Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-06@19:16:42 GMT

فیلم| آتش‌ سوزی اتوبوس در آزاد راه تهران پردیس

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۸۴۳۰۶

فیلم| آتش‌ سوزی اتوبوس در آزاد راه تهران پردیس

‍‍‍‍‍‍

تین نیوز

مسئول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس گفت: شامگاه جمعه سوم دی ماه اتوبوس بنز ایران پیمایی در حاشیه آزادراه تهران-پردیس دچار آتش‌ سوزی شد و متاسفانه عوامل آتش نشانی پس از اطفاء حریق با پیکر بی‌ جان راننده این خودرو مواجه شدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از مشرق، مهدی درفکی اظهار کرد: حدود ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه جمعه سوم دی ماه یک مورد آتش‌سوزی در آزادراه تهران_پردیس به سامانه ۱۲۵ شهرداری پردیس اعلام و با حضور اکیپ‌ های آتش‌نشانی خرمدشت و پردیس این آتش‌سوزی اطفاء شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درفکی ادامه داد: پس از اطفاء این حریق و حضور عوامل آتش نشانی در اتوبوس، با پیکر بی‌جان راننده اتوبوس که پاهای وی دچار سوختگی شده بود مواجه شدند.

مسئول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس با بیان اینکه راننده حدود ۵۰ سال سن داشته، تاکید کرد: وجود یک گاز پیکنیکی در کنارمتوفی و اینکه پاهای راننده دچار سوختگی شده، نشان دهنده این است که گاز دچار نشتی شده و وی قبل از شروع آتش سوزی جان خود را ازدست داده است.

مسئول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس ابراز کرد: این اتوبوس مسافربری به صورت گذری از این محل عبور می کرده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اتوبوس خودرو تین آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گاز سازمان آتش نشانی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سازمان آتش نشانی راننده اتوبوس آتش سوزی اتوبوس آتش نشانی اتوبوس مسافربری اتوبوس مسافری آزاد راه تهران پردیس نشت گاز شهرداری پردیس آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۴۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، کمبود و نبود اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل عمومی در شهرستان کارون موضوعی بود که از خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان بار‌ها مورد پیگیری قرار گرفت و ۵ دستگاه اتوبوس به این شهرستان اختصاص یافت.

با انتشار خبر اختصاص اتوبوس در ماه‌های گذشته، اما شهروندان می‌گویند: تاکنون اتوبوس‌ها شروع به کار نکرده اند و مشکلات مردم شهرستان کارون همچنان پابرجاست.

آنها از مسئولان درخواست دارند نسبت به رفع مشکل و وارد مدارشدن اتوبوس‌ها توجه ویژه داشته باشند.

سعید کعبی فلاحیه، فرماندار کارون به خبرنگار ما گفت: اتوبوس‌ها خریداری شده اند، ولی با مشکلاتی ازجمله پلاک گذاری، تامین راننده، برون سپاری، مناقصه‌ها و بیمه خودرو‌ها و... مواجه بودیم و همین امر سبب طولانی شدن فرآیند آغاز خدمت رسانی اتوبوس‌ها شد.

محمد عبیاوی، شهردار کارون مشکل کنونی ناوگان حمل و نقل عمومی این شهرستان را تامین راننده عنوان کرد و افزود: در این زمینه تفاهم نامه‌ای میان شهرداری اهواز و سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز مبنی بر تامین راننده پایه یک منعقد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم
  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حادثه حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران+ فیلم
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • آتش سوزی مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان قم
  • اتوبوس‌های تولید گروه بهمن به پایتخت رسید
  • دفاع تمام قد چمران از شهرداری؛ درختی در پارک لاله قطع نخواهد شد/ قرارداد خرید اتوبوس برقی هیچ مشکلی ندارد
  • بلایی که سر امامزاده ابراهیم(ع) افتاد ؛ هر خانه کمتر از ۱۰ دقیقه دچار حریق شد