Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوجوانان تیم والیبال راه یاب ملل مریوان به عنوان نماینده استان کردستان در لیگ برتر والیبال کشور حضور پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ تیم والیبال نوجوانان راه یاب ملل مریوان به عنوان نماینده کردستان در رقابت های لیگ برتر والیبال نوجوانان کشور حضور پیدا کرده است.   این رقابت ها با حضور 14 تیم در دو گروه هفت تیمی از امروز(4 دیماه) به میزبانی نجف آباد در استان اصفهان آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  نوجوانان تیم راه یاب ملل مریوان در گروه(B) این مسابقات با تیم های هراز امل، سپاهان اصفهان، مس رفسنجان، سایپا و شهرداری ورامین هم گروه است.   همچنین پیکان، شهداب یزد، پاس گرگان، هورسان رامسر، فولاد سیرجان، آذر باتری و شهرداری گنبد تیم های گروه(A) این رقابت ها هستند.   تیم راه یاب ملل مریوان در اولین دیدار خود از ساعت ۱۷ روز شنبه چهارم دیماه به مصاف میزبان مسابقات سپاهان اصفهان خواهد رفت.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا والیبال رقابت های لیگ برتر رقابت استان اصفهان سایپا شهرداری فولاد باتری اصفهان کردستان راه یاب ملل مریوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۰۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ایران با حضور ۴ گلستانی به فینال والیبال دانش آموزان جهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ تیم در نیمه‌نهایی این رقابت‌ها در بلگراد صربستان، ظهر امروز چین تایپه را ۳ بر ۲ شکست داد و راهی فینال شد.

وحید عابدنیا، متین سقلی، مسعود ایمری، ماهان مقدم راد، اعضای گلستانی تیم ایران هستند.

تیم ایران فردا یکشنبه ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه به وقت تهران، در فینال به مصاف تیم آلمانی می‌رود که پیش از این در دور گروهی، مغلوب والیبالیست‌های کشورمان شده بود.

دیگر خبرها

  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • صعود ایران با حضور ۴ گلستانی به فینال والیبال دانش آموزان جهان
  • بررسی خلیج فارس از نگاه نوجوانان روی موج سلامت
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی