Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا از گمرک، روح‌الله لطیفی با اشاره به ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت کشور، اظهار داشت: برای پیشگیری از شیوع نوع جهش یافته ویروس کرونا با عنوان «اومیکرون»، مرزهای زمینی در بخش مسافری با کشورهای همسایه از امروز (شنبه چهارم دی‌ماه) به مدت ۱۵ روز بسته خواهد شد.

وی تصریح کرد: محدودیت تردد مسافر در مرزهای زمینی ترکیه، عراق، افغانستان، جمهوری آذربایجان، پاکستان، ارمنستان قطعی شده‌ است و به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی گمرک ایران با بیان اینکه تردد مسافر در این مرزها تحت شرایط خاص خواهد بود، تاکید کرد: افراد دارای مجوز اقامت دائم، تحصیل، درمان و تجارت می‌ توانند در مدت تعیین شده در این مرزها تردد داشته باشند و همچنین خانواده‌های دیپلمات از این ممنوعیت تردد مستثنی هستند.

به گفته وی، تبادل مسافر در مرزهای زمینی با کشور ترکمنستان از ابتدای شیوع ویروس کرونا با محدودیت مواجه صد و این روند همچنان ادامه دارد.
سخنگوی گمرک ایران تاکید کرد: مرز ایران با تمام کشورهای همسایه در بخش تجاری فعال است و بدون هیچ اعمال محدودیتی، ناوگان باری طبق روال گذشته تردد خواهند داشت. 

به گزارش ایرنا، با شیوع ویروس کرونا از اسفندماه سال ۹۸ محدودیت ها و ممنوعیت هایی در جهان از جمله ایران اعمال شد که این روند با آغاز واکسیناسیون در اسفندماه سال ۹۹ رو به کاهش گذاشت.
در ماه های اخیر نوع جدیدی از ویروس کرونا در جهان شیوع پیدا کرده است که سرعت انتقال بسیار بالایی دارد و بار دیگر جهان را با اعمال محدودیت و ممنوعیت همراه کرده است 

برچسب‌ها ستاد ملی مبارزه با کرونا اومیکرون ترکمنستان پاکستان وزارت کشور افغانستان آذربایجان عراق ارمنستان ترکیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد ملی مبارزه با کرونا اومیکرون ترکمنستان ستاد ملی مبارزه با کرونا اومیکرون ترکمنستان پاکستان وزارت کشور افغانستان آذربایجان عراق ارمنستان ترکیه مرزهای زمینی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۳۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری مسافری با راننده اتوبوس منجر به تصادف شد (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تصادف با یک خودروی ورزشی در خیابان (فیلم) تصادف پسر رونالدو با خودرو به همراه دوستش (فیلم) تصادف یک خودرو با پارکینگ خانه‌ای در کالیفرنیا (فیلم)

دیگر خبرها

  • درگیری مسافری با راننده اتوبوس منجر به تصادف شد (فیلم)
  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود