Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@05:36:34 GMT

هروی: دو طلای ما به راحتی از دست رفت

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۸۳۹۳۳

هروی: دو طلای ما به راحتی از دست رفت

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: ملی پوشان کاراته در مسابقات قهرمانی آسیا عملکرد خوبی داشتند و نتایج بدست آمده در کومیته انفرادی قابل قبول بود.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، شهرام هروی، سرمربی تیم ملی کاراته، درباره نتایج ملی‌پوشان در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار کرد: سطح کیفی رقابت‌ها نسبت به دوره‌های گذشته بهتر بود و این موضوع را می توان از تقسیم بندی مدال‌ها دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین دوره عملکرد کشورهایی مانند امارات، اردن، ویتنام و عربستان نشان داد که آنها سرمایه‌گذاری زیادی روی کاراته انجام دادند و این می‌تواند برای تمامی مدعیان بازی‌های آسیایی هشداری باشد.

وی افزود: حتی کامبوج با مربی ایرانی خود در مسابقات قهرمانی آسیا عملکرد خوبی داشت. کشورهایی مانند عراق، فیلیپین و هنگ کنگ نیز با استفاده از مربیان مصری، ترکیه‌ای و ایرانی به دنبال اهداف بزرگی هستند. دیگر مثل گذشته نیست که فقط رقابت بین ایران، ژاپن، قزاقستان و در برخی مقاطع چین تایپه باشد.

سرمربی تیم ملی کاراته تاکید کرد: مسلما شرایط قهرمانی آسیا با مسابقات جهانی فرق می‌کند. ما در مسابقات جهانی از رویارویی با برخی کشورهای آسیایی خوشحال می‌شویم اما معادلات کاراته در آسیا متفاوت است. نتایج سالیان اخیر کاراته ایران در مسابقات جهانی و مقایسه با قهرمانی آسیا به خوبی نشان می‌دهد که در رقابت‌های جهانی راحت‌تر مبارزه می‌کنیم و سرنوشت مسابقات عادلانه‌تر در تاتامی رقم می‌خورد.

هروی با اشاره به قدرت کاراته ایران گفت: کاراته ایران همچنان از قدرت‌های آسیا و جهان است. ملی‌پوشان ما به خاطر کرونا و از دست رفتن فرصت حضور در مسابقات جهانی با شرایط روحی خاص در قزاقستان حاضر شدند. با این وجود عملکرد خوبی داشتند و نتایج بدست آمده در کومیته انفرادی قابل قبول بود و می توانست حتی بهتر باشد. تیم ملی کاراته مردان در قزاقستان موفق به کسب 5 مدال از 6 فرصت کومیته انفرادی شد و این با توجه به شرایط، نتیجه قابل قبولی بود.

هروی در خصوص قضاوت مسابقات کاراته قهرمانی آسیا عنوان کرد: دنبال بهانه نیستیم اما در دیدار نیمه نهایی پوریا اقدسی با حریف مطرح قزاقستانی داوری به نفع میزبان بود،. در صورت قضاوت عادلانه این دیدار، اقدسی به راحتی فینالیست می‌شد و در نهایت به مدال طلا می‌رسید. در فینال کومیته تیمی نیز مشکلات داوری وجود داشت که در نتیجه تاثیرگذار بود. اشتباهاتی که باعث شد دو مدال طلای ما به راحتی از دست برود.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا روابط عمومی سرمربی تیم ملی مسابقات قهرمانی آسیا عربستان آسیا رقابت قزاقستان چین تیم ملی ایران جهان مردان نیمه نهایی مدال طلا مشکلات تیم ملی کاراته شهرام هروی تیم ملی کاراته مسابقات جهانی قهرمانی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۳۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی/ ساره جوانمردی برنز گرفت

در ادامه رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نسرین شاهی و ساره جوانمردی در تپانچه بادی بانوان به مصاف حریفان خود رفتند و به مدال طلا و برنز دست یافتند.

به گزارش ایسنا، جام جهانی پاراتیراندازی به میزبانی کره جنوبی در حال برگزاری است و نمایندگان ایران امروز شنبه ۸ اردیبهشت در تپانچه بادی بانوان به مصاف حریفان خود رفتند.

نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی بانوان ملی پوش تیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی بانوان P۲، کلاس SH۱، در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جمع ۸ نفر نهایی راهی مرحله فینال شدند.

در مرحله فینالی که با حضور ستارگان تیراندازی برگزار شد، نسرین شاهی با ۲۳۹.۷ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. ساره جوانمردی در امتیاز شوت آف با کسب ۲۱۴.۸ امتیاز در رده سوم ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد. فائزه احمدی دیگر نماینده کشورمان با ۱۴۸ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت و تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیدند.

همچنین محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی مردان موفق به کسب مدال نقره شد.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکار ( ۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی
  • واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی
  • جام جهانی پاارتیراندازی| مدال طلای تپانچه بادی به نسرین شاهی رسید/ جوانمردی سوم شد
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی/ ساره جوانمردی برنز گرفت
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور