Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@20:43:30 GMT

حفظ امنیت و ارزش‌های انقلاب تکلیف همگانی است

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۸۵۱۶۶

حفظ امنیت و ارزش‌های انقلاب تکلیف همگانی است

ایسنا/خراسان شمالی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: حفظ امنیت و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی وظیفه همه آحاد مردم است و باید همه ما در این راستا تلاش کنیم.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، چهارم دی ماه، در دیدار اعضای یگان حفاظت هواپیمایی خراسان شمالی که به مناسبت پنجم دی‌ماه سالروز تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی به فرمان امام خمینی (ره) برگزار شد، با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس مملو از نمادها و اسطوره‌های سترگ است، اظهار کرد: در آن دوران افراد زیادی با ایثار، شهامت، رشادت و ازخودگذشتگی تاریخ سرافراز این مرزوبوم را رقم زدند؛ تاریخی که درس‌ها و آموزه‌های زیادی برای جهانیان به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: خلبانان نیروی هوایی ارتش، نقش مهم و تعیین‌کننده‌ای در پیروزی جمهوری اسلامی ایران در جنگ تحمیلی هشت‌ساله داشتند و اکنون نیز حفاظت از جان مردم و خلبانان در آسمان ایران کاری بسیار ارزشمند است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: مقیاس اهمیت امنیت و اقتصاد از گذشته مورد بحث بوده و برخی از صاحب‌ نظران امنیت را بر اقتصاد ترجیح می‌دهند؛ ازاین‌رو باید بدانیم جان مهم‌تر از نان بوده و باید در ابتدا امنیت برقرار و سپس به موضوع اقتصاد مردم رسیدگی کرد.

وی افزود: امنیت ایران اسلامی مرهون جان‌فشانی شهدا و نیروهای نظامی و لشگری است و باید قدردان رشادت و ایثارگری‌های آن‌ها باشیم.

نوری در ادامه وحدت را رمز پیروزی مسلمانان و اختلاف و تفرقه را مایه شکست دانست و گفت: در طول ۴۰ سال بعد از انقلاب ما به دلیل اطاعت از رهبری و داشتن وحدت و برادری توانستیم بر مشکلات فائق شویم.

نماینده ولی‌فقیه اضافه کرد: در مقابل، دشمنان برای پیشبرد اهداف خود مسائل مذهبی و قومی و نژادی را مطرح می‌کنند که همه ما باید در این زمینه هوشیار باشیم.
انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی امنيت ارزش هاي اسلامي خراسان شمالی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۵۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائران حج در واقع سفیران جمهوری اسلامی ایران هستند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین‌نژاد پیش از ظهر شنبه در همایش متمرکز آموزش زائران حج تمتع خراسان شمالی که در سالن شهید علیدخت بجنورد برگزار شد، گفت: زائران حج، سفیران جمهوری اسلامی هستند لذا حضور، اعمال و کردار زائران بیانگر شخصیت آن‌ها است.

وی در ادامه افزود: آموزش‌های زائرین قبل از انجام حج تمتع موجبات آرامش آن‌ها در اجرای اعمال حج خواهد شد.

استاندار خراسان شمالی از حج به عنوان کنگره عظیم جهانی یاد کرد و اظهار کرد: در این کنگره که از سراسر جهان با هر زبان و فرهنگی ورود پیدا می‌کنند اما در قالب یک فرهنگ و فارغ از هر نوع جایگاه و فرهنگی اعمال خود را انجام می‌دهند.

حسین‌نژاد بیان کرد: تمام زائران در یک لباس مشترک و به دور از غرور حرکت عظیمی را انجام می‌دهند.

وی تاکید کرد: اعمال حج درس‌های بزرگی را در دنیایی از معرفت و آئین‌ها به زائران خواهد داد.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه تمام حرکات و اقدامات زائران باید الگو باشد، بر داشتن نظم و انضباط به عنوان یک ضرورت برای زائران جمهوری اسلامی تاکید کرد.

کد خبر 6096356

دیگر خبرها

  • راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی
  • راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی/یک تجربه موفق
  • ایران قدرتمند در مدرسه‌ای قوی تجلی پیدا می‌یابد
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • وداع مردم خراسان شمالی با عیسی بخشی هنرمند موسیقی مقامی
  • وداع مردم خراسان شمالی با پیکر مرحوم عیسی بخشی
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • زائران حج در واقع سفیران جمهوری اسلامی ایران هستند
  • مرحوم قلی‌پور کیمیای فرهنگ و هنر ایران اسلامی بود