Web Analytics Made Easy - Statcounter

 
رئیس جمعیت هلال‌احمر در بازدید از مرکز واکسیناسیون مجتمع دارویی درمانی هلال ایران، در امر واکسیناسیون مراجعان مشارکت کرده و بر لزوم تسریع واکسیناسیون با هدف پیشگیری از شیوع پیک ششم کرونا در کشور تاکید کرد.
 

به گزارش  الف به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ دکتر پیرحسین کولیوند ضمن مشارکت در امر تزریق واکسن به هموطنان در مرکز واکسیناسیون مجتمع دارویی درمانی هلال ایران، به فعالیت 145 مرکز واکسیناسیون این جمعیت در کشور نیز اشاره کرد و گفت: در صورت گسترش سویه امیکرون؛ هلال‌احمر برای افزایش مراکز تزریق واکسن آمادگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از مجموع 145 مرکز فعال تزریق واکسن تا امروز، 124 مرکز با مشارکت هلال احمر و وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی سطح کشور مدیریت می‌شود و 21 مرکز نیز به صورت مستقل توسط هلال احمر راه‌اندازی شده و تنها با استفاده از داوطلبان این جمعیت، خدمت‌رسانی می‌کنند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر همچنین از داروخانه مرکزی این جمعیت در مجتمع دارویی درمانی هلال نیز بازدید و با مراجعان به این داروخانه گفت‌وگو کرد.

کولیوند برای افزایش کیفی و کمّی خدمات داروخانه و رفاه حال مراجعان و بیماران در این داروخانه، دستور داد تا فضای فیزیکی داروخانه در سریع‌ترین زمان ممکن، توسعه یابد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۵۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت:دیروز عصر گزارشی مبنی بر برخورد ۲خودرو پراید در کیلومتر ۶۲ آزاد راه قزوین - زنجان لاین جنوبی به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه ضیاءآباد جمعیت هلال احمر شهرستان تاکستان به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: این حادثه ۳ مصدوم برجای گذاشت که پس از ارزیابی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی، یک مصدوم به صورت سرپایی مداوا شد  و ۲ مصدوم توسط نجاتگران هلال احمر به مرکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه های هلال احمر اردبیل
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان
  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند