Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: ۸۶۰ برنامه در دهه بصیرت و هفته مقاومت در اراک برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سرهنگ پاسدار محمد مهجوری ظهر امروز در نشست ستاد بزرگداشت سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با اشاره به جایگاه ارزشمند شهید سلیمانی اظهار داشت: دفاع باتمام توان از ارزش های اسلامی و خدمت به مردم از مهمترین ویژگی‌های سیره شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی به شمار می‌رفت به طوری که چه در حیات سبب خیر و برکت برای جهان اسلام و انقلاب اسلامی منشاء خیرات و برکات بود و با شهادت خود عامل انسجام و وحدت جهان اسلام شد که امروز این سیره و مکتب باید بیشتر مورد توجه و تبیین قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اخلاص در عمل و ولایت‌مداری از ویژگی‌های مهم و بارز مکتب حاج قاسم است به طوری که شهید سلیمانی نه تنها در عرصه تامین امنیت در داخل کشور و کشورهای منطقه و شکست تمام راهبردهای استکبار جهانی پیشتاز بود بلکه در میدان های خدمت رسانی به مردم پیشرو و پرتلاش بود به طوری که باید گفت حاج قاسم از جنس مردم، با مردم و برای مردم بود و همین مردمی بودن سبب آن عظمت میلیونی تشییع پیکر مطهرش شد.

فرمانده سپاه ناحیه اراک با اشاره به برنامه های دهه بصیرت و هفته مقاومت در اراک گفت: در راستای گرامیداشت دهه بصیرت و هفته مقاومت که مناسبت های حماسی بزرگی در این ایام وجود دارد سپاه شهرستان اراک بیش از هشتصد و شصت برنامه در دستور کار دارد که با محوریت پایگاه های بسیج، دفاتر و کانون های بسیج در سطح شهرستان برگزار می شوند که اجرای رزمایش کمک مومنانه، مسابقات فرهنگی و ورزشی، یادواره های شهدا با محوریت شهدای جبهه مقاومت در سطح مساجد و محلات، افتتاح پروژه های محرومیت زدایی و مسکن محرومین از جمله برنامه های مهم سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی در سطح اراک است.

2000 عنوان برنامه فرهنگی به مناسبت دهه بصیرت در استان مرکزی اجرا می‌شودآزادسازی زندانیان هنرمند جرائم غیرعمد فارس در دهه بصیرتویژه‌برنامه‌های دهه بصیرت دانشگاه‌ استان قم اعلام شد

وی ادامه داد: برگزاری برنامه ها و نشست های بصیرتی و جشنواره های گفتمانی با محوریت شهید سلیمانی برای اقشار مختلف مردم به ویژه کودکان و نوجوانان، اجرای برنامه های تبیینی با موضوع سبک زندگی شهید سلیمانی، اجرای میزهای خدمت در مساجد و ادارات شهرستان، توزیع پوستر و نشان های شهید سلیمانی در سطح شهر، اجرای پویش های مردمی و برگزاری شب شعر و مسابقات کتابخوانی از دیگر برنامه های هفته مقاومت است.

فرمانده سپاه ناحیه اراک اضافه کرد: برگزاری دوره های تربیت مدرس و مربی با محوریت گفتمان و مکتب شهید سلیمانی، برگزاری مراسمات خاطره گویی دختران شهدای مدافع حرم، اجرای نشست های تبیینی با موضوع نقش مقام معظم رهبری در جبهه مقاومت و تهیه تولیدات فرهنگی و رسانه ای از دیگر برنامه های دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی و دهه بصیرت است.

وی بیان کرد: در راستای اجرای نهضت کمک مومنانه تاکنون بیش از 137 هزار بسته معیشتی در سطح اراک توزیع شده که در دی ماه نیز این اقدام خداپسندانه را با قوت ادامه خواهیم داد و بیش از 360 گروه جهادی در سطح شهرستان اراک سازماندهی شده که در این ایام برای خدمت رسانی به مردم نقش آفرینی می کنند.

مهجوری خاطر نشان کرد: یکی از ضرورت هایی که در این ایام و با توجه به شرایط کشور و جنگ نرم دشمنان باید بیشتر به آن توجه داشته باشیم جهاد تبیین و روایت صحیح از حماسه های انقلاب اسلامی است و جوانان نقش مهمی در این مسئله دارند.

انتهای پیام/711/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید سلیمانی حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۲۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مهدی رزاز گفت: در زمان وقوع طوفان و بارندگی برخی پرواز‌ها در فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز با تاخیر مواجه شد، اما با عادی شدن شرایط آب و هوایی، پرواز‌ها نیز به حالت عادی برگشته است.

وی افزود: ۳ پرواز بعد از ظهر روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ فرودگاه اهواز به دلیل شدت بارش باران با تاخیر همراه شد.

رزاز ادامه داد: اکنون همه تیم‌های عملیاتی فرودگاه در حالت آماده‌باش کامل هستند.


مدیر کل فرودگاه‌های خوزستان می‌گوید: پرواز‌های فرودگاه اهواز بدون هیچ مشکلی در حال انجام است، ولی از مردم درخواست داریم برای دریافت اطلاعات از وضعیت پرواز‌ها با شماره ۱۹۹ تماس بگیرند.

پیش از این اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به فعالیت این سامانه بارشی در استان هشدار سطح نارنجی صادر کرده بود.

دیگر خبرها

  • تشدید حملات مقاومت عراق به اهداف صهیونیستی همزمان با حمله به رفح
  • هفته جهانی نجوم، تعامل بین منجمان و شهروندان
  • هفته فرهنگی فریدن برگزار می‌شود
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • اجرای ۲۲۸ برنامه همزمان با هفته هلال احمر در گلستان
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • مراسم سالروز شهادت رئیسعلی دلواری در سطح بین‌المللی برگزار شود
  • هفته بزرگداشت فردوسی از ۲۱ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز