Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مدیر فرودگاه اراک گفت: فرودگاه اراک پس از سه سال وقفه با فراهم کردن خدمات زمینی (هندلینگ) آماده برقراری پرواز به عتبات عالیات است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، رحیم حسین‌نسب افزود: با پیگری‌های انجام شده خدمات زمینی پرواز، واحد گمرک و گذرنامه فرودگاه آماده است تا عاشقان عتبات عالیات به این سفر معنوی اعزام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: براساس پیش بینی‌های انجام شده قرار است هر هفته یک پرواز هواپیما ۷۳۷ مسافران عتبات عالیات را از فرودگاه اراک با ۱۲۰ تا ۱۴۰ نفر ظرفیت جابه جا کند.

مدیر فرودگاه اراک گفت: هزینه سفر عتبات به عالیات از فرودگاه اراک هم قیمت با فرودگاه امام خمینی (ره) به مبلغ چهار تا چهار و نیم میلیون تومان رفت و برگشت است.

حسین‌نسب افزود: پرواز عتبات عالیات فرودگاه اراک ۲ سال گذشته به علت شیوع کرونا و یک سال نیز به دلیل فراهم نبودن خدمات زمینی متوقف شده بود.

وی اظهار داشت: اکنون یک پرواز روزهای یکشنبه مسافران عسلویه  را از فرودگاه اراک جابه جا می‌کند.

فرودگاه اراک با داشتن سه‌هزار و ۷۰۰ متر طول باند و ترمینال ۲ منظوره قابلیت انجام پروازهای داخلی و خارجی را در تمام طول شبانه‌ روز دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: تین گمرک مسافران فرودگاه امام رفت و برگشت فرودگاه اراک فرودگاه اراک عتبات عالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۱۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرس https://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • اجرای پویش کاشی حرم در لرستان
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • اختصاص ۲ هزار میلیارد برای بهسازی فرودگاه بم