Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@15:31:58 GMT

معرفی ایده‌های برتر رویداد استارتاپی بیاتک

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۸۴۵۵۷

معرفی ایده‌های برتر رویداد استارتاپی بیاتک

ایسنا/سمنان رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از معرفی ایده‌های برتر رویداد استارتاپی بیاتک در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان خبر داد.

دکتر علی حقیقی اصل رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در آیین اختتامیه رویداد استارتاپی بیاتک با حضور مسئولین پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، استانداری و برخی از مدیران و مسئولان دستگاههای اجرایی برگزار شد اظهار کرد: در مجموع 122 ایده به دبیرخانه این رویداد استارتاپی ارسال شد که با بررسی های انجام شده 66 ایده به مرحله بعد راه یافتند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در ارزیابی نهایی 6 ایده برگزیده شدند افزود: علی رمضانی، محمد آزادی، محمدصالح ایزدی ثابت ، نجمه زارع، فرانک سبحانیان و پویا متحدین صاحبان ایده های برگزیده این رویداد هستند .

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با اشاره به حمایت‌های این مجموعه علمی از ایده‌های برتر خاطرنشان کرد: حمایت و پشتیبانی از افراد با استعداد و با انگیزه، موجب ایجاد اشتغال دانش بنیان و تقویت ظرفیت‌های منطقه ای موجود خواهد شد.

دکتر حمیدرضا محمدیان سمنانی، معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان نیز از تقدیر از برترین‌های این رویداد خبر داد و گفت: از بین طرح‌های راه یافته به مرحله نهایی، با نظر اعضای کمیته پذیرش و ارزیابی پارک علم و فناوری، هشت ایده در مرکز رشد و 26 ایده در مرکز نوآوری پذیرش شدند و مورد حمایت پارک علم و فناوری قرار می گیرند.

دکتر محمدیان افزود: دفتر امور زنان و خانواده استانداری سمنان، هسته علمی طلوع و آکادمی تندا با پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در برگزاری رویداد، همکاری داشتند .

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی دانشگاه سمنان پارك علم و فناوري پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان رویداد استارتاپی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۴۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست دانشگاه آزاد مهدیشهر معرفی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین تکریم و معارفه سرپرستان قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر با حضور دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان، معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان، رؤسا و مسئولان دانشگاهی برگزار و محمدرضا شهاب به‌عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدی‌شهر معرفی و از تلاش‌های حمید بیرقی قدردانی شد.

مهدی منصوری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در این آیین ضمن بیان دستاورد‌ها و افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: واحد‌های دانشگاهی دارای ظرفیت‌های بالقوه‌ای هستند که با شناسایی درست ظرفیت‌ها و فعال کردن آن می‌توان در راستای درآمد‌های غیرشهریه‌ای استفاده کرد و به تشریح کامل سیاست‌های دانشگاه آزاد اسلامی در این راستا پرداخت.

بیرقی سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر هم به ارائه گزارش عملکرد دوران خدمت خود و شهاب سرپرست جدید این واحد دانشگاهی به بیان برنامه‌های خود برای اعتلای دانشگاه پرداختند.

در ابتدای این نشست رؤسا و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در مزار لاله خوشنام زهرایی آرمیده در خاک دانشگاه حضور یافتند و ضمن عطرافشانی و گلباران مزار شهید گمنام بار دیگر با آرمان‌های انقلاب و امام شهدا تجدیدبیعت کردند.

به گزارش آنا، شهاب دارای دکتری علوم اقتصادی و عضو هیئت علمی واحد سمنان است و سوابقی مانند دو دوره معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان و معاونت اداری و مالی واحد دامغان را کنار سایر مسئولیت‌های اجرایی، آموزشی و فرهنگی در کارنامه مدیریتی و علمی خود دارد.

در سابقه فعالیت‌های فرهنگی سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر احراز رتبه‌های ممتاز مسابقات قرآنی و کسب رتبه نخست در ترجمه قرآن کریم به زبان انگلیسی نیز مشاهده می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرپرست دانشگاه آزاد مهدیشهر معرفی شد
  • معرفی شاخص های کلیدی برای سنجش اکوسیستم فناوری و نوآوری
  • برنامه معاونت علمی برای ایجاد پارک‌های فناوری با ۵ کشور
  • تلاش دانشگاه آزاد برای تبدیل‌شدن به مرکز مهارتی
  • رویداد صدرا به شناسایی ایده‌های فناورانه منجر می‌شود
  • ارسال ۱۱۰ ایده به رویداد ملی «طراحی، بسته‌بندی صنایع خلّاق، محصولات خانگی و صنایع‌دستی»
  • برنامه ریزی برای ایجاد ۲۰ میلیون پورت فیبر نوری در کشور
  • ایده‌های برتر رویداد ملی طراحی و بسته‌بندی محصولات معرفی شدند
  • برگزاری رویداد ملی مسئله محور «شروع» در دانشگاه کردستان
  • رویداد ملی مساله محور «شروع» در دانشگاه کردستان آغاز شد