Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی وزیر علوم گفت: برخی از رؤسای دانشگاه‌ها همچنان منتظر بازگشت به شرایط سنتی هستند در حالی که بازنگری در خصوص شرایط آموزشی، فرهنگی، اجتماعی دانشگاه ها ضروری است. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم به نقل از مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، عبدالحسین کلانتری در بازدید از مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم به مناسبت هفته پژوهش، طی سخنانی در نشست حضوری و مجازی اعضای هیأت علمی و کارکنان مؤسسه اظهار داشت: باید بپذیریم که دیگر به دانشگاه ماقبل کرونا باز نخواهیم گشت و با شرایط فرهنگی، اجتماعی ای کاملاً جدید، دانشجویان و فضایی کاملاً متفاوت از لحاظ مناسبات استاد و دانشجو و … مواجه خواهیم بود که لازم است تمهیداتی متناسب با این فضای جدید را مهیا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایجاد مرکز تبادلات حوزه و دانشگاه در دانشگاه تهراندانشگاه پیام نور در مواردی نیازمند تغییر رویکرد است

وی گفت: در بازدیدی که از برخی دانشگاه‌ها داشتم رؤسای دانشگاه‌هایی بودند که همچنان منتظر بازگشت به شرایط سنتی هستند در حالی که بازنگری در تمام برنامه‌ریزی‌ها و ایده پردازی‌ها در خصوص شرایط آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و … دانشگاه‌ها کاملاً ضروری است.

معاون فرهنگی وزارت علوم با اذعان به اینکه در شرایط پیش از کرونا نیز در حوزه مدیریت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و دانشگاه‌ها خصوصاً در بدنه کارشناسی درک کافی از تحولات پیچیده و تأثیرات عمیق فضای دیجیتال بر حوزه فرهنگ و دگرگونی حکمرانی این حوزه وجود نداشته است، اظهار داشت: در این راستا از مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی انتظار می‌رود ارائه گزارش‌های مدیریتی به رؤسای کل دانشگاه‌ها و تبدیل یافته‌های تحقیقات به بسته‌های سیاستی قابل ابلاغ را بیش از پیش مورد توجه قرار دهد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۳۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • وجود بیش از ۱۰۰۰ خوابگاه متأهلی برای دانشجویان علوم پزشکی
  • صعود دانشگاه جهرم به رتبه ۲۳ فهرست نیچر ایندکس در بین دانشگاه‌های کشور
  • آزمون‌ پذیرش مؤسسه آموزش عالی اخلاق اسلامی در خردادماه
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • درخشش دانشگاه بیرجند در نظام رتبه بندی جهانی اشپرینگر نیچر
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • انتصاب رییس و اعضای شورای علمی و فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی
  • اعضای شورای فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم منصوب شدند
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • همکاری وزارت علوم و معاونت علمی در حوزه دارایی‌های فکری