Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@12:23:53 GMT

فاصله معنادار داور با صحنه جنجالی هفته (عکس)

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۸۰۷۸۸

اعلام پنالتی دوم در بازی مس مقابل نساجی از جنجالی‌ترین تصمیمات داوری این هفته لیگ برتر بود. 

به گزارش “ورزش سه”، این لحظه‌ای است که حمله وران نساجی با سماجت توپ را به حسن نجفی رساندند تا او در حالت نیم تیغ با دروازه داود نوشی صوفیانی قرار بگیرد، که در این لحظه آخرین مدافع مس با نوک پا توپ را از مقابل نجفی به اوت می‌زند؛ با این حال این بازیکن سرپنجه و باهوش نساجی خود را به زمین می‌اندازد، تا داور را به اشتباه بیندازد؛ اشتباهی که اولین شکست خانگی مس رفسنجان را برای آنها به ثبت رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

جالب که از این عکس هم پیداست، فاصله سی متری جنگی داور این مسابقه با صحنه پنالتی در محوطه شش قدم مس رفسنجان است؛ آن هم در شرایطی که بازیکنان زیادی حائل دید او و صحنه رخ دادن این اتفاق هستند. ضمن اینکه جنگی بعد از اعلام پنالتی حتی حاضر نشد با کمک خود درباره این صحنه همفکری کند و قاطعانه روی تصمیم اشتباهش پافشاری کرد. 

 

 

این دومین پنالتی او در این مسابقه بود و بعد از اعتراض نساجی به ضربه پنالتی مس که دقایقی پیش تر اتفاق افتاده بود، به نظر می‌رسیدکه او به دنبال رهایی از فشار احتمالی و ادامه دار تصمیمی باشد که شاید نسبت به آن تردید داشت. 

 

آمادگی جسمانی داوران و حضور نزدیک به صحنه‌ها از مهم‌ترین ویژگی‌ها برای برعهده گرفتن امر داوری در رقابت های لیگ برتر است.

نساجی مازندران مس رفسنجان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۰۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در دیدار عقب افتاده از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روبروی آرسنال به میدان رفت و با دریافت پنج گل از حریف در دربی لندن شکست سختی خورد.

شاگردان میکل آرتتا موفق شدند در این بازی خیلی زود و در حالی که تنها چهار دقیقه از شروع این دیدار گذشته بود به گل برسند و از حریف پیش بیفتند اما شرایط می‌توانست برای چلسی با اخراج جکسون بسیار دشوارتر شود که داور تصمیم دیگری گرفت.

این بازیکن خطای شدیدی روی پای تومیاسو انجام داد و در صحنه به خوبی مشخص بود که با استوک کفشش به مچ پای بازیکن حریف ضربه زده است و با وجود اینکه داور یک ضربه آزاد به سود آرسنال اعلام کرد اما حتی کمک داور ویدیویی هم برای اخراج این ستاره چلسی دست به کار نشد.

فردیناند در گفتگو با تی ان تی اسپورت درباره این صحنه اظهار داشت:« هیچ کدام از ما نمی‌توانستیم باور کنیم که این صحنه حتی توسط کمک داور ویدیویی بررسی هم نشده است. ما باورمان نمی‌شد.

در این فصل صحنه‌های بسیاری به بدی همین صحنه یا حتی کمتر از آن دیده بودیم و شاید با خودمان فکر کنیم که آنها باید اخراج می‌شدند. این خطایی و قوانین باید عوض شوند تا بازیکنان در چنین صحنه‌هایی با کارت قرمز روبرو شوند.»

دیگر خبرها

  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • عنایتی: از دستاوردم در پیکان خوشحالم
  • عنایتی: از دستاوردم برای باشگاه پیکان خیلی خوشحالم
  • عجیب‌ترین صحنه جام حذفی در رفسنجان!(عکس)
  • صعود مس رفسنجان در جام حذفی در ضیافت پنالتی‌ها
  • یک هشتم نهایی جام حذفی| صعود مس رفسنجان در ضیافت پنالتی ها
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • صحنه جنجالی دربی لندن: چطور اخراج نشد! (عکس)
  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو