Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، در چهاردهم آذرماه خبرگزاری فارس استان گلستان در گزارشی با عنوان «پاداش نایب‌قهرمان آسیا تنها یک دسته‌گل/ از رویارویی با تیم رژیم صهیونیست انصراف دادم» از اینکه از این قهرمان ملی تقدیر شایسته نشد گلایه و خواستار دلجوری از این گلستانی افتخارآفرین شد.

«بهمن سالمی» ملی پوش و قهرمان والیبال ساحلی جمهوری اسلامی ایران که به تازگی توانسته بود مقام نایب قهرمانی آسیا را کسب کند، فقط با یک دسته گل استقبال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهمن سالمی، ملی پوش و قهرمان والیبال ساحلی جمهوری اسلامی ایران که افتخارات فراوان و غرور ملی را برای کشورمان به ارمغان آورده و با درخشش خود پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در میادین بین‌المللی به اهتزاز درآورده است شایسته اینگونه تجلیل‌ها نیست.

 

وی که مدال‌های رنگارنگ در مسابقات آسیایی و جهانی دارد و افتخار ملی برای کشورمان است می‌گوید که‌دغدغه معیشت دارم و امیدوارم و مسوولان خواسته کوچک من را که اشتغالزایی است، برآورده سازند.
وی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص عدم رویارویی با حریفانی از رژیم اشغالگر قدس نیز گفت: در طول دوران ورزشی‌ام دوبار در مسابقات جهانی با تیم‌های اسرائیلی مواجه شدم که به خاطر آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و احترام به پرچم عزیز کشورمان از مصاف با آنها خودداری کردم و خداوند را شاکرم که سهمی کوچک در صدای مردم مسلمان و مظلوم فلسطین ایفا کنم.

در مراسم تجلیل شهرداری و شورای اسلامی شهر و همچنین هیئت والیبال شهرستان گنبدکاووس از «بهمن سالمی» قهرمان ملی رشته والیبال ساحلی کشورمان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس در این خصوص گفت: بهمن سالمی از قهرمانان پرآوازه رشته والیبال ساحلی کشورمان بوده و افتخاری برای گنبدکاووس، استان گلستان و کشور عزیزمان است.

حجت‌الله یوسفی افزود: تجلیل و استقبال از همه قهرمانان شهرمان جزو وظیفه‌مان بوده و باتوجه به اینکه ایشان در مسابقات متعدد ملی برون‌مرزی و همچنین مسابقات باشگاهی حضور دارد، امروز بهترین فرصت برای تجلیل از ایشان بود.

وی با بیان اینکه بهمن سالمی الگوی خوبی برای جوانان شهرمان است، خاطرنشان کرد: علاوه بر مسائل اخلاقی ورزشکاران، باید به تجلیل از قهرمانان ورزشی شهرمان نیز اهمیت ویژه‌ای قائل شویم.

یوسفی تصریح کرد: گنبدکاووس قطب والیبال و سوارکاری کشور بوده و علاقه‌مندان زیادی به این دو رشته ورزشی در این شهر وجود دارد و مردم نیز قهرمانان خود را دوست دارند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه تجلیل از این قهرمان ملی کمترین کاری بود که می توانستیم برای ایشان انجام دهیم، اضافه کرد: امیدواریم که با عنایت ویژه مسوولان ارشد شهرستانی، استانی و کشوری دغدغه شغل، مسکن و معیشت قهرمانان ملی خود را رفع کنیم.

بر اساس گزارش خبرنگار فارس، بهمن سالمی چندین سال است عضو تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان بوده در این مدت توانسته است عناوین مختلف و ارزشمندی را برای کشورمان کسب کند.

وی چندی پیش نیز موفق شد به مقام نایب قهرمانی مسابقات والیبال ساحلی آسیا دست یابد و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در میادین بین المللی به اهتزار درآورد.

 

انتهای پیام/2307/

منبع: فارس

کلیدواژه: والیبال استان گلستان شهرداری جمهوری اسلامی ایران نایب قهرمانی مسابقات والیبال ساحلی آسیا بهمن سالمی نایب قهرمان والیبال ساحلی آسیا رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس خبرگزاری فارس گلستان جمهوری اسلامی ایران والیبال ساحلی نایب قهرمان بهمن سالمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۰۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| قاب مشترک میثاقی با ۳ قهرمان آسیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتسال ایران چند روز قبل موفق به کسب عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا شد و سیزدهمین بار این عنوان را به‌دست آورد. وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی به همراه سعید احمدعباسی و علی‌اصغر حسن‌زاده دوشنبه شب گفتگویی با محمدحسین میثاقی در برنامه فوتبال برتر داشتند.

میثاقی پس از برنامه این تصویر را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901492

دیگر خبرها

  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران 
  • آغازمسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • گزارش وزیر ورزش از درخشش ورزشکاران کشور در میادین بین‌المللی
  • دیدار صبح امروز تیم والیبال دانش‌آموزی کشورمان با رهبر انقلاب
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • مربی سابق تیم ملی والیبال در روسیه جام گرفت
  • عکس‌| قاب مشترک میثاقی با ۳ قهرمان آسیا
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه