Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فاطمه دژبرد رئیس مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی گفت: با مشارکت مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی و مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی، کلینیک مشاوره ویژه زوجین جوان و خانواده‌های کارکنان بنیاد کرامت رضوی در محل دبیرخانه طرح ملی «زندگی به سبک رضوی» راه‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از ابتدای سال ۹۹ طی تفاهمی با مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی ارائه خدمات مشاوره‌ای به زوجین جوان عضو طرح «زندگی به سبک رضوی» به‌صورت رایگان در محل زائرسرای رضوی در حال انجام بود.

رئیس مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی گفت: شدت گرفتن موج‌های کرونایی در طول سال ۹۹ و تعطیلی موقت زائرسرای رضوی، امکان ادامه اجرای این طرح میسر نبود.

دژبرد گفت: برای تداوم ارائه خدمات مشاوره‌ای به مخاطبان طرح، در تفاهم‌نامه دیگری میان مرکز امور بانوان، مرکز جامع مشاوره و مؤسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی مقرر شد در قالب راه‌اندازی یک کلینیک مشاوره در دبیرخانه طرح ملی «زندگی به سبک رضوی» واقع در ساختمان سردار شهید سلیمانی در مؤسسه تربیت بدنی، نومزدوجین و خانواده کارکنان بنیاد کرامت رضوی روز‌های دوشنبه و چهارشنبه به‌صورت رایگان از خدمات کارشناسان حوزه مشاوره بهره‌مند شوند.

وی گفت: در حال حاضر ۴۹ هزار زوج از اقصی نقاط کشور مخاطب طرح ملی «زندگی به سبک رضوی» هستند.

رئیس مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی گفت: در این کلینیک قرار است کارشناسان و اساتید مرکز جامع مشاوره در رابطه با مسائل مرتبط با زندگی مشترک زوجین از جمله چالش‌های پیش روی خانواده، زوج درمانی و فرزندپروری به ارائه خدمات تخصصی مشاوره‌ای بپردازند.

وی گفت: خدمات مشاوره به هر دو صورت حضوری برای مجاورین و تلفنی ویژه زائرین پیش بینی شده است. برای هر یک از زوجین نیز سه جلسه مشاوره رایگان در نظر گرفته شده و در صورت نیاز به ادامه دریافت مشاوره‌های خانوادگی به مرکز تخصصی مشاوره آستان مهر راهنمایی می‌شوند تا مشکل آن‌ها با دریافت خدمات تخصصی‎تر به صورت نیم بها مرتفع شود.

 

انتهای پیام//س.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ازدواج مشاوره ازدواج آستان قدس رضوی زندگی به سبک رضوی مرکز جامع مشاوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۵۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند ولادت در استان بوشهر صعودی شد

به گزارش خبرنگار مهر، اسکندر پاسالار ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از سال ۱۳۹۵ تا ۱۴۰۱ در استان بوشهر آمار ولادت کاهشی بود، گفت: در مجموع ولادت‌های ثبت شده در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۱ در استان بوشهر، شاهد رشد ۰.۸ درصدی ولادت هستیم.

وی اعلام کرد: سال گذشته ۱۳ هزار و ۶۳۶ واقعه ولادت در استان بوشهر ثبت شد و جمعیت این استان به بیش از یک میلیون و ۲۱۰ هزار و ۹۰۰ نفر رسید.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر، افزود: بیشترین ولادت ثبت شده در این سال مربوط به شهرستان بوشهر با ۲۶.۴ درصد و کمترین سهم در این مدت شهرستان دیلم با ۲.۷ درصد دارد.

وی تصریح کرد: نسبت جنسی حاصل از ولادت‌های ثبت‌شده سال ۱۴۰۲ نیز ۱۰۶.٩ بوده که به ازای هر ۱۰۰ نوزاد دختر متولد شده، نزدیک به ۱۰۷ پسر به دنیا آمده است.

پاسالار یادآور شد: این رقم در سال پیش از آن ۱۰۸.۹ بوده است.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر ادامه داد: میانگین سن مادران بوشهری در تولد اولین فرزند در سال گذشته ۲۷.۱ سال بود در حالی که این میانگین در کشور ۲۷.۳ سال بوده است.

وی با بیان اینکه بیشترین ولادت‌ها با ۳۸.۱ درصد در ۵ سال اول زندگی زوجین به وقوع پیوسته است، افزود: فاصله ۶ تا ۱۰ سال پس از زندگی مشترک زوجین ۲۹.۸ درصد و مابقی ولادت‌ها پس ۱۰ سال زندگی مشترک زوجین ثبت شده است.

پاسالار به گروه سنی مادران اشاره کرد و گفت: بیشترین ولادت‌های ثبت شده استان بوشهر مربوط به گروه سنی مادران ۳۰ تا ۳۴ سال است و گروه‌های سنی ۲۵ تا ۲۹ سال و گروه سنی ۳۵ تا ۳۹ سال به ترتیب در رده‌های بعدی قرار دارند.

کد خبر 6097331

دیگر خبرها

  • ۲۵ چایخانه رضوی در استان بوشهر اجرا می‌شود
  • نیروی جوان کیفیت جمعیت هر کشور را معرفی می‌کند
  • طلاق از شوهر به‌خاطر خیلی خوب‌بودن!
  • ۶۲ نوزاد غرب خراسان رضوی از سقط نجات یافتند
  • مرکز ملی مغز با هدف گسترش خدمات در زمینه علوم شناختی راه‌اندازی می‌شود
  • روند ولادت در استان بوشهر صعودی شد
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده در مازندران
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده 
  • ۲۲ مرکز مهر در مازندران فعالیت می کند
  • رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است