Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس حوزه هنری استان بوشهر صبح شنبه در مراسم رونمایی از تابلو نقاشی بوشهر سرزمین مقاومت، مجموعه پویانمایی شهاب اظهار داشت: این تابلو به سفارش حوزه هنری استان بوشهر و توسط هنرمند جوان عباس تارخ کشیده شده است.

امید پارسایی فر در خصوص ویژگی‌های این اثر اظهار کرد: این تابلو در ابعاد شش متر در یک متر، در سه قسمت مجزا کار شده و تکنیک اثر اکرولیک و در مدت ده روز اجراشده است و محور مقاومت در طول تاریخ استان بوشهر روایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با توجه به اینکه استان بوشهر، استان مقاومت خیزی در برابر بیگانگان به‌ویژه استعمار بیگانگان بریتانیا بوده سه تابلو رونمایی شده است.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر یادآور شد: سه تابلو که هرکدام دو قرن مقاومت در برابر استعمار، شهید ابوتراب عاشوری نماد مقاومت در جنوب کشور و شهید نادر مهدوی و بیژن گرد در برابر شیطان ایستادگی کردند که یک سیر مقاومت و مبارزه استان بوشهر از دوره مبارزه بر علیه استعمار بریتانیا تا استکبار جهانی آمریکا روایت می‌کند.

امید پارسایی فر افزود: وظیفه و رسالت هنر مقاومت تبیین ابعاد تجاوزگری استعمار و استکبار جهانی است که در این تابلوها شاهد آن هستیم و استان بوشهر با محتوای این رویدادها بسیار متناسب و ضروری است.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر در ادامه با اشاره به رونمایی مجموعه پویانمایی داستان‌های شهاب یادآور شد: مجموعه پویانمایی شهاب با موضوع مسائل زندگی روزمره در این حوزه تولیدشده است.

طراح و نویسنده این مجموعه پویانمایی عنوان کرد: برای تهیه این مجموعه از ظرفیت هنرمندان مختلف استفاده و به فرهنگ و آئین‌های استان بوشهر توجه شده است.

وی با تشریح عوامل این مجموعه پویانمایی افزود: هنرمندان مختلفی همچون امیر رستافرد به‌عنوان کارگردان و انیماتور، حمید فخرایی و امیر زارع زاده به‌عنوان گرافیست و هومان کریمی، سارا مظفری، سپهر جمشید پور، مهراب احمدی، گلی روحانی و امین قاضی به‌عنوان صداپیشه در پنج قسمت اول به‌عنوان صداپیشه همکاری داشته‌اند.

گفتنی است در این مجموعه پویانمایی، از دریچه نگاه یک نوجوان، با اتکا به سبک زندگی ایرانی و اسلامی، به مسائل مختلف و موجود در جامعه ازجمله ناهنجاری‌ها و معضلات اجتماعی می‌پردازد.

بر اساس این گزارش سه تابلو نقاشی بوشهر سرزمین مقاومت و مجموعه پویانمایی شهاب از تازه‌ترین تولیدات با حضور میثم مرادی بیناباج معاون راهبری استان‌های حوزه هنری، رئیس و کارمندان حوزه هنری در استان بوشهر در نگارخانه این اداره رونمایی شد.

کد خبر 5383442

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه هنری بوشهر حوزه هنری بوشهر ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه بارش برف آمار کرونا کرمانشاه شب یلدا گرگان آتش سوزی قاسم سلیمانی بارش باران واکسن کرونا عکس استانها شیوع کرونا حوزه هنری استان بوشهر مجموعه پویانمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۰۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند روبه‌رشد تولیدات حوزه کشاورزی لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، سیروس ابراهیمی امروز یکشنبه در حاشیه ستاد تنظیم بازار لرستان، کارگروه تنظیم بازار را یکی از کارگروه‌های مهم عنوان کرد و اظهار داشت: در این کارگروه معمولاً مسائل بازار، تولید، عرضه، مصرف، قیمت و نظارت مطرح می‌شود.

وی با بیان اینکه طبق آمار و مستندات سال گذشته در حوزه تولید محصولات کشاورزی در همه زیر بخش‌ها رشد خوبی داشته‌ایم، گفت: تولید مرغ، تخم‌مرغ، گندم و دیگر محصولات کشاورزی در استان رشد خوبی داشته است و امیدواریم این روند امسال هم ادامه داشته باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان، عنوان کرد: یکی از مسائلی که با آن مواجه هستیم تولید گوشت مرغ بیش از نیاز استان است که باید به دیگر استان‌ها صادر شود، چالش بعدی ۱۰ درصد ارزش‌افزوده است که محل اختلاف سازمان جهاد کشاورزی و امور مالیاتی است که باید بررسی شود.

ابراهیمی با اشاره به اینکه یکی از مصوبات امروز جلسه تنظیم بازار تحویل سبوس گندم به دامداران بود، گفت: کارخانجاتی که به تعهد خود در خصوص تحویل سبوس گندم به دامداران عمل نکنند سهمیه گندم آنها قطع می‌شود.

کد خبر 6097582

دیگر خبرها

  • معرفی رییس شورای سیاستگذاری دوازدهمین دوسالانه ملی سرامیک ایران
  • مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است
  • رمان «تو خواب میکائیل هستی» رونمایی می‌شود
  • کتاب «رضای انقلاب» در حوزه هنری رونمایی می‌شود
  • رمان «تو خواب میکاییل هستی» رونمایی می‌شود
  • روند روبه‌رشد تولیدات حوزه کشاورزی لرستان
  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است
  • رونمایی از «رضای انقلاب» در حوزه هنری
  • جشن امضای «احتضار» برگزار می‌شود
  • رونمایی و جشن امضای کتاب عکس «احتضار»