Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-02@03:01:53 GMT

آمار عجیب حسینی مقابل تیم‌های اصفهانی

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۸۱۲۴۶

آمار عجیب حسینی مقابل تیم‌های اصفهانی

خبرورزشی – تیم فوتبال پیکان که از تیم‌های خوب این فصل از رقابتهای لیگ برتر است، در هفته یازدهم توانست سپاهان را در اصفهان شکست دهد تا با ثبت این شگفتی بزرگ، شاگردان نوید کیا صدر جدول را هم از دست بدهند.

پیکان با هدایت مجتبی حسینی در پایان هفته یازدهم با ۱۸ امتیاز در رده ششم قرار دارد و از تیم‌هایی است که نیم نگاهی هم به کسب سهمیه آسیایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم تهرانی در ۵ بازی از ۱۱ دیداری که به میدان رفته‌، پیروز شده‌ است و جالب اینجاست که ۲ پیروزی از ۵ پیروزی آنها برابر ذوب آهن و سپاهان است.

شاگردان مجتبی حسینی ابتدا در هفته سوم مقابل ذوب آهن در تهران به میدان رفتند و با یک گل میهمان خود را شکست دادند و سپس در هفته یازدهم موفق شدند دیگر تیم اصفهانی یعنی سپاهان را این بار در اصفهان شکست دهند که نتیجه این بازی ۲ بر یک به سود پیکان تمام شد.

مجتبی حسینی که سال‌ها در نقش دستیار و سرمربی در فوتبال اصفهان کار کرده و به خوبی با تیم‌های این شهر آشنایی دارد، در نیم فصل نخست فصل بیست و یکم نتایج خوبی مقابل فوتبال اصفهان گرفته و توانسته ۶ امتیاز از این شهر خارج و به حساب تیم تحت رهبری خودش بریزد.

پیکانی‌ها در هفته دوازدهم رقابتهای لیگ برتر میزبان تیم انتهای جدولی پدیده هستند و روی کاغذ به نظر می‌رسد کار دشواری برای کسب امتیازات کامل این بازی نداشته باشند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پیکان مجتبی حسینی پیکان مجتبی حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۱۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند

بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: درست است که یکسری از هواداران پرسپولیس علیه من شعار سر دادند ولی در قلب من هستند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رامین رضاییان پس از تساوی بدون گل سپاهان اصفهان مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال، گفت: کاری به بازی ندارم و آمده‌ام حرف دیگری بزنم. یاد گرفته‌ام شرافتمندانه زندگی کنم. یکسری از هواداران پرسپولیس در یک قسمت از ورزشگاه از من دلخور بودند و شعارهایی می‌دادند ولی بدانند همیشه در قلب من هستند. درک می‌کنم نسبت به تیم‌شان تعصب داشته باشند و عاشقانه پرسپولیس را دنبال کنند. هر چیزی به من بگویند در قلب من هستند و دوست‌شان دارم. مردم این روزها آنقدر دغدغه دارند که اگر در استادیوم خالی می‌شوند، امیدوارم حال دل‌شان خوب شود. بازی قشنگی بود و من با جان و دل برای تیمم بازی کردم.

جدول لیگ برتر|همه چیز به کام استقلال؛قعر در دست خوزستانی‌ها!

وی در مورد اینکه انتظار بازی بهتری از پرسپولیس و سپاهان می‌رفت، تصریح کرد: فوتبال است و بازی بدی نبود.

بازیکن سپاهان اصفهان در واکنش به اظهارات رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس که مدعی بود سپاهانی‌ها وقت تلف می‌کردند، گفت: نه اینطور نبود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند
  • رونمایی از پوستر پرسپولیس و سپاهان برای بازی امشب
  • خبر خوب برای سپاهان؛ رضا اسدی به الکلاسیکو می‌رسد
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • مقابل نساجی برای ارتقای جایگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم
  • آمار قابل توجه مورایس مقابل پرسپولیس 
  • تماس بیش از ۱۰ هزار اصفهانی با ۱۳۷ در هفته نخست اردیبهشت
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • آمار قابل توجه مورایس مقابل پرسپولیس