Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@22:30:33 GMT

آیین یادبود شهید ایرلو در قرچک برگزار شد

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۷۹۴۹۲

آیین یادبود شهید ایرلو در قرچک برگزار شد

گروه استان‌ها- نماینده ولی‌فقیه در وزارت دفاع گفت: شهید ایرلو شاگرد مکتب حاج قاسم سلیمانی بود و جسارت و شجاعت را در مکتب سلیمانی آموخته بود و یاور مظلومان بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قرچک، آیین یادبود شهید حاج حسن ایولو سفیر ایران در یمن در زادگاهش شامگاه جمعه با حضور محسن منصوری استاندار تهران، فرمانداران و ائمه جمعه شهرستان‌های جنوب شرق استان تهران و دیگر مسئولان و مردم شهیدپرور قرچک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام شیرازی در این مراسم با اشاره به جایگاه شهدا اظهار داشت: شهید حسن ایرلو بر هوای نفس پا گذاشت، بر شیطان درون و شیطان بیرون غلبه کرد، مردم میدان نبرد عمل بود و در هشت سال جنگ تحمیلی حضور فعال در جبهه‌های حق علیه باطل داشت. این شهید بزرگوار در دوران جنگ 8 ساله مسیر خودسازی را سرعت بخشید.

جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در ادامه گفت: در زمانی که شهید ایرلو قرار بود به عنوان سفیر ایران به یمن برود با مخالفت شدید دشمنان رو‌به‌رو بود و حتی در زمانی که شهید دوران بیماری سپری می‌کرد استکبار اجازه خروج از کشور را به او نمی‌داد.

شیرازی بیان داشت: شهید ایرلو شاگرد مکتب حاج قاسم سلیمانی بود، جسارت و شجاعت را در مکتب سلیمانی آموخته بود و یاور مظلومان بود و برایش فرقی نمی‌کرد مظلوم مسلمان، مسیحی، سنی یا شیعه باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: بعد از حضور شهید ایرلو در یمن به دستور رئیس‌جمهور آمریکا در لیست تحریم‌های آمریکا قرار گرفت، ولی این سفیر مجاهد با توان بیشتر به کار خود ادامه داد و دستاوردهای زیادی در یمن به دست آورد.

شهید "ایرلو" در تمامی غم‌ها و خوشی‌ها شریک ملت یمن بود/او سفیر شجاع و قهرمان بودمراسم بزرگداشت شهید"ایرلو" برگزار شدسردار «ایرلو» عمر خود را وقف اعتلای انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت کرد

جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع ابراز داشت: دشمن از ایران اسلامی خسته و خشمگین است و این خشم باعث می‌شود که رئیس‌ جمهور آمریکا، استکبار و آل‌سعود دستور ترور سردار سلیمانی و سفیر مجاهد و کارآمد را می‌دهند.

شیرازی در پایان خاطرنشان کرد: بنا بر فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) که می‌گفت ما باید بسیج جهانی اسلام را تشکیل دهیم اما عده‌ای در باورشان نمی‌گنجید، حال جبهه مقاومت در دنیای اسلام تشکیل‌ شده است و ما مطمئن هستیم که شهدای مقاومت و شهدای اسلام زنده هستند و دشمنان نظام و اسلام را به‌زودی نابود خواهیم کرد.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید ایرلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۹۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر؛ به مناسبت هفته مرام پهلوانی و همزمان با گرامیداشت ویژه برنامه‌های تأسیس شهر «سنندج»، هیأت ورزش‌های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان و شهرداری سنندج طی مراسمی آئین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج را برگزار کرد.

در این مراسم که در پارک «روجیار» شهر سنندج ورزشکاران و پیشکسوتان هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان و شهر سنندج به اجرای حرکات ورزش زورخانه‌ای پرداختند.

همچنین تجلیل از پیشکسوتان و پهلوانان نامدار ورزش زورخانه‌ای استان کردستان و به ویژه شهر سنندج از جمله برنامه‌های دیگر این آئین بود.

گفتنی است؛ «فرزاد خاکی» معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان به همراه «فردین ورمقانی» سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع این اداره کل، شهردار سنندج و جمعی از کهن کسوتان و پیشکسوتان رشته زورخانه‌ای در مراسم نکوداشت هفته مرام پهلوانی حضور داشتند.

کد خبر 6089488

دیگر خبرها

  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود
  • ملاقات دختران فوتبالیست با سفیر ایران؛ تورنمنت کافا به ایستگاه پایانی رسید
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر