Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-02@14:48:05 GMT

دهمین شکست تارتار مقابل تیم محبوبش

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۸۳۷۷۹

دهمین شکست تارتار مقابل تیم محبوبش

ایران اکونومیست- «مهدی تارتار» برای دهمین بار مقابل پرسپولیس در قامت سرمربی طعم تلخ شکست را چشید.

 تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم پایتخت‌نشین با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسید و با ۲۲ امتیاز در رده سوم جدول‌ رده‌بندی جای گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده اصفهان نیز با ۱۱ امتیاز جایگاه دوازدهم را به خود اختصاص داد.

ذوب‌آهن در این فصل با مهدی تارتار شروع خوبی داشت و در همان هفته‌های ابتدایی موفق به شکست سپاهان در شهرآورد نصف جهان شد اما رفته رفته اوضاع برای این تیم تیره و تار شد. آنها در ۶ بازی اخیر خود در لیگ چهار شکست و ۲ تساوی را تجربه کرده‌اند و در این ۶ مسابقه فقط یک گل را به ثمر رسانده‌اند.

دهمین شکست تارتار مقابل تیم محبوبش

مهدی تارتار، امید داشت با متوقف کردن پرسپولیس بتواند کمی تیمش را از بحران نجات دهد اما نمایش ضعیف این تیم چیزی جز شکست ۲ بر صفر بر جای نگذاشت. این سرمربی ۴۹ ساله در ۱۷ تقابل با پرسپولیس، تیم دوران بازیگری‌اش، ۱۰ شکست را تجربه کرده و سه پیروزی و چهار تساوی هم نصیبش شده است.

تارتار در هفت رویارویی اخیر با پرسپولیس ۶ باخت را تجربه کرده و فقط یک بار در بازی رفت لیگ نوزدهم با نفت مسجدسلیمان موفق شد پرسپولیسِ کالدرون را در ورزشگاه آزادی با یک گل از پیش رو بردارد. جالب است که قهرمانی‌های پرسپولیس در سه فصل اخیر نیز بعد از بازی با تیم‌های تارتار در تیم‌های پارس جنوبی جم، نفت مسجدسلیمان و پیکان مسجل شده است. او مقابل یحیی گل‌محمدی هم نتوانسته پرفروغ ظاهر شود و با قبول هفت باخت، بیشترین شکست را در جدال با گل‌محمدی به ثبت رسانده است.

 ایرنا

 

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۳۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور

پیشکسوت باشگاه استقلال تأکید کرد، شاگردان جواد نکونام با برتری مقابل تراکتور تبریز ۸۰ درصد راه دستیابی به قهرمانی را طی خواهند کرد. - اخبار ورزشی -

مجید نامجومطلق در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دیدار پیش روی استقلال مقابل تراکتور اظهار داشت: استقلال وضعیت خوبی دارد و سرنوشت قهرمانی دست خودش است. قطعاً بازی با تراکتور در تبریز یک بازی سنگین است و اگر استقلال به برد برسد 80 درصد راه قهرمانی را طی خواهد کرد. استقلال در وضعیتی است که حق اشتباه ندارد و اگر کوچک‌ترین لغزشی داشته باشد امکان دارد که قهرمانی را از دست بدهد.

آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل‌ساز می‌شود؟

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: پرسپولیس هم شرایط خوبی دارد و اگر باخت این تیم برابر آلومینیوم را نادیده بگیریم باید گفت که آنها خوب نتیجه گرفته‌اند و فوتبال خوبی را هم به نمایش می‌گذارند، ولی استقلال باید روی بازی‌های خودش تمرکز کند و استرس نتایج دیگر تیم‌ها را نداشته باشد. اینکه سرنوشت قهرمانی دست استقلال است، یک امتیاز مهم برای این تیم محسوب می‌شود، ولی مهم این است که آنها بابت نتایج رقیبان استرس یا نگرانی نداشته باشند و کار خودشان را انجام دهند.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه بازی در تبریز برای آبی‌پوشان آسان نیست، تصریح کرد: این درست است که تراکتور در این فصل بازی‌های مهم خودش را از دست داده و نیاز به زمان دارد تا شخصیت قهرمانی در این تیم شکل بگیرد، ولی من معتقدم استقلال بازی آسانی نخواهد داشت و تراکتور می‌خواهد در تبریز و مقابل هوادارانش یک نتیجه خوب بگیرد. تراکتور بازیکنان تأثیرگذار و توانمندی دارد و استقلال قطعاً بازی آسانی نخواهد داشت.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد واگذاری این تیم به هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس گفت: اگر این اتفاق باعث حل مشکلات مالی شود بسیار خوب است، چون حداقل اگر استقلال یا پرسپولیس به آسیا بروند و اجازه هزینه کردن برای جذب بازیکن خارجی را داشته باشند، می‌توانند با تیم‌های عربی تا حدودی رقابت کنند، ولی من معتقدم استقلال و پرسپولیس همچنان دولتی هستند و این اقدام فقط به این خاطر صورت گرفت که ما ملزومات AFC را رعایت کنیم. همه ما می‌دانیم مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دولتی هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عضو جدید بلادلاین اولین بازی خود را برگزار کرد/ اخبار WWE
  • سیزدهمین بازی بدون شکست مس رفسنجان
  • لوئیز انریکه: در پاریس تیم بسیار قدرتمندی خواهیم بود
  • ژابی آلونسو: شکست فصل گذشته مقابل رم دردناک بود؛ از آن بازی درس گرفتیم
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • اوسمار: بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • تکراری‌ترین نیمه‌نهایی اروپا با معرکه مونیخ
  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند