Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عارف شرهانی رییس روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ خوزستان گفت: در پی وقوع این حادثه رانندگی نیرو‌های اورژانس ۱۲ مصدوم به اسامی علی محمد روشن، سجاد آلبو بالدی، حامد رهامی، سید اقبال حسینی، سیدمحمد حسینی، سید حیدر حسینی، صالح آلبو بالدی، سید مصطفی حسینی، منصور بالدی، غلامحسین فرصتی، نزار بالدی، عبد الامیر بالدی را برای درمان به بیمارستان های، ولی عصر خرمشهر، بهشتی آبادان و بقایی اهواز منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: یک فرد مصدوم نیز در محل حادثه تحت درمان قرار گرفت، اما حال ۲ نفر از مصدومان این حادثه وخیم است.

رییس روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ خوزستان جانباختگان این حادثه تصادف زنجیره‌ای را محمد امین بالدی، علیرضا آلبوبالدی، سعید بالدی، مالک بالدی، ناجی بالدی و ۳ نفر مجهول الهویه اعلام کرد که در مجموع ۸ نفر هستند.

رییس پلیس راه خوزستان آمار کشته شدگان این حادثه را ۱۰ نفر اعلام کرده است.

به گفته سرهنگ رضا دولتشاهی علت اولیه این حادثه رانندگی برخورد خودروی کامیون ایسوزو حامل احشام از سمت پهلو به مینی بوس حامل کارگران بوده است ضمن اینکه کمیسیونی برای بررسی کارشناسی این حادثه تصادف تشکیل خواهد شد تا مقصر واقعی مشخص شود.

جاده خرمشهر - اهواز به طول ۱۰۰ کیلومتر به عنوان یکی از مسیر‌های صادرات به مرز شلمچه از جاده‌های ترافیکی استان خوزستان بوده که همواره شاهد حوادث رانندگی است.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تصادف زنجیره ای اورژانس 115

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۵۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۹ کشته و ۳۵۰۰ مجروح فقط در ۳ روز تعطیلی گذشته

سردار سیدتیمور حسینی اذعان داشت: از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت تا ۱۴ امروز (شنبه ۱۵ اردیبهشت)در مجموع ۱۰۹ نفر در جاده‌های کشور بر اثر سوانح رانندگی جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه این آمار نسبت به تعطیلات مشابه سال گذشته کاهش ۱۰ درصدی داشته است افزود: در همین مدت سه هزار و ۵۰۰ نفر نیز بر اثر تصادف مجروح شدند.

رئیس پلیس راهور فراجا تعداد تصادفات را ۸۰۸ فقره اعلام کرد و گفت: به طور میانگین بیشترین تصادف در محورهای مواصلاتی رخ دادند.

سردار حسینی بیشترین میزان تصادف و مرگ را در محورهای شمالی عنوان کرد و گفت: مازندران و گیلان بیشترین فوتی و مجروح را داشتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ۷ نفر بر اثر واژگونی خودروی سواری در محور نیشابور- کاشمر مصدوم شدند
  • مرگ ۱۰۹ نفر در تعطیلات اخیر
  • ۱۰۹ کشته و ۳۵۰۰ مجروح فقط در ۳ روز تعطیلی گذشته
  • بازگشت آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر
  • افزایش سه درجه ای دما در آبادان و خرمشهر
  • ۴۰هکتاربه پارکینگ شلمچه افزوده شد/پیشرفت۸۰درصدی مخزن آب شرب چذابه
  • حمله مسلحانه به خودروی پزشکان در خوزستان
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • ۱۲ مصدوم و یک فوتی در ۲ حادثه ترافیکی در اصفهان
  • جوی ناپایدار در اروند