Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، نوزدهمین اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان هندبال ساحلی با حضور ۲۱ بازیکن در اصفهان در حال برگزاری است که یکی از اردونشینان، علیرضا علی‌پور از دشتستان است.

دیگر اعضای این تیم شامل متین گلدان، محمد محمدی، امیرعباس زارعی، محمدرضا غفرانی، آراد حسینی گوهری، حسین حیدریان، حامد شمس، محمد مهدی حیدریان، مصطفی انتشاری، ارسلان قشقایی، نوید صابری، علی حیدریان، ابوالفضل رستمی، حمیدرضا پورموسوی، ، علی سعیدی، ابوالفضل خوشنویس، صابر حیدری، مهدی کاکاشه، علی صیادی و پرهام ایمانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین رضا مصباحی مربی دشتستانی به عنوان مربی در این اردو حضور دارد.

مهدی قشقایی راد(سرمربی)، سیدحسن افتخاری(مدیر فنی)، حبیب الله بردسیری(مربی)، حسن آیین جمشید (سرپرست)، امین گودرزی(فیزیوتراپ) و منصور برقی(سرپرست اردو) دیگر اعضای کادرفنی تیم ملی نوجوانان هندبال ساحلی را تشکیل می‌دهند.

تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا در کشور تایلند آماده می‌کند.

سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان گفته است، مسابقات قهرمانی هندبال ساحلی نوجوانان آسیا به دلیل همه‌گیری کرونا حدود ۴ بار به تعویق افتاده و آخرین تاریخی که کنفدراسیون هندبال آسیا برای برگزاری این مسابقات اعلام کرده، ۲۹ اسفند امسال و به میزبانی شهر پاتایای کشور تایلند است.

به گفته مهدی قشقایی‌راد، این مسابقات حکم انتخابی رقابت‌های قهرمانی هندبال ساحلی نوجوانان جهان ۲۰۲۲ را دارد که قرار است در جزایر کرت یونان برگزار شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هندبال ساحلی تیم ملی تیم ملی نوجوانان هندبال ساحلی نوجوانان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۳۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ملی‌پوشان جوان هندبال کشورمان که در پنجمین اردوی تیم ملی به سر می‌برند، امروز در دومین دیدار دوستانه خود با تیم لیگ برتری سپاهان نوین برنده شدند.   ملی‌پوشان این دیدار را با نتیجه ۲۴ بر ۲۲ به سود خود به پایان رساندند.    تیم هندبال جوانان ایران چهارشنبه ۵ اردیبهشت نخستین دیدار دوستانه خود را برابر این تیم برگزار کرده بود.   با برگزاری این دو دیدار دوستانه پنجمین اردوی آماده‌سازی تیم هندبال جوانان ایران به کار خود پایان داد.

دیگر خبرها

  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ؛ طهماسبی بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین