Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سرهنگ محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: در راستای مقابله با هرگونه اخلالگری در فرایند تولید و توزیع اقلام مصرفی جامعه، ماموران اداره اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان با رصد و رهگیری دقیق اطلاعاتی خود موفق به شناسایی بنگاه تجاری توزیع و فروش انواع روغن و فیلتر خودرو‌های داخلی و لوکس خارجی در مکان کاملاً غیر قانونی تحت عنوان عاملیت فروش مجاز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: متهمان که دارای نمایندگی فروش خودرو در یکی از شهرستان‌های استان بود با معرفی خود به عنوان نماینده رسمی چند برند تولیدی فیلتر ایرانی و خارجی که تمامی محتویات انبار به صورت قاچاق و تقلبی بودند، اقدام به فروش و توزیع آن‌ها در بازار بزرگ استان می‌کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: کاراگاهان اداره اطلاعات و عملیات این پلیس پس از هماهنگی‌های قضائی با حضور کارشناسان اداره صمت استان، تعزیرات و ماموران اماکن فرماندهی انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ محمدپور گفت: با توجه به حضور ماموران، متهم اصلی به همراه عاملین فروش خود از بازگشائی انبار دپو اقلام قاچاق و تقلبی خودداری کردند که در نهایت با رعایت تمام موازین شرعی و همکاری مالک انبار دق الباب انجام شد.

او ارزش فیلتر‌های تقلبی و قاچاق خودرویی کشف شده از متهم را برابر نظر کارشناسان اداره صمت استان بالغ بر ۸ میلیارد ریال عنوان کرد گفت: اقلام مکشوفه شامل ۱۷۰۰ قلم کالای قاچاق و ۳ هزار و ۲۵۰ قلم کالای تقلبی با برند‌های داخلی و خارجی بود که ضمن پلمب محل مورد نظر، تمامی اقلام به اموال تملیکی استان انتقال و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ محمدپور هرگونه قاچاق و احتکار اقلام حساس و مورد نیاز جامعه را اخلال در نظام تولید و توزیع جامعه برشمرد و از شهروندان خواست: در صورت مواجهه با هرگونه گزارشات از تخلفات اقتصادی و یا شناسایی محتکران و قاچاقچیان کالا‌ها و از جمله کالا‌های سلامت محور، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس امنیت اقتصادی قاچاق کالا روغن موتور قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۳۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۴۰۰ سایت و صفحه مجازی به دلیل جرائم اقتصادی مسدود شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از مسدودسازی ۴۳۴ تارنمای فعال در حوزه جرائم اقتصادی در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حسین رحیمی با اشاره به اقدامات شناسایی و کنترلی پلیس امنیت اقتصادی در فضای مجازی اظهار کرد: این اقدامات با هدف مبارزه با قاچاق و جرایم اقتصادی انجام و طی یک ماه گذشته بیش از ۲۵۶۰ نفر ساعت پایش، کنترل و رصد در فضای مجازی پیرامون پی‌جویی جرایم اقتصادی، کالای قاچاق و جرایم گمرکی انجام شده است.

وی با بیان اینکه انجام امور این بخش مربوط به کارشناسان معاونت امنیت اقتصاد دیجیتال پلیس امنیت اقتصادی بوده است، افزود: در این مدت با تلاش کارشناسان معاونت امنیت اقتصاد دیجیتال، ۳۰۶ تارنمای فعال در حوزه اقتصادی و اقدامات مربوط به امور گمرکی رصد شدند که از این تعداد، تخلف ۱۲۸ تارنما در حوزه جرایم اقتصادی، قاچاق کالا و جرایم گمرکی محرز و این تارنماها مسدود شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به شناسایی و رصد ۲۲۸ تارنما و صفحه فعال پیرامون پدیده قاچاق گفت: این صفحات اقدام به تبلیغ و فروش کالای دخانی، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، الکترونیکی و ماهواره‌ای، قطعات و لوازم یدکی، مواد شیمیایی و پتروشیمی، پوشاک و البسه قاچاق کرده بودند و از فعالیت آنها نیز جلوگیری شد.

سردار رحیمی ادامه داد: در یک ماه گذشته، ۷۸ تارنما و صفحه فعال در بستر اینترنت که اقدام به اخلال در بازار ارز، قمار و پول‌شویی، فروش داروهای غیر مجاز کرده بودند، شناسایی و از فعالیت آنها هم جلوگیری شد؛ همچنین به منظور پیشگیری از وقوع بعضی تخلفات و جرایم محتمل در حوزه فضای سایبری، شش نفر از مدیران صرافی‌ها که دارای تراکنش مالی بالایی در حوزه رمز ارز بودند با هدف ساماندهی وضعیت رمز ارز احضار و موارد لازم با آنها مطرح شد.

وی با اشاره اینکه فضای سایبری توسط معاونت امنیت اقتصاد دیجیتال پلیس امنیت اقتصادی فراجا رصد می‌شود، گفت: به منظور مقابله با اخلال‌گران اقتصادی در فضای سایبری، ۲۴ پرونده قضائی برای گردانندگان صفحات متخلف در فضای مجازی تشکیل و ۲۷ نفر از مجرمان فعال در حوزه قاچاق و جرایم اقتصادی دستگیر شدند.

کد خبر 749675

دیگر خبرها

  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان
  • بیش از ۴۰۰ سایت و صفحه مجازی به دلیل جرائم اقتصادی مسدود شد
  • کشف ۲۴ میلیارد پوشاک قاچاق در رودبار
  • قطع سهمیه خودرویی «مادران» و «فرسوده‌ها»؟
  • تعطیلی دانشگاه لهستانی به جرم فروش مدرک/ مدیران سیاسی و نظامی مشتریان مدرک تقلبی بودند
  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • ضوابط صادراتی جدید محصولات جنگلی اعلام شد
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان