Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، دکتر عباس شیراوژن معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازدید از خوابگاه قدیمی دانشجویان پسر دانشگاه علوم توانبخشی بر حمایت از این دانشگاه در ایجاد خوابگاه متاهلین و افزایش تعداد واحدهای خوابگاهی برای زوج های دانشجو، تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیراوژن خطاب به مسئولان دانشگاه علوم توانبخشی گفت: استعلام های لازم کسب و نقشه های مربوط به شهرداری هر چه سریعتر آماده شود تا عملیات بازسازی و مناسب سازی این خوابگاه برای اسکان دانشجویان متاهل آغاز شود.

وی درباره سقف حمایت مالی وزارت بهداشت از عملیات تبدیل این خوابگاه به خوابگاه دانشجویان متاهل گفت: ان شاالله در خدمت دانشگاه هستیم و در حد توان برای بازسازی و مناسب سازی این ساختمان جهت اسکان زوج های دانشجو، کمک می کنیم تا این هدف محقق شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در پاسخ به این پرسش که آیا می توان به افزایش واحدهای خوابگاهی برای دیگر دانشجویان متاهل امیدوار بود، اظهار داشت: ما همراه دانشگاه هستیم تا اتفاقات خوبی در این بخش بیافتد و ان شاالله برای سال آینده بتوانیم افزایشی در تعداد واحدهای خوابگاهی دانشجویان متاهل دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی داشته باشیم.

در این بازدید دکتر حمیدرضا خانکه رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی درباره برنامه این دانشگاه برای تامین خوابگاه متاهلین با کمک معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، گفت: قصد داریم خوابگاه قدیمی خیابان مازندران را به خوابگاه متاهلین با حداقل ظرفیت ۲۰ زوج دانشجو، تبدیل کنیم.

وی افزود: همچنین برنامه داریم تا با مشارکت دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه و معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، فضای دیگری را هم به اسکان دانشجویان متاهل اختصاص بدهیم.

خانکه با اشاره به برنامه ای برای ساخت زمینی در غرب تهران با تسهیلات بانکی، تصریح کرد: از فضاهای ممکن برای این منظور استفاده می کنیم و اگر بتوانیم منابع مالی لازم جهت این بخش جذب کنیم، تعدادی سوئیت هم برای اسکان دانشجویان متاهل اجاره خواهیم کرد.

وی افزود: این برنامه ها، دغدغه و نیت مسئولان دانشگاه است، چرا که می دانیم زندگی در تهران به دلیل هزینه های بالای آن، سخت است و در نظر داریم تا ان شاالله از دانشجویان متاهل حمایت کنیم.

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این برنامه ها در راستای قانون حمایت از افزایش جمعیت و فرزندآوری است، لذا با استفاده از ظرفیت های قانونی و منابع موجود، تمام سعی خودمان را برای تامین خوابگاه متاهلین خواهیم کرد.

کد خبر 5383438

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی خوابگاه دانشجویی وزارت علوم تحقیقات و فناوری امتحانات پایان ترم دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه پیام نور لایحه بودجه 1401 دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سازمان سنجش وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دانشگاه علامه طباطبایی دانشگاه علوم پزشکی تهران تصویب رشته آزمون دستیاری فوق تخصصی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی دانشجویی وزارت بهداشت خوابگاه متاهلین دانشجویان متاهل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۰۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ ­­­پورحسینی افزود: در دو سال گذشته در راستای حمایت از قانون جوانی جمعیت، ظرفیت خوابگاه‌های متاهلین دانشگاه علوم پزشکی تهران دو برابر شده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   وی گفت: این تعداد خوابگاه کفایت نمی‌کند و معاونت دانشجویی فرهنگی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در صدد است طی یک سال آینده ظرفیت خوابگاه‌های دانشجویی را دو برابر کنند.   مدیرکل دفتر وزارتی وزارت بهداشت ادامه داد: به تعداد تخت‌های خوابگاه‌های مجردی هم ۱۰ هزار تخت افزوده شده است.   پورحسینی ضمن تشکر از خیرینی که در این امر مشارکت داشتند، افزود: همچنان از همکاری خیرین در این حوزه استقبال می‌کنیم. ­

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • خوابگاه متاهلی ۷۰ واحدی دانشگاه یاسوج کلنگ زنی شد
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل علوم پزشکی وام تحصیلی دریافت کردند
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی