Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مسئول اعتباربخشی و بهبود کیفیت اورژانس پیش بیمارستانی به همراه دکتر سالمی رئیس اداره دیسپچ جهت پیگیری حال مصدمین تصادف محور خرمشهر به اهواز به محل اورژانس ولیعصر خرمشهر اعزام شدند. و از نزدیک در جریان روند خدمات رسانی به مصدمین قرار گرفتند.

 سید عباس حسینی در این بازدید گفت؛ 9 نفر از مصدومین به بیمارستان ولیعصر خرمشهر اعزام شدند که پس از قرار گرفتن در جریان روند خدمات رسانی به مصدمین توسط اورژانس ولیعصر از کیفیت ارائه خدمات درمانی به مصدومین ابراز ضایت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 مسئول اعتباربخشی و بهبود کیفیت اورژانس پیش بیمارستانی افزود ؛ همه مصدمین بموقع تریاژ و پذیرش شده و اقدامات درمانی لازم برای همه مصدومین در حال انجام می باشد.

وی اضافه کرد؛ در بدو ورود همه مصدمین توسط متخصص طب اورژانس ویزیت و معاینه شدند و خدمات رسانی تا بهبودی کامل مصدومین در حال انجام می باشد، حال دو نفر از مصدومین وخیم می باشد که اقدامات درمانی توسط تیم متخصص بیمارستان ولیعصر خرمشهر در حال انجام می باشد.

پایان پیام./

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اورژانس دانشگاه علوم پزشکی آبادان تصادف آبادان اهواز خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۲۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان گفت: در پی تصادف یک دستگاه تریلی و پراید در جاده حمیدیه، شش نفر مصدوم شدند.

عارف اصل شرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان، اظهار کرد: ساعت ۱۳:۰۰ امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با تریلی در جاده حمیدیه به سوسنگرد روبه‌روی پیچ سید جابر شش نفر مصدوم شدند.

وی افزود: با اطلاع اورژانس به سرعت تیم‌های عملیاتی به محل اعزام و مصدومان از جمله دو مرد ۳۳ و ۴۸ ساله و چهار زن ۸، ۳۷، ۳۷ و ۵۶ ساله پس از امدادرسانی اولیه به بیمارستان منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان ادامه داد: همچنین صبح امروز حمله قلبی یک زن ۶۰ ساله در گتوند به اورژانس اطلاع داده شد که با استفاده از هلیکوپتر اورژانس بیمار به سرعت جهت درمان به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

کد خبر 748460

دیگر خبرها

  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • بهورزان خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی در روستا‌ها
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است
  • خرمشهر در وضعیت «نارنجی» آلودگی هوا
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان