Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰۰ هزار تن آرد در میان نانوایی های شهری و روستایی این استان توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ ولی اله زمانی افزود: آردهای توزیع شده از نوع یک، نوع ۲ ، صنف وصنعت و آردخام روستایی است.
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: فقط در آذر ماه سالجاری حدود ۹ هزار و ۵۹۰ تن آرد نوع یک برای یک هزار و ۶۰۰ واحد نانوایی دراستان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زمانی تاکید کرد: علاوه براین با برنامه ریزی های انجام شده ماهانه آرد مورد نیاز نیز در روستاهای فاقد نانوایی توزیع می شود.
وی اظهار داشت: هم اکنون استان یک هزارو ۶۰۰ واحد نانوایی فعال دارد که از این تعداد حدود یک هزار و 7۰ واحد دولتی یارانه پز نوع یک است.
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: حدود ۵۳۰ واحد نانوایی در استان آزاد پز یارانه پز نوع ۲ شامل بربری، سنگک، تافتون و لواش است.
وی در پایان اظهار داشت، تولید آرد صنوف و نانوایی های استان زنجان در7 کارخانه مجهز به آزمایشگاه تولید و توزیع می شود.

انتهای پیام

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا استان زنجان یارانه استان زنجان یارانه نانوایی های زنجان ۱۰۰ هزار تن آرد استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۴۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲۲ درصدی تعداد حوادث ناشی از کار در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ جعفری با بیان اینکه تعداد تشکل‌های کارگری استان زنجان در واحد‌های مشمول قانون کار در سال گذشته به ۳۰ تشکل رسید، گفت: این تعداد در مدت مشابه سال ماقبل آن ۱۳ تشکل بود که افزایش ۲ برابری را نشان می‌دهد.

وی به اقدامات انجام گرفته در کمیسیون امنیت کارگری استان اشاره کرد و افزود: طرح ضریب نفوذ طرح طبقه بندی واحد‌های مشمول کار به عنوان یک مدل پیشرفته اجرا می‌شود که در قالب این طرح کارگران متناسب با توانمندی‌هایشان حقوق مناسب را دریافت می‌کنند.

مدیر کار تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان در ادامه یکی از اقدامات خانه کارگری استان را حل اختلافات در جامعه کارگری عنوان کرد و گفت: میانگین رسیدگی به پرونده‌های حل اختلاف در  ۵ سال گذشته ۶ ماه بود که این میزان اکنون به زیر ۳۰ روز رسیده است.

به گفته جعفری سال گذشته برای نخستین بار نرخ رشد مقرری بگیران بیکاران استان منفی شد.

مدیر کار تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان تعداد خانه‌های های بهداشت کارگر استان در سال گذشته را ۱۴۵ خانه عنوان کرد و افزود: ۲۳هزار و ۵۰۰ کارگر از خدمات خانه‌های بهداشت بهره‌مند شدند.

دیگر خبرها

  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد
  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • تهدیدها را در توزیع برق به فرصت تبدیل کرده ایم
  • سرعت پیشرفت صنعت با حوزه سرمایه‌گذاری متناسب نیست
  • مدیریت مصرف با روش‌های هوشمند امکان‌پذیر است
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • پلمب یک واحد نانوایی در شهر آبگرم
  • کاهش ۲۲ درصدی تعداد حوادث ناشی از کار در زنجان
  • آغاز رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای با پلاستیکی در بروجرد