Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر فدراسیون شمشیربازی گفت: در این فصل تمام ملی‌پوشان مقابل هم هستند و مطمئن باشید لیگ در سطح جهانی برگزار می‌شود.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، محسن وحدانی در خصوص برگزاری لیگ‌های شمشیربازی اظهار داشت: دور رفت لیگ شمشیربازی از فردا یکشنبه در رشته اپه آغاز می‌شود. دوشنبه مسابقات سابر سه‌شنبه فلوره برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در لیگ این فصل 20 تیم اعلام آمادگی کردند که در اسلحه سابر 8 تیم و در فلوره و اپه نیز 6 تیم حضور دارند.  

وی در ادامه افزود: سه بازیکن خارجی در این فصل از لیگ حضور دارند که  2 شمشیرباز در فلوره نفر در  اپه حاضر می‌شوند. شمشیرباز سوئدی اپه در دور برگشت لیگ حضور دارد. دو‌ شمشیرباز خارجی فلوره نیز از کشور ترکیه و تونس هستند.

دبیر فدراسیون شمشیربازی تاکید کرد: لیگ در 6 روز برگزار می‌شود. دور برگشت مسابقات نیز بهمن ماه آغاز می‌شود. امسال هم به دلیل شیوع کرونا لیگ به صورت متمرکز برگزار می‌شود.

 

وحدانی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان ملی‌پوش در تیم‌ها پخش شده‌اند، تاکید کرد: شرایط در این فصل طوری است که قهرمان مشخص نیست و بازیکنان ملی‌پوش هم در تیم‌ها پراکنده هستند. در این فصل تمام ملی‌پوشان مقابل هم هستند و مطمئن باشید لیگ در سطح جهانی برگزار می‌شود.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا مسابقات لیگ از طرف کادر فنی‌تیم‌ رصد می‌شود و آیا ممکن است از دل لیگ بازیکنان جدیدی شناسایی و وارد تیم‌های ملی شوند،گفت: انتخابی تیم ملی سابر درون اردو خواهد بود و نفرات از بین 8 نفر حاضر در اردو انتخاب می‌شوند و به مسابقات گرجستان اعزام می‌شوند.

شمشیربازی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شمشیربازی برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۰۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان نیمه ابری در گلستان/ بارش پراکنده در ارتفاعات

سمیه ملاحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مطابق الگوهای هواشناسی به واسطه نفوذ امواج کم دامنه امروز آسمانی نیمه ابری خواهیم داشت.

وی افزود: برای پنج شنبه کاهش نسبی دما و در ارتفاعات بارش پراکنده و رعدوبرق پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی استان گلستان گفت: با افزایش فعالیت این سامانه از اواخر وقت جمعه تا عصر شنبه رگبار و رعدوبرق و کاهش دما مورد انتظار است.

وی دمای حداقل صبح امروز گرگان را ۱۳ درجه اعلام کرد و افزود: پیش بینی می شود حداکثر دمای امروز گرگان به ۲۷ درجه برسد.

کد خبر 6093916

دیگر خبرها

  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در البرز در روزهای پایانی هفته
  • بارش‌های پراکنده برای استان قزوین
  • آسمان نیمه ابری در گلستان/ بارش پراکنده در ارتفاعات
  • آغاز بارش‌های پراکنده در زنجان از فردا
  • کاهش دما در مازندران
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده
  • آغاز بارش باران در غرب کشور؛ کم‌تر از ۲۴ ساعت تا ورود سامانه جدید
  • هشدار زرد هواشناسی در لرستان/ رگبار باران در راه است
  • اجلاسیه سرداران و شهدای کهگیلویه به جهان مخابره می شود
  • لرستان بارانی می‌شود