Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه گروه فرهنگی ایرنا از صداوسیما، صفحه برنامه دورهمی در اینستاگرام از تولید فصل دوم این مسابقه شبکه نسیم با اجرای مهران مدیری خبر داد.

در این مطلب آمده است: از دهم دی تولید سری دوم از مسابقه دورهمی با تغییرات قابل توجه و البته جذاب آغاز خواهد شد و راه های ارتباطی برای حضور در برنامه از طریق صفحه رسمی دورهمی در فضای مجازی اعلام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تیم تولید برنامه دورهمی همچنان تمام تلاش و انرژی خود جهت تولید برنامه ای جذاب را به کار خواهند گرفت تا باز هم به جلب رضایت حداکثری مخاطبان گرامی مفتخر شوند.

خنداننده‌شو ۳ از دوشنبه روی آنتن است

مرحله مقدماتی خنداننده‌شو ۳ از دوشنبه آغاز می‌شود. این برنامه قرار بود از شب گذشته در شبکه نسیم روی آنتن برود اما پخش آن به روز ۶ دی‌ماه موکول شد. افتتاحیه فصل تازه مسابقه استندآپ کمدی برنامه خندوانه در شب یلدا پخش شد.
در این فصل ۲۰ شرکت کننده در چهار گروه در مرحله مقدماتی با یگدیگر رقابت می‌کنند و در نهایت یک شرکت‌کننده با رای داوران، سه شرکت‌کننده با رای مردمی به مرحله بعد می‌روند و یک شرکت‌کننده هم با رای داوران حذف می‌شود. حسن معجونی، امیرمهدی ژوله و رامبد جوان، خنداننده‌شو۳ را داوری می‌کنند.
خنداننده‌شو۳ از دوشنبه تا پنجشنبه ساعت ۲۳ در شبکه نسیم روی آنتن می‌رود. 

رضا ایرانمنش و توماج دانش‌بهزادی؛ بازیگران جدید بی‌نشان 

در ادامه‌ تولید و عبور از نیمه مرحله تصویربرداری بی‌نشان، نقش آفرینی رضا ایرانمنش و توماج دانش‌بهزادی در این سریال آغاز شد. تصویربرداری سریال بی‌نشان به کارگردانی راما قویدل، نویسندگی مشترک آزیتا ایرایی و مهدی حمزه و تهیه‌کنندگی مرتضی رزاق‌کریمی از نیمه گذشت.

همچنین رضا ایرانمنش و توماج دانش‌بهزادی جدیدترین بازیگرانی هستند که جلوی دوربین این سریال تلویزیونی رفته‌اند.

رضا ایرانمنش از جمله بازیگران پیشکسوت که مدتی است کم‌کار شده، ایفاگر نقش غفوری مدیر مسئول یک سایت خبری در بی‌نشان است.

همچنین توماج دانش‌بهزادی که پیش از این در ۲ تله‌فیلم پیله آهنی و کارتن خواب و مجموعه مستند داستانی خط باریک قرمز نقش‌آفرینی کرده است، نقش افشین را که تجربه‌ای متفاوت و خاص به شمار می‌رود در سریال تلویزیونی بی‌نشان ایفا می‌کند.

تولید سریال این روزها در منطقه شمال تهران جلوی دوربین فرشاد گل‌سفیدی پیش می‌رود.

مجید واشقانی، نیلوفر پارسا، پرویز فلاحی‌پور، سعید زارعی، هلن نقی‌لو، نیوشا ضیغمی، مریم کاویانی، مهدی فقیه، کاظم هژیرآزاد و اکبر رحمتی از جمله بازیگران این سریال هستند.

بی‌نشان در ۳۰ قسمت برای پخش از شبکه سه سیما ساخته می‌شود.

خانه‌های نورانی در قاب مستند

مجموعه مستند خانه های نورانی به تهیه کنندگی محمد امین نوروزی در ۷ قسمت با محوریت تبلیغ و ترویج روضه داری های سنتی ایران در شبکه مستند تولید شده است.

 نوروزی در این‌باره گفت: این مجموعه مستند در ۷ قسمت ۵۰ دقیقه ای به کارگردانی هاشم مسعودی، بابک مینایی، عباس موزون، علی ملاقلی پور،  کریم فائقیان و امین لطفی ساخته شده و سوژه های اصلی ما در  شهرهای تهران، مشهد، همدان و بوشهر واقع شده اند.
این تهیه کننده افزود: بابک مینایی خانه میرزا اسماعیل اربابی، هاشم مسعودی خانه علی مددی، حسینیه مددی در مشهد، علی ملاقلی پور خانه سیدمحمد حوله‌ای، کریم فائقیان خانه  آیت الله علم بلادی  در بوشهر، امین لطفی  مسجد و هیئت آقاجانی بیک  را کارگردانی کرده و عباس موزون هم  مستند خانه میرزا ابوالقاسم عطار را ساخته است.

نوروزی درباره ژانر این مستندها گفت: می شود گفت این مجموعه  جست‌وجویی برای یافتن روح معنوی حاکم بر مکان هایی است که در آن روضه خوانی اهل بیت با قدمت و سابقه طولانی برگزار می‌شود. تاکید مستند بر وجوه عاشقانه و معنوی اماکن است، نه صرفا درگیر ظواهر و تاریخچه بناها. در این منازل معمولا پیرغلامانی نورانی و باصفا مشغول خدمت در این روضه های می باشند، که بعضا حتی جزو اولیاخدا هستندو  گفتگو با این شخصیت ها همراه با ذکر خاطرات و استفاده از تصاویر آرشیوی استفاده شده است.

او درباره روند تولید خانه های نورانی گفت: این مجموعه روزهای پایانی تولید را پشت سر می گذارد و انشالله تا پایان سال آماده پخش خواهد بود.

تحلیل و تبیین انقلاب دیجیتال در قاب رمز و ارز

سومین قسمت از برنامه جدید رمز و ارز امشب (شنبه ۴ دی) ساعت۲۲ به تحلیل و تبیین موضوع انقلاب دیجیتال و قابلیت های رمز ارزها می پردازد.

در برنامه پیش رو امشب رمز و ارز، رضا قربانی کارشناس اصلی برنامه به همراه دیگر فعالان حوزه ارز دیجیتال به بررسی و تحلیل انقلاب دیجیتال به عنوان دومین انقلاب مهم دنیا در عصر حاضر می پردازند. در این برنامه قابلیت های رمز و ارزها برای مخاطبان تبیین و راهکارهای زیادی به آنها ارائه می شود.

برنامه رمز و ارز  اولین برنامه تخصصی تلویزیون درباره صنعت بلاکچین و ارزهای دیجیتال است که بصورت کامل و جامع این موضوع را برای مخاطبان تبیین و بررسی می‌کند.
بخش زیادی از این برنامه به گفتگوی تخصصی پیرامون این موضوع اختصاص دارد و در هر قسمت یک موضوع مرتبط با بلاکچین، ارزهای دیجیتال و روندهای جدید پولی مبتنی بر انقلاب دیجیتال، با حضور یک کارشناس زبده یا یکی از مسوولان سیاستگذار در این حوزه تحلیل می شود.
میان برنامه، گفت‌وگوی تخصصی، مقایسه آماری ایران با وضعیت جهانی و.... بخش های مختلف این برنامه است که به مدت ۴۰ دقیقه تقدیم نگاه مخاطبان می شود.
برنامه تخصصی تلویزیونی رمز و ارز کاری از گروه اقتصاد شبکه پنج سیماست که با اجرای آرش سروری شنبه هر هفته ساعت ۲۲ پخش و باز پخش آن روز بعد ساعت ۱۰صبح مهمان خانه مخاطبان می شود.

بلندترین صدا در قاب چهار

سریال تلویزیونی خارجی بلندترین صدا که از امروز نمایش آن آغاز شده، بر اساس کتاب بلندترین صدا در اتاق (۲۰۱۴) اثر گابریل شرمن ساخته شده است.

این سریال تلاش راجر ایلز را در ارتباط با ایجاد و هدایت شبکه تلویزیونی فاکس نیوز به‌تصویر کشیده‌است. او که یک مدیر باسابقه در کار رسانه و سیاست است از کانال قدیمی خود CNBC اخراج می شود، و از آنجایی که بسیار کینه‌ای اما بسیار فعال و خوشفکر است با کمک روپرت مرداک  شبکه خبری فاکس نیوز را تاسیس می کند تا با دیگر رسانه ها وارد رقابت شود.

این مجموعه هفت‌قسمتی هر شب ساعت ۱۰ دقیقه بامداد از شبکه چهار پخش می شود.

برچسب‌ها نیوشا ضیغمی مرتضی رزاق کریمی رضا ایرانمنش ایران ارز دیجیتال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نیوشا ضیغمی مرتضی رزاق کریمی رضا ایرانمنش نیوشا ضیغمی مرتضی رزاق کریمی رضا ایرانمنش ایران ارز دیجیتال توماج دانش بهزادی انقلاب دیجیتال رضا ایرانمنش شرکت کننده رمز و ارز بی نشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۳۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی شبکه تهران از دختر امپراطور

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، با اتمام پخش مینی سریال «مامان اشتباه می‌کند»، اولین قسمت از سریال خانوادگی «دختر امپراطور» پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت از آنتن شبکه تهران پخش می شود. این سریال تلویزیونی محصول سال ۲۰۱۳ کشور کره جنوبی در ژانر خانوادگی افسانه‌ای است که در ۵۴ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تهیه و تولید شده است.

داستان جذاب و افسانه ایِ دختر امپراطور، حکایت دو خواهر است که یکی دختر واقعی و دیگری دختر خوانده امپراطور است. دختر دوم امپراطور پس از مرگ مادرش با تنها گلِ سری که از مادر دارد موفق می‌شود خود را به عنوان دختر حقیقی امپراطور معرفی کند. دختر اول با پی بردن به راز بزرگ زندگی پدرش به دنبال ماجراجویی‌هایی در خاندان امپراطور بر می‌آید و ...

کارگردانی این مجموعه تلویزیونی را لی سانگ و فیلمنامه آن را هوآنگ جین یانگ نگارش کرده است و هنرمندانی همچون سئو هیون جین، سئو وو، لی چه ریونگ، جو هیون جائه و... در آن نقش آفرینی کرده اند.

گفتنی است: این مجموعه نمایشی جذاب به سفارش گروه تامین برنامه شبکه تهران سیما، به مدیر دوبلاژی زهره شکوفنده و ویراستاری طاهره سلگی ترجمه و آماده پخش شده است و هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود و روز بعد حوالی ساعت ۱۱ و ۱۹ بازپخش خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عمو پورنگ با «لالایی» به شبکه نمایش خانگی می‌آید
  • همکلاسی‌های سابق بعد از ۳۹ سال دوباره پشت نیمکت مدرسه نشستند
  • این صدا سال‌ها در رادیو درخشید/ یک نکته درباره «حشاشین»
  • اسم جدیدترین سریال مهران مدیری لو رفت
  • اسم جدیدترین سریال مهران مدیری لو رفت + جزئیات
  • پیشنهاد تماشای «افعی تهران» در تلویزیون
  • میزبانی شبکه تهران از دختر امپراطور
  • دست پر تلویزیون برای بهار و تابستان پیش رو / سریال‌های جدید آنتن را پررونق می‌کنند؟
  • سریال‌های جدید آنتن را پررونق می‌کنند؟
  • سریال «ماه شرف خانم» در سیمای مرکز کردستان تولید می‌شود