Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در گفت‌وگو با خبرگزاری اسپوتنیک در پاسخ به این سوال که اگر طرف های برجام در احیای برجام شکست بخورند و تحریم های آمریکا علیه تهران لغو نشود، آیا ایران غنی سازی اورانیوم بالاتر از ۶۰ درصد انجام خواهد داد؟ تاکید کرد: خیر.

وی تصریح کرد: هدف برنامه هسته‌ای ایران حمایت از نیازهای تولید صنعتی کشور و همچنین تامین نیاز مصرف کنندگان ایرانی به کالاهای خاص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسلامی در ادامه اظهار داشت: تمامی فعالیت های هسته ای ما مطابق با توافقات، اساسنامه و مقررات آژانس بین المللی انرژی اتمی است.

دور هفتم مذاکرات ایران و ١+۴ در وین به منظور احیای برجام و رفع تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ایران روز جمعه ١٧ دسامبر (٢٦ آذرماه) پس از چندین روز رایزنی بی وقفه و دشوار به پایان رسید. طرف های مذاکره کننده توانستند در این دور از رایزنی ها به دو پیش نویس درخصوص احیای برجام دست یابند که شامل پیشنهاداتی است که منافع ایران را دربر می‌گیرد.

علی باقری رییس هیات مذاکره‌کننده ایران پس از پایان این دور از رایزنی ها در وین اظهار داشت: در هفته گذشته و طی مذاکرات در موضوع لغو تحریم‌ها و اقدامات هسته‌ای به دو سند دست پیدا کردیم که این دو سند جدید بر اساس مواضع ایران و مبنای مذاکراتی خواهد بود که در آینده نزدیک در وین آغاز می‌شود.

انریکه مورا هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام اعلام کرد که دور بعدی مذاکرات وین قرار است روز دوشنبه (ششم دیماه) برگزار شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: محمد اسلامی سازمان انرژی اتمی مذاکرات هسته ای برجام غنی سازی اورانیوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۹۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی چهارمحال وبختیاری با تجار خارجی در رویداد بین المللی اکسپو ۲۰۲۴

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، مدیر کل صمت استان گفت: هیئت‌های تجاری از کشور‌های روسیه، آفریقای جنوبی و مغولستان درغرفه استان چهارمحال و بختیاری در زمینه صادرات مواد غذایی از جمله ماهی و گوشت و مواد بهداشتی با مسئولان استان دیدار و رایزنی کردند.
فصل الله رحمتی افزود:در این نشست گفتگو و مذاکرات اولیه برایدتحقق راهبرد‌های صادراتی انجام شد.
وی گفت:همچنین اطلاعات همه تجار، بازرگانان و سرمایه‌گذارانی که به غرفه مراجعه داشتند دامنه فعالیت آنان ثبت شده و به زودی مراودات و تعاملات لازم انجام خواهد شد.
ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو) با هدف ارائه آخرین دستاورد‌ها و پیشرفت‌های علمی و صنعتی و فرصت آشنایی و مذاکره تجار و بازرگانان خارجی با شرکت‌های صادراتی ایرانی به مدت پنج روز با حضور ۲هزار مهمان خارجی از ۸۰ کشور و ۱۲گروه کالایی از جمله محصولات دانش‌بنیان، فولاد، تجهیزات پزشکی، لوازم خانگی، صنعت، مواد غذایی، پتروشیمی، ساختمان، صنایع دستی، خدمات فنی و مهندسی از ۸ تا ۱۲ اردیبهشت در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی تهران در حال برگزاری است.

دیگر خبرها

  • این آژانس فقط پس از برپایی کشور مستقل فلسطین منحل خواهد شد
  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند
  • رایزنی چهارمحال وبختیاری با تجار خارجی در رویداد بین المللی اکسپو ۲۰۲۴
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • سودآوری بالای صنعت لنج‌سازی در قشم
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • ناامیدی رژیم صهیونیستی از شکست طرح بین‌المللی‌اش برای توقف فعالیت آنروا
  • رایزنی دو مقام نظامی ایران و چین درباره حمله به اسرائیل، مسائل امنیتی منطقه و ...
  • رایزنی سفیر ایران در ترکیه با یکی از مقامات سازمان همکاری اسلامی
  • آیا دکترین هسته‌ای ایران تغییر کرده است؟