Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@15:02:45 GMT

نظرسنجی سازمان لیگ والیبال از باشگاه‌ها

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۸۵۱۳۲

نظرسنجی سازمان لیگ والیبال از باشگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون والیبال، سی‌وپنجمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» از روز یکشنبه دوم آبان‌ماه آغاز شد و دور رفت مرحله مقدماتی این رقابت‌ها روز چهارشنبه یکم دی‌ماه به پایان رسید.

سازمان لیگ با توجه به اهمیت ویژه برگزاری هرچه بهتر لیگ برتر باشگاه‌های کشور در دور برگشت و مراحل پلی‌آف، همچنین توجه به سلامت بازیکنان، استفاده از سیستم ویدئو چک، پیشگیری از تردد بی‌مورد در مسیرهای پروازی و زمینی، شیوع ویروس جدید کرونا (اُمیکرون)، مصوبه ستاد کرونا و فدراسیون پزشکی ورزشی مبنی بر عدم حضور تماشاچی در مسابقات و ارج نهادن به پیشنهادات و درخواست‌های باشگاه‌ها درخصوص برگزاری فینال مسابقات به شکل دو برد از سه بازی، دو روش برای ادامه مسابقات لیگ برتر والیبال به‌شرح ذیل پیشنهاد داد:

روش نخست: براساس مصوبه نشست هماهنگی با باشگاه‌ها (۲۳ خردادماه) برگزاری مرحله برگشت طبق سنوات گذشته منطبق بر برنامه دور رفت در شهرهای میزبان و پلی‌آف به صورت متمرکز

روش دوم: متمرکز به میزبانی شهر تهران در دو سالن، هر هفته ۳ بازی با استراحت یک روزه و یک هفته استراحت بین هفته‌ها و فینال هم به صورت دو برد و از سه بازی

بر این اساس، سازمان لیگ به باشگاه‌های لیگ برتری تا پایان وقت اداری روز یکشنبه پنجم دی‌ماه فرصت اعلام نظر و انتخاب یکی از راهکارهای پیشنهادی را داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس مصوبه نشست هماهنگی باشگاه‌های لیگ برتری که در تاریخ ۲۳ خردادماه سال جاری با حضور نمایندگان تمامی باشگاه‌های لیگ برتری برگزار شد، مدل برگزاری رقابت‌های سال ۱۴۰۰ به صورت رفت و برگشت در یک گروه و مسابقات پلی‌آف به صورت دو برد از سه مسابقه و فینال به صورت تک حذفی تصویب شد.

پس از برگزاری دور رفت لیگ برتر برخی از تیم‌ها با توجه به شرایط پیس آمده درخواست تجدید نظر در نحوه برگزاری این رقابت‌ها را کردند که سازمان لیگ پس از بررسی درخواست‌ها و جلسات متعدد با کارشناسان فنی و تخصصی، با توجه به شرایط موجود و برنامه‌های آتی والیبال کشور در راستای حمایت از باشگاه‌های لیگ برتری دو روش پیشنهادی را به مدیران عامل باشگاه‌ها اعلام کرد تا با انتخاب یکی از آن‌ها، مدل برگزاری دور برگشت به اتفاق آرای باشگاه‌ها انتخاب و تعیین گردد.

کد خبر 5383869 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: والیبال لیگ برتر والیبال سازمان لیگ برتر تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران کاراته لیگ قهرمانان فوتبال آسیا باشگاه پرسپولیس تيم فوتبال پديده تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان جام حذفی یحیی گل محمدی تیم ملی فوتسال ایران لیگ برتر والیبال والیبال باشگاه های لیگ برتری سازمان لیگ باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۵۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه مرادی و مهدی اسلامی نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت) با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شد.

در این سفر یک روزه مسئولان فدراسیون والیبال از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند و سپس سید میلاد تقوی در جلسه‌ای با دکتر فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در این جلسه علاوه بر مرادی و اسلامی، امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد نیز حضور داشتند و در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

کد خبر 6093338

دیگر خبرها

  • الهام چرخنده به تئاتر برگشت
  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد