Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، خبرگزاری "اسپوتنیک" به نقل از محمد اسلامی اعلام کرد که ایران قصد ندارد غنی‌سازی بالاتر از ۶۰ درصد خلوص انجام دهد.
رییس سازمان انرژی اتمی همچنین تاکید کرد که هدف برنامه هسته‌ای تهران حمایت از نیازهای تولید صنعتی کشور و همچنین تامین نیاز مصرف کنندگان ایرانی به کالاهای خاص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا، مرحله دوم از دور هفتم مذاکرات هسته‌ای ایران با ۱+۴ روز جمعه ۲۶ آذر ۱۴۰۰ (۱۷ دسامبر ۲۰۲۱) با برگزاری نشست چهارمین کمیسیون مشترک برجام و اعلام موضع طرف‌های حاضر در گفت و گوها به پایان رسید.

بر اساس اعلام سرپرست تیم‌های مذاکره کننده؛ رسیدن به یک متن مشخص به عنوان مبنای توافق، مهم‌ترین دستاورد گفت و گوهای ایران با هیات‌های انگلیس، آلمان، فرانسه، چین و روسیه بوده است؛ متنی که به دلیل کارشکنی و فشارهای رسانه‌ای طرف‌های غربی و تقلای ناتمام رژیم صهیونیستی دیرتر از پیش‌بینی‌ها به دست آمد اما نشان داد که هیات ایرانی در این دوره از گفت و گوها مصمم است تا به رغم فشارها و فضاسازی‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای، تحریم‌های غیرقانونی علیه ملت ایران را بردارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ایام فاطمیه اومیکرون حسن ایرلو حذف نسخ کاغذی محمد اسلامی سازمان انرژی اتمی برنامه هسته ای آژانس انرژی اتمی ایام فاطمیه اومیکرون حسن ایرلو حذف نسخ کاغذی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۹۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به یک کشتی در بندر «المخا» یمن

رویترز به نقل از آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس اعلام کرد که گزارشی را مبنی بر وقوع یک حادثه امنیتی در ۵۴ مایل دریایی در شمال غرب المخای یمن دریافت کرده است.

این آژانس اعلام کرد که گزارش‌های اولیه حاکی از حمله موشکی به یک کشتی است.

آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس همچنین گزارش داد که این کشتی دچار آسیب شده اما خدمه آن در سلامت کامل هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • گزارش زنده؛ تراکتور ۰ _ استقلال ۰
  • حضور ۱۳۰ بازرس آژانس در ایران
  • اسلامی: بیش از ۱۳۰ بازرس آژانس مجازند در ایران حضور داشته باشند
  • اسلامی: ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز به حضور در ایران هستند
  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می کند
  • موبایل پرچمدار هواوی تحریم‌های تراشه آمریکا را دور زد
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • منع قانونی برای ادامه حضور شهردار قم وجود ندارد
  • حمله به یک کشتی در بندر «المخا» یمن
  • علیرضا عسگری؛ سوژه‌ای سوخته برای فرار از شکست