Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدرضا حسین نژاد روز شنبه در ستاد تنظیم بازار خراسان شمالی، بازرسی را پشتوانه بازار دانست و اظهار داشت: نرم افزار بازرسی باید برای تمامی کالاها و حوزه ها طراحی شود تا نرخ کالا به خوبی برای مشتری مشخص شود.

وی تصریح کرد: استفاده از فناوری های نوین بازرسی باید با آموزش همراه باشد و برای موفقیت در این حوزه باید از ظرفیت های ائمه جمعه و رسانه ها نیز استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان شمالی، مردم را بازرس های واقعی بازار دانست و گفت: باید از این ظرفیت استفاده بیشتری کرد و با دقت این موضوعات را رسیدگی کرد.

وی ادامه داد: نرخ نامه ها اگر به درستی آنالیز و در مغازه ها نصب شود و همچنین در کنار آن از نرم افزارهای نوین بازرسی استفاده شود، قیمت ها به خوبی کنترل می شوند و با این راهکار حقی از فروشنده و خریدار ضایع نمی شود.

حسین نژاد با بیان اینکه تامین معیشت مردم از ضروریات است، افزود: دشمنان همواره سعی کرده اند تا در این حوزه حساس دست انداز ایجاد کنند و مردم را از رهبری بعنوان سرمایه نظام جمهوری اسلامی ناامید کنند.

وی بیان کرد: مدرنیزه شدن جامعه موجب افزایش نیازهای مردم شده و این موضوع وظیفه مسوولان را در قبال تامین اقلام مورد نیاز مردم را افزایش داده است.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه تامین و فروش کالاهای مردم نقطه مشترک تمامی دستگاه های دولتی است، گفت: کنترل قیمت های بازار استان به خوبی در حال انجام است و باید طرح های مشترک در بازرسی و کنترل به خوبی ادامه یابد.

وی با بیان اینکه نسبت به معیشت مردم بسیار حساس هستم، افزود: کم توجهی به حوزه مسائل بازار خط قرمز ماست زیرا موضوع حق الناس است که باید با جدیت بیشتری مورد پیگیری قرار گیرد.

۳۰ هزار واحد صنفی در خراسان شمالی فعال است.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت خراسان شمالی ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت خراسان شمالی ستاد تنظیم بازار وزارت صنعت معدن و تجارت خراسان شمالی ستاد تنظیم بازار خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۲۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز صاحب سینما می‌شود

تقی صادقی گفت: تجهیزات سینمای راز و جرگلان با همکاری و مساعدت مؤسسه سینما شهر با یک میلیارد تومان اعتبار خریداری و در ماه جاری در کانون فرهنگی و هنری شهید رجایی راز و جرگلان نصب خواهد شد.
وی ادامه داد: با نصب این تجهیزات مردم راز و جرگلان بعد از ۲۰ سال از شهرستان شدن از نعمت سینما برخوردار خواهند شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اضافه کرد: ظرفیت سالن برای تماشای فیلم ۱۲۰ نفر است و با راه‌اندازی این سینما، خراسان شمالی صاحب هفت سینما در بخش دولتی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است
  • فرش قرمز خراسان شمالی برای سرمایه گذاری
  • مددجویان خراسان‌جنوبی هزار و ۳۶۲ متر مربع فرش به بازار عرضه کردند
  • منابع محدود بانک‌های خراسان شمالی مشکل‌زا‌ شده است
  • تشکیل ۳۰۳۵ پرونده تخلف در استان خراسان شمالی
  • راز صاحب سینما می‌شود
  • دفتر نظارت و ارزیابی ویژه استاندار در لرستان راه‌اندازی می‌شود
  • افزایش ظرفیت صادراتی خراسان شمالی دستاورد نمایشگاه اکسپو است
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان