Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، به منظور گرامیداشت مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و همزمانی آن با ایام شهادت حضرت زهرا (س) با رویکرد هم‌افزایی و بهره‌گیری از امکانات موجود، نشست هم اندیشی خسروی شهردار منطقه۹ با سرگرد قدیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حمزه سیدالشهدا (ع) برگزار شد.
در این نشست مشترک در خصوص برنامه های آتی از قبیل ایام فاطمیه(س)، برنامه های سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، مراسم دهه فجر و راهپیمایی شکوهمند یوم الله 22 بهمن گفتگو و اقدامات لازم مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین مقرر شد به منظور ارائه‌ خدمات بهتر فرهنگی و هنری به شهروندان هم پوشانی فضایی بین نواحی شهرداری منطقه۹ و حوزه‌های تحت پوشش ناحیه حمزه سیدالشهدا(ع) اجرا شود.
در ادامه نیز سمنانی سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۹ همچنین طی نشستی با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حمزه سیدالشهدا (ع) به مرور برنامه‌های مشترک و پیشنهادی پیش رو پرداختند و مقرر شد برنامه‌های مختلف از جمله چارپایه‌خوانی آبروی محله، مراسم یادبود و یادواره شهدا، کاروان‌های خودرویی، گروه‌های سرود میدانی و تئاتر، روضه در خانه‌های شهدا، برپایی نمایشگاه عفاف وحجاب، مسابقات در فضای مجازی و در سطح شهر از ۷ الی ۱۷دی در پهنه غربی پایتخت اجرا شود.

کد خبر 645507

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۳۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جواد پیوند فرمانده سپاه ناحیه سوادکوه صبح چهارشنبه در مراسم یادواره شهدای کارگر استان مازندران با محوریت شهدای کارگر شهرستان سوادکوه، در گزارشی از وضعیت شهرستان سوادکوه در دوران دفاع مقدس، با اشاره به وجود معادن بزرگ زغالسنگ در این شهرستان، سوادکوه را یک شهرستان کارگری از قبل از انقلاب دانست و گفت: تعداد زیادی از این افراد ساکن شهرستان سوادکوه بودند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با اشاره به تعداد ۷ هزار نفری کارگران این معادن در شهرستان در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: از این تعداد جمعیتی بالغ بر ۳ هزار نفر به جبهه حق علیه باطل اعزام شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه از این تعداد ۳ هزار نفری اعزامی به جبهه دفاع مقدس، بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ نفر جانباز کارگری در این دوران بودند، افزود: همچنین تعداد ۳۰ نفر نیز شهادت روزیشان شد و این مراسم تجلیلی از مقام شامخ آنهاست.

کد خبر 6093906

دیگر خبرها

  • مسجد ارک تهران میزبان عزاداران شهادت امام صادق(ع) می شود
  • ویژه برنامه «قرار» از شبکه تهران
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • تدارک ویژه صدا و سیمای گلستان در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع)
  • مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق (ع)در مازندران برگزار می شود
  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع )در حرم مطهرحضرت شاهچراغ(ع)
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • حرکت کاروان میقات