Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@05:32:26 GMT

تایید بند جنجالی در قرارداد هالند و دورتموند

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۸۴۱۳۶

تایید بند جنجالی در قرارداد هالند و دورتموند

نشریه معتبر بیلد آلمان تایید کرد که بند فسخ 75 میلیون یورویی در قرارداد ارلینگ هالند با دورتموند ثبت شده است.

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند که پس از پیوستن به بوروسیا دورتموند به درخشش خود ادامه داده، همچنان مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار دارد و گفته می‌شود تابستان آینده از جمع زردپوشان وستفالن جدا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یکی دو ساله گذشته همواره ادعا شده است که او بند فسخ 75 میلیون یورویی در قراردادش دارد و این بند در پایان فصل جاری قابلیت فعال شدن خواهد داشت و همین موضوع کار مشتریان او را آسان می‌کند.

 

 

 

 

دو ماه پیش یوآخیم واتسکه مدیر اجرایی دورتموند هرگونه بند آزادسازی 75 میلیون یورویی را تکذیب کرد و گفت که چنین بندی کتبا در قرارداد قید نشده اما نشریه بیلد در مصاحبه روز گذشته با اولی کان مدیر اجرایی بایرن تایید کرد که بند 75 میلیون یورویی در قرارداد ستاره نروژی ثبت شده است.

بیلد به کان گفت که چنین بندی قطعا وجود دارد و سپس این سوال را مطرح کرد که بایرن برای فعال کردن آن اقدام خواهد کرد یا خیر که با پاسخ منفی کان روبرو شد. 

 

 

 

 

رئال مادرید، سیتی، بارسلونا و یونایتد باشگاه هایی هستند که به شکل جدی خواهان جدب هالند هستند و طبق ادعای بیلد، فعلا شانس رئال بیشتر است و دو تیم شهر منچستر نیز بزرگترین رقبای باشگاه مادریدی خواهند بود.

هر باشگاهی هالند را جذب کند، علاوه بر پرداخت 75 میلیون یورو، باید مبلغی هنگفت به عنوان کمیسیون نیز به مینو رایولا ایجنت بازیکن پرداخت کند. در واقع رقم تمام شده بسیار بیشتر از 75 میلیون یورو خواهد بود.

  ارلینگ هالند بروسیا دورتموند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ارلینگ هالند بروسیا دورتموند 75 میلیون یورویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۴۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموریت جدید برای قاتل هالند: هری کین!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید سه‌شنبه شب در چارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید در ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ و در حضور هواداران این تیم روبه‌روی آنها قرار بگیرد و امیدوار است که بتواند با کسب نتیجه دلخواه، بازی برگشت در خانه را برای خودش آسان کند.

بایرن مونیخ در این فصل نتوانسته است نتایج خوبی در رقابت‌های بوندسلیگا بگیرد و قهرمانی در این مسابقات را پس از بیشتر از یک دهه از دست داد. آنها خیلی زود در جام حذفی آلمان هم از دور مسابقات کنار رفتند و قهرمانی در لیگ قهرمانان اهمیت خاص و ویژه‌ای برای آنها دارد.

هری کین در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از تاتنهام جدا شد و به بایرن پیوست و با وجود اینکه این تیم روند پرفراز و نشیبی را طی کرد اما او توانست یکی از ستاره‌های بی‌چون و چرای فوتبال آلمان باشد و مهارت و توانایی‌هایش در زمینه گلزنی را در خط حمله بایرن به نمایش بگذارد.

مهار این ستاره انگلیسی از اهمیت بسیار زیادی برای کارلو آنچلوتی در بازی فردا شب برخوردار است و روزنامه اسپانیایی مارکا خبر داده است که این مربی ایتالیایی تصمیم گرفته رودیگر را مسئول مهار هری کین کند.

این مدافع آلمانی در مرحله یک چهارم نهایی به خوبی موفق شد هالند را مهار کند و اجازه درخشش در زمین را به این ستاره سیتی نداد و به نظر می‌رسد که بهترین گزینه در جمع مدافعان رئال برای مقابله با درخشش کین باشد.

دیگر خبرها

  • هالند سیبیلو؛ استایل جدید و عجیب غول نروژی / عکس
  • بحران مصدومان در بایرن با یک خبر خوب!‏
  • واکنش روزنامه شهرداری به افشای قرارداد ۲ میلیارد یورویی
  • ماموریت جدید برای قاتل هالند: هری کین!
  • افزایش ۲۰۰ میلیون یورویی سرمایه صندوق ضمانت صادرات
  • شوخی روی کین با هالند: حالا به سطح چمپیونشیپ رسید!
  • گل ارلینگ هالند به ناتینگهام فارست (ناتینگهام فارست 0-2 منچسترسیتی)
  • کمک ۱۵ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان
  • دیدار مخفیانه دبیرکل ناتو و وزیر خارجه آلمان در رستوران تا پاسی از شب لو رفت+ تصاویر
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرارداد