Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال در هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر در مشهد مقابل پدیده به میدان رفت و در پایان نیز به برتری ۳ بر صفر رسید تا با توجه به شکست خانگی سپاهان مقابل پیکان، با ۳ اختلاف امتیاز نسبت به این تیم در صدر جدول قرار گیرد.

بعد از آنکه آرمان رمضانی در جام حذفی بازی خوبش را با زدن یک گل تکمیل کرد، مجیدی تصمیم گرفت برای اولین بار در این فصل از این مهاجم بلند قامت در ترکیب اصلی تیمش استفاده کند و رمضانی را به عنوان زوج ژستد در خط حمله به کار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید این انتخاب از آنجایی که این دو مهاجم در بازی شباهت‌های زیادی به هم داشتند تصمیمی اشتباه به نظر می‌رسید، اما در همان پایان نیمه اول مشخص شد این تغییر استراتژی در نهایت به سود استقلال بوده است.

مجیدی برای اولین بار دو مهاجم بلند قامت و سرزن را به عنوان زوج خط حمله تیمش به کار گرفت و این مهاجمان بارها روی دروازه حریف خطرساز شده و در نهایت هم هر کدام از آنها یک بار موفق به گلزنی شدند تا استراتژی استفاده از مهاجمان بلند قامت در استقلال جواب دهد.

آبی پوشان در هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر روز جمعه در مشهد به میدان رفتند و توانستند میزبان شان پدیده را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهند. در این بازی جعفر سلمانی، رودی ژستد و آرمان رمضانی برای استقلال گلزنی کردند و در پایان این هفته آبی پوشان با ۲۵ امتیاز به صدر جدول صعود کردند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فوتبال تيم فوتبال پديده تیم فوتبال استقلال تهران فرهاد مجیدی فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۲۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم استقلال مشکلی برای بازی با ذوب‌آهن ندارد

به گزارش قدس آنلاین، آرمان رمضانی که به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ پا دیدار تیمش مقابل تراکتور را از دست داده بود این روزها در تمرین‌های استقلال بدون مشکل حضور دارد.

او مشکلی برای همراهی استقلال در دیدار با ذوب‌آهن ندارد و در صورت صلاحدید کادر فنی می‌تواند برای آبی‌پوشان به میدان برود.

دیگر خبرها

  • پوستکوگلو: باخت تقصیر سه مهاجم تاتنهام بود
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • مهاجم استقلال مشکلی برای بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • کار نکونام سخت‌تر از قبل شد/ شرط موفقیت استقلال در ۵ هفته آخر لیگ
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن خواهد رسید؟
  • خیز بلند ارلینگ هالند به سوی کفش طلای لیگ برتر با هت تریک یک نیمه‌ای مقابل وولورهمپتون
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • به یک دلیل از جواد نکونام خیلی خوشم آمد
  • فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد
  • حیف وقت که برای دیدن بازی استقلال و پرسپولیس بگذاری | همین بی کیفیت ها چند هفته بعد ۴۰-۵۰ میلیارد می خواهند