Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر ادبی روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: در برنامه هفتگی پاسخگویی مدیران استان خراسان رضوی به درخواست‌ها و شکایات مردم به صورت مستقیم و برخط، یعقوبعلی نظری به ۱۰ تماس شهروندان پاسخ داد که این موارد برای پیگیری بعدی ثبت سامانه نیز شده است.

وی ادامه داد: درخواست اشتغال و رسیدگی به مشکلات شغلی، درخواست بهسازی جاده روستای گرماب، درخواست حمایت دولت از طرح پژوهشی دواجو (سامانه جست و جوی برخط دارو)، درخواست تسریع در رسیدگی به پرونده جانبازی، درخواست رسیدگی به مشکل سپرده گذاران بدرتوس، درخواست تسریع در رسیدگی به پرونده تابعیت و درخواست رسیدگی به مشکلات محله خواجه ربیع از جمله عدم آسفالت مناسب، ارازل و اوباش، مشکلات بهداشتی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از جمله موارد مطرح شده در تماس با استاندار خراسان رضوی بود.

معاون ارتباطات مردمی دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال ۱۹۱ مدیر ارشد استان از جمله استاندار و معاونان وی، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران و شهرداران مراکز شهرستان‌ها و ۵۴ نفر از معاونان ادارات کل استان با حضور در سامانه سامد به صورت برخط پاسخگوی مشکلات مردم شده‌اند.

وی افزود: از ابتدای امسال هزار و ۶۲۷ تماس مردمی شامل هفت هزار و ۳۵۴ دقیقه مکالمه انجام شده، هزار و ۴۰۸ مورد از درخواست‌های مردمی برای پیگیری و حل مشکلات در سامانه ثبت شده و ۲۱۹ مورد نیز همزمان پس از تماس تلفنی رفع مشکل و یا در خصوص حل آن مشاوره داده شده است.

سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت با عنوان "سامد" از سال ۱۳۹۶ در دولت گذشته طراحی و راه‌اندازی شد که خراسان رضوی یکی از پیشگامان بهره‌گیری از این سامانه در کشور است و هم‌اکنون حدود چهار سال از فعالیت این سامانه در استان می‌گذرد.

به منظور رسیدگی به درخواست‌های مردم و افزایش رضایتمندی اجتماعی، بر اساس برنامه زمانبندی مشخص، هر هفته چند مدیر دستگاه اجرایی استان در استانداری خراسان رضوی حاضر شده و از طریق سامانه الکترونیکی "سامد" به صورت برخط و مستقیم پاسخگوی مشکلات شهروندان در استان خراسان رضوی هستند.

کسانی که در دریافت خدمات از دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی دچار مشکل هستند می‌توانند طبق هماهنگی و اطلاع‌رسانی انجام شده از طریق سامانه ۱۱۱ با مدیر ارشد آن دستگاه تماس گرفته و مشکلات و درخواست‌های خود را مطرح کنند، پرتال اطلاع رسانی ارتباطات مردمی استانداری خراسان رضوی زمان حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی را جهت اطلاع مردم از چند روز قبل به رسانه‌ها اعلام می‌کند.

پاسخگویی مدیران به مطالبات مردم از طریق این سامانه تاکنون در بسیاری از موارد بازتاب مثبت در امیدآفرینی، افزایش اعتماد عمومی به کارگزاران دولت و کاهش تنش‌های اجتماعی در کشور به ویژه در استان خراسان رضوی به همراه داشته است.

علاوه بر مدیران کل، استاندار و معاونان بخشهای مختلف استانداری نیز به مناسبتهای مختلف هر ماه یک بار در این برنامه شرکت کرده و به پرسش‌ها و مشکلات مردم پاسخ می‌دهند.

این سامانه در شیوع کرونا نقش مهمی در برقراری ارتباط مردم با مدیران داشته است که بدون الزام به مراجعه حضوری از طریق شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت (سامد) در قالب تماس با شماره ۱۱۱ از تمامی شهرها و روستاهای استان ایده‌ها، پیشنهادها، انتقادها، شکایت‌ها، مشکلات و درخواست‌های خود را بدون واسطه در گفت و شنود با استاندار و دیگر مدیران استان مطرح می‌کنند.

برچسب‌ها مشهد استانداری خراسان رضوی سامد یعقوبعلی نظری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد استانداری خراسان رضوی سامد مشهد استانداری خراسان رضوی سامد یعقوبعلی نظری استانداری خراسان رضوی درخواست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۳۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در این یادواره گفت : امام صادق (ع) به عنوان پیشوای راستگویان در جهان بین اهل معرفت شناخته شده است و جوانان باید بکوشند که با صداقت، راستی  ودرستی، امانتداری  و عدالت خواهی پیرو این امام باشند و پیرو واقعی بمانند

آیت الله سید احمد حسینی خراسانی خطاب به کسانی که در خصوص انقلاب اشتباه محاسبه می‌کنند گفت :  انقلابی بمانید و انقلابی بیندیشید و از قطار انقلاب پیاده نشوید و از آن فاصله نگیرید که پشیمان خواهید شد و این پشیمانی دیگر برایتان سودی نخواهد داشت

این یادواره به همکاری سپاه ناحیه مقاومت بسیج ، اداره آموزش و پرورش،حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) و شورای اسلامی و شهرداری شهر خرو و با حضور مردم و خانواده معظم شهدا در مسجد موسی بن جعفر (ع) خرو برگزار شد.

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی برای بارش‌های رگباری، گردوغبار و کاهش دما در خراسان رضوی
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • پاسخگویی به مطالبات مردم، در دستور کار مدیران خراسان جنوبی
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • "جوین" بیشترین بارندگی غرب خراسان رضوی را داشت
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند
  • تداوم فعالیت سامانه ناپایدار جوی در خراسان رضوی/افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است
  • تداوم فعالیت سامانه ناپایدار در خراسان رضوی/افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو