Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی انواع تشک های بادی روی آب اینتکس کالا بپردازیم.

به گزارش برنا، مخاطرات و تنش‌های ناشی از سبک زندگی و مشغله‌های فراوان امروزی به حدی رسیده است که افراد نیازمند تفریحات توام با آرامش و راحتی هستند. در چنین شرایطی تفریحات آبی یکی از محبوب‌ترین سرگرمی‌ها است که از سوی بزرگسالان و کودکان مورد استقبال قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تشک های بادی روی آب گزینه‌ای بسیار مناسب برای تفریحات آبی به شمار می‌رود. اگر به دنبال یک سرگرمی جدید و متفاوت برای خودتان یا فرزندتان هستید، حتما به خرید تشک های بادی روی آب فکر کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی انواع تشک های بادی روی آب اینتکس کالا بپردازیم.

تشک های بادی از چه جنسی تولید می‌شوند؟‌

در تولید تشک های بادی از نوعی ماده پلیمری استفاده می‌شود. در این بین پلی وینیل کلراید یا پی وی سی به عنوان پرکاربردترین ماده پلیمری در تولید تشک های بادی شناخته می‌شود. این ماده پلیمری در گروه ترموپلاستیک‌ها قرار می‌گیرد و در دسته‌بندی‌های مختلفی تولید و مورد استفاده قرار می‌گیرد. از جمله مهم‌ترین مزایای پی وی سی که باعث شده است در تولید تشک های بادی کاربرد داشته باشد، عبارت‌اند از:

         قیمت تمام شده مقرون به صرفه‌تری در مقایسه با بسیاری از مواد پلیمری دیگر دارد.          مقاومت در برابر ضربه پی وی سی در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد.          به هیچ عنوان سمی نیست و عوارضی برای پوست و سلامت انسان ندارد.          عایق الکتریسیته است.          در برابر نفوذ سیالات دیگر مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد.          پایداری ابعادی فوق‌العاده‌ای در دمای محیط دارد و به مرور زمان دچار تغییر شکل نمی‌شود.          شکل‌پذیری بسیار خوبی دارد و می‌توان برای ایجاد طرح‌ها و اشکال مختلف از آن استفاده کرد.          در اثر تماس پوست بدن با پی وی سی سایش چندانی ایجاد نمی شود.          عمر مفید بالایی دارد.          در برابر مواد شیمیایی مختلف مقاوم است و وارد ترکیب شیمیایی نمی‌شود.

مجموعه ویژگی‌های مکانیکی و شیمیایی پی وی سی که در بالا برشمردیم، آن را به عنوان یک گزینه بسیار مطلوب برای تولید تشک های بادی روی آب تبدیل کرده است. محصول نهایی که با این پلیمر تولید می‌شود، عمر مفید بسیار خوبی دارد که باعث می‌شود خریداران بتوانند در مدت زمان طولانی از آن استفاده کنند.

تحمل وزن تشک های بادی روی آب چقدر است؟

یکی از سوالات مهمی که معمولا در خصوص خرید تشک های بادی روی آب مطرح می‌شود، این است که چه میزان وزن افراد را تحمل می‌کنند؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت که در حال حاضر انواع تشک های بادی که در بازار عرضه می‌شوند، برای افراد با وزن‌های متفاوت قابل استفاده هستند. به عنوان مثال برای افراد با وزن کم، معمولا از لایه‌های نازک پلی وینیل کلراید استفاده می‌شود و محصولات نهایی به راحتی می‌تواند برای کودکان و افراد سبک وزن جواب‌گو باشد.

در مقابل اما اگر قرار بر استفاده بزرگسالان با وزن بالا از این تشک‌ها باشد، محصول تولیدی با لایه‌های ضخیم پی وی سی تولید می‌شود. به این ترتیب افراد سنگین وزن نیز به راحتی می‌توانند از این تشک‌ها استفاده کنند. بنابراین در زمان خرید تشک های بادی حتما باید به میزان تحمل وزن آن‌ها توجه داشته باشید تا مشکلی از این جهت برای شما ایجاد نشود.

نکات استفاده از تشک های بادی

در خصوص استفاده از تشک های بادی چند نکته مهم و اساسی وجود دارد که لازم است در این جا به آن‌ها اشاره داشته باشیم. از جمله می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

         در زمان خرید، حتما تشک‌هایی را انتخاب کنید که آزمون‌های مختلف از جمله تحمل فشار را پشت سر گذاشته باشند.          توصیه می‌شود که پس از هر بار استفاده از تشک‌ها باد آن‌ها را خالی کنید. این کار عمر مفید آن‌ها را افزایش می‌دهد.          برای پر و خالی کردن باد تشک‌ها از پمپ‌های مخصوصی که برای این منظور تولید شده‌اند، استفاده کنید.          با توجه به این که تشک را برای استفاده در روی آب تهیه می‌کنید، حتما تعادل تشک‌ها را بررسی کنید.          تشک های بادی در طرح‌ها و اندازه‌های متناسب بزرگسالان و کودکان تولید می‌شوند که باید در زمان خرید به آن نیز توجه داشته باشید.          از نگهداری تشک های بادی در زیر نور آفتاب برای طولانی مدت اجتناب کنید.          در هنگام استفاده از تشک های بادی توجه داشته باشید که در معرض تماس با اجسام نوک تیز قرار نگیرد. خرید تشک های بادی روی آب از اینتکس کالا

برند اینتکس به عنوان مشهورترین تولیدکننده محصولات بادی در سطح دنیا شناخته می‌شود که محصولات آن در سراسر کشورهای جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. اینتکس کالا به عنوان نمایندگی رسمی این برند سرشناس در ایران فعالیت می‌کند. کلیه محصولات تولیدی اینتکس توسط اینتکس کالا در ایران عرضه می‌شود و می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی intexkala.com ضمن مشاهده مدل‌های مختلف تشک های بادی اینتکس، اقدام به خرید اقلام مورد نظر خود نمایید. با خرید از اینتکس کالا، از ضمانت اصالت کالا برخوردار خواهید بود و می‌توانید محصولاتی با کیفیت را با قیمت مناسب درب منزل‌تان تحویل بگیرید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تشک بادی خرید تشک های بادی استفاده از تشک ها قرار می گیرد پی وی سی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۴۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت شغلی کارگران سبب آرامش جامعه می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالرضا دشتی بعد از ظهر یکشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز بسیج کارگران و کارخانجات که با حضور مسئولان استانی و کارگران در جزیره صدرا برگزار شد اظهار کرد: اسلام نگاه بسیار ویژه ای نسبت به قشر کارگر دارد زیرا این قشر تأثیرگذار باعث پیشرفت جامعه در عرصه‌های مختلف می‌شود.

جانشین فرماندهی سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با بیان اینکه دشمنان با آوردن تحریم سعی در ناامید کردن جامعه نسبت به آینده دارند، تصریح کرد: علیرغم تحریم‌های مختلف دشمنان کشور توانسته است در زمینه‌های متعددی همچون هسته‌ای، پزشکی، تکنولوژی، عمران، کشتی سازی، صنایع دفاعی و نظامی و غیره، دست‌آوردهای بسیاری داشته باشد.

وی با بیان اینکه امنیت شغلی کارگران نقش مهمی در آرامش و رفاه جامعه دارد گفت: شایسته است مسئولان ذیربط نسبت به بیمه کارگران، ایمنی کار و افزایش مهارت کارگران اهتمامی بسیار ویژه داشته باشند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با بیان اینکه کارفرمایان باید مزایای کارگران را رعایت کنند اظهار داشت: شایسته است تمامی دستگاه‌های استان نسبت به توجه به مزایای کارگران اهتمام ویژه‌ای داشته باشند زیرا در غیر این صورت اسامی آنها را اعلام خواهیم کرد.

مصدق کشاورزی در پایان اذعان کرد: اکثریت جامعه را قشر کارگر پوشش می‌دهد و رفاه این قشر به معنای رفاه اکثریت جامعه است.

در پایان این مراسم از کارگران نمونه شرکت صدرا با اهدای هدیه و لوحی تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6091452

دیگر خبرها

  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟
  • امنیت شغلی کارگران سبب آرامش جامعه می‌شود
  • قاچاق کالا عملاً روند تولید را مختل می‌سازد
  • اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید بخوانید
  • کدام دهک بیشترین تورم را تجربه کرد؟
  • جای توربین‌های بادی دیگر در خیابان‌ها است
  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • دمنوش‌هایی برای آرامش اعصاب
  • دمنوش هایی برای آرامش اعصاب