Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@19:06:36 GMT

تعمیرگاه تخصصی خودروهای لوکس

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۸۰۹۹۵

تعمیرگاه تخصصی خودروهای لوکس

 

شاید برایتان عجیب باشد اما خودرو ها هم مانند انسان ها گاهی اوقات مریض و خسته می شوند. این خستگی در خودرو ها به صورت خرابی قطعات مختلف مانند ایجاد بدن درد در بدن انسان نمایان می شود. همان طور که برای انتخاب بهترین مرکز و دکتر برای خودتان وقت و دقت بالایی به خرج می دهید، اگر می خواهید خودرویی سالم و با دوام داشته باشید، باید برای انتخاب مرکز مناسب برای تعمیرات خودرو هم دقت زیادی داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعمیرات خودرو چه مواردی را شامل می شوند؟ چه زمانی خودرو باید تعمیر شود؟ و سایر سؤالات از این دست مواردی هستند که عموماً باید پیش از خرید خودرو بدانید.

تعمیرگاه مناسب خودرو

در ابتدا باید بدانید که تعمیرگاه مناسب برای خودرو باید دارای ویژگی هایی باشد که بتوان از آن به عنوان تعمیرگاه مناسب برای خودرو نام برد. نکته ی مهم دیگر در ارتباط با تعمیر خودرو که سبب ایجاد تمایز بین تعمیرگاه های مختلف می شود، ارائه خدمات برای خودرو های خارجی به صورت تخصصی است. به عنوان مثال ما در مرکز تخصصی تهران پلاس به دلیل اینکه خدمات به صورت کاملاً تخصصی برای انواع خودرو های خارجی ارائه می شوند و با توجه به اینکه خدمات مورد نیاز خودرو های خارجی متفاوت با خودرو های داخلی هستند، تنها به صورت تخصصی انواع خدمات مورد نیاز خودروهای خارجی را ارائه می دهیم.

تعمیرات خودرو های خارجی با توجه به ساختار متفاوت این خودروها و کمبود تعداد خودروها و قطعات مورد نیاز از خودروهای داخلی به مراتب سخت تر هستند اما ما برای افزایش رفاه حال شما عزیزان و آرامش خاطر شما مجموعه ای کامل و مجهز از تمامی خدمات مورد نیاز برای سرویس و هر نوع تعمیر خودرو های لوکس خارجی را در مرکز تخصصی تهران پلاس گرد هم آورده ایم.

ویژگی های تعمیرگاه تهران پلاس

دارای بودن کادر مجرب و حرفه ای

بهره مندی از جدیدترین تجهیزات و امکانات روز

ارائه خدمات با توجه به نوع خودرو

رفع اساسی و کامل هر نوع مشکل خودرو

در برخی از مواقع این اتفاق رخ می دهد که افراد تنها یک نوع خدمت را به درستی ارائه می دهند اما نام تعمیرگاه را یدک می کشند، لذا باید پیش از اقدام به تعمیر خودرو به این نکته و میزان مهارت تعمیرکاران مرکز توجه فرمانید تا در آینده دچار مشکل نشوید.

تعمیرگاهی برای تعمیر خودرو مناسب است که بر خلاف عرف ایجاد شده در جامعه، تنها خدماتی که مرود نیاز هستند را بدون فریب و کلاهبرداری در اختیار افراد قرار دهد، شعاری که ما از ابتدای تأسیس تهران پلاس در تلاش برای تحقق آن بوده و هستیم. برخی از حرف‌های خلاف واقع نه تنها سبب سلب اعتماد مشتری می شود، بلکه سبب می شود تا خودرو زودتر خراب شود. به همین دلیل متاسفانه برخی از مراکز برای دریافت حق الزحمه بیشتر و مراجعه دوباره مشتری یا مشکل ایجاد شده را به درستی تعمیر نمی کنند یا اینکه ادعا میکنند تعمیرات دیگری نیز بر خودروی خودرو انجام داده اند که قابل تشخیص نیست.

شرکت های خارجی هر ساله برای ارتقا ارزش و کیفیت خودرو های خود از جدید ترین و به روز ترین امکانات استفاده می‌کنند به همین دلیل افرادی که برای تعمیرات این خودروها اقدام می کنند محکوم به بروزرسانی دانش خود هستند. موردی که در تهران پلاس به شدت بر روی آن تاکید می شود و همواره دوره های آموزش و افزایش مهارت برای تعمیرکاران با توجه به جدیدترین متد های مورد استفاده در خودرو های خارجی برگزار می شود. در واقع فردی که دانش به روز و مهارت کافی را نداشته باشد جایی در تعمیرگاه تخصصی تهران پلاس ندارد و این مورد از ابتدا در دستور کار مدیران مرکز قرار داشته و خواهد داشت.

خدمات تعمیرگاه تخصصی تهران پلاس   کارشناسی خودرو

سرویس و بررسی خودرو های خارجی در مرکز تعمیرات تخصصی تهران پلاس به صورت کاملاً تخصصی و حرفه ای انجام می شود، به همین دلیل است که ما به شما اطمینان می دهیم هیچ نگرانی در ارتباط با خودرو و تعمیرات آن نداشته باشید چرا که هر نوع مشکل در خودرو های خارجی به سرعت توسط کارشناسان ما تحلیل و پیدا و در نهایت رفع می شود. کارشناسی خودرو یکی از خدمات خاص ارائه شده به وسیله این مرکز می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کارشناسی خودرو خارجی می توانید با شماره های مرکز تماس گرفته و به ما مراجعه کنید.

در ارتباط با کارشناسی خودرو همیشه این سوال برای افراد ایجاد می شود که به راستی آیا واقعاً کارشناسی خودرو لازم است؟ اصلاً کارشناسی خودرو چه فایده ای دارد؟ در پاسخ از یک مثال استفاده می‌کنیم فرض کنید شما به عنوان یک انسان اگر به‌مرورزمان برای بررسی و چکاپ خود مراجعه نکنید و آزمایش های مورد نیاز را انجام ندهید. ممکن است مشکلاتی که در بدن شما وجود دارند به تدریج پیشرفت کرده و حاد شوند در حالی که می توان بسیاری از مشکلات را تنها با انجام یک آزمایش خون ساده شناسایی و رفع کرد. کارشناسی خودرو نیز مانند انجام چکاپ برای انسان است، شما تا زمانی که خودروی‌تان را به دست کارشناسان خبره ای همچون کارشناسان تعمیرگاه تهران پلاس نسپارید، نمی توانید عیب های خودروی خود را بشناسید و برای رفع آن اقدام کنید.

کارشناسان شاغل در مرکز تهران پلاس خودروی شما را به صورت کامل بررسی میکنند و جای هیچ نگران و مشکلی برای شما نمی ماند و می توانید به راحتی و با خیال راحت از خودروی‌تان استفاده کنید. اما اگر در زمان های مقرر برای بررسی و کارشناسی خودرو مراجعه نکنید، یک مشکل کاملاً کوچک در خودرو می تواند به یک معضل بسیار بزرگ و سخت تبدیل شود.

زمان مناسب کارشناسی خودرو های خارجی

نمی توان یک زمان کلی را برای کارشناسی خودرو های خارجی ارائه داد چرا که برای هر خودرو با توجه به میزان مصرف و نوع خودرو، زمان مناسب برای کارشناسی خودرو نیز متفاوت است. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که جلوی ضرر را از هر جا بشه گرفت منفعت است و بهتر است اگر تا به حال برای کارشناسی خودرو اقدامی نکرده اید هرچه زودتر برای کارشناسی خودرو مراجعه کنید. اگر بدون کارشناسی خودرویی را خریداری کرده اید و از آن استفاده می کنید ممکن است در آینده ای نزدیک شاهد یک عیب بزرگ در خودرو بشوید و دیگر کاری هم از دست شما بر نمی آید. به همین دلیل باید پیش از اقدام به خرید خودرو و قبل از معامله خودرو به صورت کامل بررسی شود و تمام مشکلاتی که ممکن است در خودرو وجود داشته باشند کاملاً بررسی شوند. وظیفه ی کارشناسی خودرو بر عهده ی مالک خودرو است و مالک وظیف دارد پیش از اقدام به فروش خودرو آن را کارشناسی و سپس به شما تحویل بدهد.

کارشناسی خودرو های خارجی

خودرو های خارجی با توجه به فناوری های نوین و پیشرفته ای که در ساخت آن ها به کار برده شده است نسبت به خودرو های داخلی کمتر دچار آسیب و مشکل می شوند اما آسیب هایی که برای این خودرو ها ایجاد می شوند هزینه ی به مراتب بیشتری نسبت به خودرو های داخلی دارد.

صافکاری و نقاشی خودرو

صافکاری و نقاشی خودرو با وجود مراکز معتبری در ایران مانند تهران پلاس به بهترین روش ممکن و با جدیدترین ابزار انجام می شود. صافکاری و نقاشی با دستگاه pdr، صافکاری بدون رنگ، مات کردن رنگ بدنه و لیسه کاری از جمله خدماتی هستند که در مرکز تهران پلاس ارائه می شوند. با توجه به این نکته که در مرکز تهران پلاس یک تیم فوق العاده حرفه ای و ورزیده برای صافکاری خودرو فعال هستند، کیفیت کاری که در این مجموعه انجام می‌شود فوق العاده بالا بوده و به همین دلیل مورد توجه مشتریان از سراسر ایران قرار گرفته است.

اگر شما هم در دسته ی افرادی هستید که به دنبال صافکاری و نقاشی خودرو با بهترین کیفیت هستید، می توانید تمام موارد مربوط به بدنه خودرو خود را به مجموعه ی تخصصی تهران پلاس بسپارید. صافکاری تهران پلاس بهترین و مناسب ترین گزینه برای انجام تمام تعمیرات و خدمات مربوط به خودرو خارجی در ایران است.

برق خودرو و الکترونیک

برق خودرو و الکترونیک مهم‌ترین بخش خودرو هستند که باید توسط متخصصان بررسی و سرویس شوند تا مشکل ایجاد شده به سرعت شناسایی و رفع شود.

با توجه به این واقعیت که حضور سیستم برق موجب حرکت خودرو و کارایی سایر بخش های خودرو می شود، به خصوص در ماشین‌های جدید که به بازار معرفی شده‌اند، سیستم برق و الکتریکی  خودرو که به طور خاص طراحی شده است ممکن این دچار آسیب شود و این آسیب باید در صورت وقوع توسط افراد متخصص شناسایی و رفع شود.

به همین دلیل، در مورد هر مشکلی با باتری، آلترناتور، سنسور، اکسیژن، سرنگ، چراغ ماشین، و همچنین چراغ‌های ماشین و بخش‌های دیگر که مربوط به برق هستند، باید به مراکز تعمیر حرفه‌ای و مشهور رجوع کنید تا مشکلات را حل کنید.

خدمات برق خودرو و الکترونیک

وسایل الکتریکی اتومبیل بر بخش بزرگی از اتومبیل تاثیر می‌گذارند. در حقیقت، سیستم الکتریکی خودرو را می‌توان تحت‌تاثیر مواردی مانند خرابی موتور، مشکلات اشتعال و یا شکست چراغ‌های سقفی خودرو و همچنین سیستم صدا تحت‌تاثیر قرار داد. چراغ‌های جلوی اتومبیل و چراغ‌های هشدار آداپتور که همیشه خاموش بودند و حالا روشن شده اند شناسایی کرد. همه این موارد می‌تواند نشانه این باشد که بخشی از برق خودرو خراب است. در موارد ذکر شده در بالا، شما باید به تعمیرگاه های تخصصی تعمیر مراجعه کنید که از افراد متخصص و کار بلد برای ارائه خدمات استفاده می‌کنند.

سیستم الکتریکی اتومبیل

بخش الکتریکی خودرو یکی از مهم‌ترین بخش‌های خودرو است و وقوع کوچک‌ترین حالت و اغتشاش در این سیستم باعث می‌شود اتومبیل روشن نشود. عملکرد در ماشین‌ها به گونه‌ای است که انرژی شیمیایی با استفاده از سیستم الکتریکی به انرژی الکتریکی تبدیل می‌شود. ویژگی‌ها و مشخصه‌های ویژه‌ای در همه ماشین‌ها وجود دارد که همه آن‌ها مربوط به برق هستند، بنابراین داشتن دانش کافی در مورد اجزای سیستم الکتریکی خودرو مثل آلترناتور، جرقه و تزریق کننده می‌تواند به تشخیص هر گونه مشکلی که ممکن است در سیستم وجود داشته باشد، کمک کند.

بنابراین شما باید همیشه به مراکز تخصصی تعمیر و حرفه‌ای مانند تهران پلاس نیز مراجعه کنید تا مشکل را تعمیر کرده و از مشکلات دیگر جلوگیری کنید. به این ترتیب، شما می‌توانید از مشکلات اجتناب کنید.

 از آنجا که باتری یکی از مهم‌ترین بخش‌ها برای روشن کردن خودرو است، زمانی که شروع به درستی کار نمی‌کند، اتومبیل روشن نخواهد شد.

بنابراین، تاثیر باتری در عملکرد مناسب خودرو بسیار مهم و ضروری است. همه مشکلات ماشین، از بخش الکتریکی خودرو گرفته تا بخش الکترونیکی موتور و همه بخش‌های دیگر، به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته و به راحتی در مورد هر مشکلی تعمیر می‌شوند. شما می‌توانید در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید و تمام خدماتی که در این مرکز ارائه می‌شوند، مناسب‌ترین قیمت‌ها را دارند.

تعمیر گیربکس

متاسفانه, تشخیص دقیق مشکل گیربکس توسط افرادی که تخصص یا اطلاعات در زمینه مکانیک و کار تعمیر ندارند, آسان نیست و تنها متخصصان می‌توانند مشکل گیربکس را تشخیص دهند. برای مثال، چک کردن صدای گیربکس یکی از نکات مهم است که به تعمیرکار اجازه می‌دهد تا مشکل اصلی گیربکس را خیلی سریع پیدا کند.

سلامت گیربکس شما برای عملکرد روان و ایمن وسیله نقلیه شما ضروری است، اما ممکن است زمانی فرا برسد که نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد. گیربکس که به عنوان جعبه دنده نیز شناخته می‌شود، بخشی از سیستمی است که شامل کلاچ خودرو می‌شود، که گشتاور (قدرت چرخش) را افزایش می‌دهد و در عین حال سرعت شفت خروجی موتور اصلی را کاهش می‌دهد.

سیستم انتقال خودرو بسیار کارآمد است، اما استفاده مکرر ممکن است به این معنی باشد که هر از گاهی نیاز به تعمیرات حرفه ای دارد. یک گیربکس کاملاً کاربردی برای ایمنی شما در جاده ضروری است، بنابراین در صورت مشاهده هر یک از علائم زیر، خودرو خود را در اسرع وقت به یک گاراژ حرفه ای ببرید.

مشکل در تعویض دنده

اگر هنگام قرار دادن خودرو در دنده با تردید یا مقاومت مواجه می شوید یا هنگام تعویض دنده با حرکت تند و سریع مواجه می شوید، این نشانه این است که مشکلی در سیستم گیربکس وجود دارد. اگر خودروی شما نیز در حین رانندگی از دنده افتاد یا بدون دلیل دنده را تعویض کرد، باید آن را نزدیک متخصص ببرید.

صداهای غیرمعمول

اگر صدای ناله، وزوز یا صدای تلق غیرمعمولی از گیربکس خود می شنوید، این معمولاً نشانه ای از مشکل گیربکس است، به خصوص اگر خودرو در دنده خنثی بیش از حد پر سر و صدا باشد. دلایل دیگری برای سر و صدای زیاد می تواند وجود داشته باشد، اما در هر صورت نباید آنها را نادیده گرفت.

نشت روغن

رنگ روغن گیربکس قرمز شفاف است، بنابراین اگر حوضچه‌ها یا لکه‌هایی از مایع قرمز روی درایو خود مشاهده کردید، بلافاصله ماشین خود را به گاراژ ببرید. نشتی مایع لزوماً به این معنی نیست که گیربکس شما نیاز به تعویض دارد، اما نشت آن می تواند به ‌مرور زمان به سایر قسمت های وسیله نقلیه شما آسیب برساند.

تعمیر کمک بادی

کمک فنر یا کمک بادی به ماشین‌ها اجازه حرکت به نرمی و راحتی در جاده‌های ناهموار را می‌دهد. به زبان ساده تر کمک فنر ضربه هایی را که به دلیل وجود ناهمواری های مختلف به خودرو وارد می شود را جذب می کند. این امر سبب می شود تا سطح چرخ ها در شرایط آب و هوایی مختلف با سطح جاده در ارتباط باشد. در حال حاضر شرکت های مختلف داخلی و خارجی به تولید کمک فنر مشغول هستند. در واقع در حال حاضر تولید کمک فنر بادی باعث افزایش یافتن ایمنی و همچنین افزایش قابلیت مانور در خودروها می شود، به همین دلیل است که بیشتر از این محصولات در حال حاضر استفاده می شود.

مهم ترین نکته ای که در این زمینه وجود دارد این است که باید کمک فنر در مراکز تخصصی تعمیر و جایگزین شود تا در کنار رفع مشکل به راحتی هیچ نوع مشکل جدیدی ایجاد نشود.

با توجه به اینکه کمک فنرهای بادی جدید هستند هر فردی توانایی و اطلاعات کافی را برای تعمیر این قطعات را ندارد به همین دلیل همیشه باید تعمیرگاه تخصصی و معتبر را برای تعمیر پیدا کنید. تنها در این صورت است که می توان به راحتی و بدون بروز هر نوع مشکلی تمامی عیوب ایجاد شده در کمک فنر های بادی را سرویس و رفع کرد.

تعمیر جلوبندی

به قسمت زیر خودرو جلوبندی خودرو گفته می شود. نقش این بخش در خودرو ایجاد امکان راحتی در حرکت خودرو در انواع مسیر های موجود است. ذکر این نکته ضروری است که سیستم تعلیق خودرو با جلوبندی خودرو متفاوت است، در واقع سیستم تعلیق به کمک فنر و چرخ‌های عقب گفته می‌شود در حالی که جلوبندی تنها به بخش جلویی خودرو گفته می شود که میل فرمان و فرمان را در بر می‌گیرند.

 با توجه به این نکته ی که نقش اصلی جلوبندی در خودرو ایجاد تعادل در بخش جلویی در زمان حرکت است، وجود هر نوع مشکل در بخش جلویی خودرو سبب عدم تعادل در زمان رانندگی و بروز مشکلات جدی می شود. در صورت بروز هرگونه مشکل و ایرادی خیلی سریع به مراکز تعمیر تخصصی خودروهای لوکس مانند مرکز تهران پلاس مراجعه کرده تا تمام مشکلات موجود زیر نظر افراد حرفه ای و متخصص به بهترین شکل ممکن رفع گردد.

 تعمیر موتور خودرو

تعمیر موتور خودرو نیازمند تخصص ویژه است و تعمیر خودرو باید به مراکز حرفه‌ای واگذار شود تا افراد حرفه‌ای بتوانند آن را انجام دهند. داشتن اطلاعات کافی در مورد اجزای موتور خودرو بسیار مهم است و نبود تجربه کافی می‌تواند باعث ایجاد مشکل در موتور شود، بنابراین همیشه سعی بر سپردن تعمیر خودرو به تعمیرگاه های معتبر و مراکزی مانند تهران پلاس است که در این وضعیت تمام مشکلات موجود در موتور خودرو توسط تعمیرکاران حرفه‌ای و مجرب بررسی و رفع می شوند.

بدین ترتیب می‌توانید تمام مشکلاتی که در موتور خودرو وجود دارند را با کم‌ترین هزینه حل کنید.

تعمیر تخصصی خودرو های لوکس خارجی

امروزه مراکز تخصصی خودرو در همه شهرها و بخش‌های مختلف به ویژه تهران وجود دارد. مهم‌ترین گزینه مراجعه به یک مرکز تخصصی حرفه ای است، به طوری که تمامی برندهای خودروهای خارجی لوکس را می‌توان مورد بررسی دقیق قرار داده و تعمیر نماید.

خوشبختانه وجود یک تعمیرگاه تخصصی مانند تهران پلاس باعث شده است که هیچ نگرانی بیشتری در این زمینه وجود نداشته باشد. تمام افراد به راحتی می‌توانند به افراد متخصص و بسیار حرفه‌ای که خدمات را در این مرکز ارائه می‌دهند و تخصص و تجربه بسیار بالایی دارند، کمک کنند. متخصصین این مجموعه به راحتی می‌توانند مشکل را با بررسی کامل خودرو تشخیص دهند.

تهران پلاس یکی از بهترین مراکز تعمیر خودروهای لوکس خارجی است که آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی در غرب تهران می باشد. همچنین، برای دریافت مشاوره رایگان، می‌توانید تمامی سؤالات در مورد خودروی تان را از طریق وب سایت تهران پلاس سوال کنید.

در میان سرویس‌های ویژه که در این مجموعه اجرا می‌شوند، مواردی از قبیل بازرسی رنگ بدنه خودرو، بازرسی فنی با پیشرفته‌ترین تجهیزات، آزمون‌های لازم برای اندازه‌گیری عملکرد خودرو، انجام آزمون‌های رانندگی مختلف، و همچنین مواردی مانند بحث قیمت‌گذاری می‌باشند. بازرسی کامل و ارزیابی از لحاظ فنی انجام می‌شود.

مرکز تعمیرگاه تخصصی خودرو تهران پلاس با بکارگیری از تعمیرکاران و کارشناسان ماهر و کارآزموده در تعمیر خودرو های خارجی، توانسته جایگاه درخور و مورد اطمینانی برای خود کسب نماید.

کارشناسان این مرکز از آموزش‌های روز و تکنولوژی مدرن برای تعمیر خودروهای خارجی مانند مرسدس بنز، بی ام و، پورشه، فورد، هیوندا، کیا،‌نیسان و … که هر کدام از تکنولوژی مدرن و متفاوتی نسبت به دیگری بهره می‌برند.

تهران پلاس همت خود را در رضایت مشتریان محترم و سخت‌گیر خود قرار داده تا مراجعین به این مرکز با خاطری آسوده تعمیر خودروی خود را به دست افراد ماهر و متخصص بسپارند.

تعمیر خودرو مشتریان محترم در مرکز تعمیرگاه تخصصی خودرو تهران پلاس با نهایت دقت و ظرافت صورت می‌گیرد.

استفاده از لوازم یدکی اصلی و با کیفیت در تعمیر خودروها از سیاست‌های مدون این مرکز می‌باشد.

خوش‌نامی پشتوانه‌ای اساسی برای تهران پلاس بوده که باعث ایجاد اعتماد و اطمینان خاطر برای مشتریان گرامی ما بوده است.

این مرکز در راستای مشتری مداری و با هدف راحتی شما در تمامی نقاط تهران خودروبر رایگان در اختیار مشتری قرار می دهد.

منبع: فردا

کلیدواژه: خودرو لاکچری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۰۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودرو در بازار آزاد چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه

قیمت خودرو در بازار آزاد امروز  چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ بر اساس معاملات انجام شده نسبت به آخرین معاملات روز‌های گذشته به شرح زیر است؛


قیمت روز خودرو‌های داخلی در بازار آزاد

خودرو قیمت به تومان
پژو پارس سال (LX) ۱۴۰۲ ۸۶۰،۰۰۰،۰۰۰
پژو ۲۰۷ TU3 مدل ۱۴۰۳ ۶۷۳،۰۰۰،۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما ۱۴۰۲ ۶۵۸،۰۰۰،۰۰۰
پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک TU5P مدل ۱۴۰۳ ۱،۰۸۰،۰۰۰،۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای ۱۴۰۳ ۸۰۵،۰۰۰،۰۰۰
تارا اتوماتیک v2 مدل ۱۴۰۳ ۹۷۰،۰۰۰،۰۰۰
تارا دنده ای v1 مدل ۱۴۰۲ ۸۲۰،۰۰۰،۰۰۰
رانا پلاس سقف شیشه‌ای ۱۴۰۳ ۶۴۵،۰۰۰،۰۰۰
دنا پلاس EF7 اتوماتیک توربو آبشنال  مدل ۱۴۰۳ ۹۵۵،۰۰۰،۰۰۰
دنا پلاس ۵ دنده‌ توربو ۱۴۰۲ ۸۲۰،۰۰۰،۰۰۰
دنا پلاس۶ دنده توربو چهار ایربک ۱۴۰۲ ۹۲۵،۰۰۰،۰۰۰
ام وی ام X22 دنده‌ای اسپرت لاکچری ۱۴۰۲ ۸۰۵،۰۰۰،۰۰۰
اطلس G دنده‌ای ۱۴۰۳ ۵۸۰،۰۰۰،۰۰۰
پراید SE ۱۵۱ مدل ۱۴۰۲ ۳۴۹،۰۰۰،۰۰۰
ساینا s دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ ۴۳۸،۰۰۰،۰۰۰
سمند سورن پلاس ۱۴۰۳ ۸۱۸،۰۰۰،۰۰۰
تیبا صندوق دار sx بنزینی ۱۴۰۱ ۳۹۷،۰۰۰،۰۰۰
تیبا ۲ (رینگ فولادی) ۱۴۰۱ ۴۰۲،۰۰۰،۰۰۰
شاهین G مدل ( ۱۴۰۳)اتومات

۸۵۰،۰۰۰،۰۰۰

کوییک دنده‌ای R مدل ۱۴۰۲ ۴۴۸،۰۰۰،۰۰۰
زامیاد وانت نیسان بنزینی آپشنال ۱۴۰۱ ۵۷۵،۰۰۰،۰۰۰
زامیاد وانت نیسان دوگانه سوز آپشنال ۱۴۰۲ ۶۲۰،۰۰۰،۰۰۰

 جدیدترین قیمت خودروهای وارداتی در بازار

مدل خودرو  قیمت به تومان
رنو کولیوس ۲۰۱۸ ۵،۸۰۰،۰۰۰،۰۰۰
رنو تالیسمان E3 مدل ۲۰۱۸ ۵،۲۰۰،۰۰۰،۰۰۰
میتسوبیشی اوتلندر تیپ ۵ ۲۰۱۸  ۵،۸۰۰،۰۰۰،۰۰۰
کیا سونت ۱.۵ لیتر ۲۰۲۳ ۳،۲۵۰،۰۰۰،۰۰۰
کیا۲k۵لیتر 

۵،۳۰۰،۰۰۰،۰۰۰

کیا سورنتو ۴ سیلندر GT لاین مدل ۲۰۱۷ ۵،۷۰۰،۰۰۰،۰۰۰
کیا سراتو ۲.۰ لیتر اتوماتیک ۲۰۱۸ ۳،۷۵۰،۰۰۰،۰۰۰
کیا سراتو (مونتاژ) ۲.۰ لیتر آپشنال ۱۳۹۸ سایپا ۲،۷۰۰،۰۰۰،۰۰۰
هیوندای النترا ۱.۶ لیتر مدل ۲۰۲۳ ۳،۰۵۰،۰۰۰،۰۰۰
هیوندای سانتافه (ix45)۴ سیلندر. دو دیفرانسیل مدل ۲۰۱۸ ۶،۱۵۰،۰۰۰،۰۰۰
هیوندای توسان (ix35) ۲ لیتر. دو دیفرانسیل مدل ۲۰۱۸ ۵۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰
لکسوس NX300 H هفت کلید مدل ۲۰۱۷

۱۰،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • قیمت محصولات ایران‌خودرو +جدول
  • قیمت خودرو امروز 12 اردیبهشت 1403
  • قیمت خودرو در بازار آزاد چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه
  • صعود قیمت خودورهای داخلی و خارجی در بازار؛ این خودروی داخلی رکورد رشد قیمت را زد | جدول قیمت ها
  • (تصاویر) خودروی لوکس چینی که قرار است به جنگ ب‌ام‌و و بنز برود
  • این خودروی لوکس چینی به جنگ مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و می‌رود /عکس
  • مقامات سیاسی ترکیه و دردسر خودروهای لوکس
  • قیمت خودرو امروز 11 اردیبهشت 1403
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت + جدول
  • قیمت خودرو امروز 10 اردیبهشت 1403