Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@02:44:34 GMT

بازگشت عجیب سنگربان ایرانی از مالدیو

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۸۰۴۲۵

بازگشت عجیب سنگربان ایرانی از مالدیو

سنگربان تیم ملی فوتسال زنان ایران بازگشت جالب‌توجه بعد از حضور در تورنمنتی بین‌المللی در مالدیو، به رقابت‌های لیگ داخلی داشت.

به گزارش "ورزش سه" پیروزی 4-0 تیم فوتسال زنان پیکان مقابل مس رفسنجان در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال زنان ایران در روزی رقم خورد که بازی بسیار پربرخورد و جنجالی دنبال می‌شد و زری فتحی داور بین‌المللی فوتسال ایران روز سختی را در رفسنجان سپری کرد اما با این‌حال قضاوت موفقی داشت و توانست عملکرد درخشانی را از خود به جای بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در نیمه نخست این مسابقه پربرخورد، اعظم آخوندی سنگربان تیم فوتسال زنان پیکان که در یک ماه گذشته در جمع خودروسازان نبود و با قرارداد قرضی به تورنمنتی بین‌المللی در مالدیو رفته بود و توانسته بود در آنجا هم عضو تیم قهرمان باشد و هم این‌که برترین دروازه‌بان رقابت‌ها قلمداد شود، با کارت قرمز فتحی از زمین مسابقه اخراج شد.

 

اخراجی دردسرساز برای پیکان، چرا که به جز محرومیت مقابل مس رفسنجان، آخوندی مسابقه حساس هفته آینده برابر نصر فردیس کرج را هم از دست داد و حالا نیلوفر اردلان چالش سختی برای انتخاب دروازه‌بان تیمش دارد؛ هر چند که بعد از اخراج اعظم آخوندی، مهدیه محمودی‌نیا سنگربان دوم پیکان روز خوبی را سپری کرد و توانست کلین‌شیت تیمش را حفظ کند.

 

به جز اخراج آخوندی در نیمه دوم، مهسا کمالی بازیکن باتجربه مس رفسنجان هم از زمین مسابقه خارج شد تا دو تیم هر کدام با یک اخراج بازی بزرگ هفته هشتم لیگ برتر فوتسال زنان را به پایان برسانند.

فوتسال بانوان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتسال بانوان فوتسال زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۰۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت تیم ملی فوتسال به ایران پس از قهرمانی در آسیا

فوتسال ایران سیزدهمین قهرمانی آسیا را جشن گرفت

طرفداری | تیم ملی فوتسال ایران پس از قهرمانی در جام ملت های فوتسال آسیا ساعتی پیش به ایران بازگشت.

بازگشت کاروان تیم ملی فوتسال با استقبال مردم و مسئولان فدراسیون در فرودگاه امام همراه شد و اعضای تیم نیز با خبرنگاران گفتگو کردند.

تیم ملی فوتسال ایران روز گذشته با غلبه بر تایلند به سیزدهمین قهرمانی خود در تاریخ این رقابت ها رسید.

کشور تایلند میزبان جام ملت های فوتسال 2024 بود.

 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • کارشناس داوری: پنالتی و اخراج علیه استقلال اعلام نشد
  • پیکان جوانان در قزوین خاموش کرد!
  • جدال شمس‌آذر و پیکان در غیاب 4 ستاره!
  • دروازه‌بان استقلالی، دل عنایتی را برد (عکس)
  • اخراج سنگربان والنسیا پایه‌گذار بازگشت آبی اناری‌ها شد
  • بازگشت تیم ملی فوتسال به کشور (عکس)
  • بازگشت تیم ملی فوتسال به کشور
  • تیم ملی فوتسال ایران با جام قهرمانی به وطن بازگشت
  • بازگشت تیم ملی فوتسال به ایران پس از قهرمانی در آسیا
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس