Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، علی کفاشیان رئیس سابق فدراسیون فوتبال درباره اینکه فدراسیون فوتبال ایران چند سال می‌شود که به کنفدراسیون فوتبال آسیا دروغ می‌گوید اظهار داشت: اصلا بحث دروغ گفتن نیست. AFC شرایطی را تصویب کرده است تا باشگاه‌های ما حرفه‌ای شوند. به هر حال حرفه‌ای شدن الزاماتی دارد که باید توسط مدیریت باشگاه‌ها صورت بگیرد و اگر بخواهیم موضوع را هر بار به شکل گوناگونی از سر خودمان باز کنیم، قطعا مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا متوجه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر مدیر جدیدی به مسائل مسلط نیست و به همین دلیل وقتی سرکار می‌آید باید بدهی‌های قبل را پرداخت کند. مدیران ما به برنامه بلند مدت فکر نمی‌کنند و یک سازمان باید محکم مقابل این اتفاق بایستد.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال ادامه داد: سازمان لیگ می‌خواهد تبلیغات محیطی را صاحب شود، اما برخی‌ها این وسط هستند که می‌خواهند نظم کار را به هم بریزند. اتفاقات شبیه به این موضوع باعث می‌شود باشگاه نتواند مسائل را اصلاح کند. باشگاه باید خودش درآمد زایی کند و هیچ پولی از دولت نگیرد. وقتی حق پخش تلویزیونی درست نیست و مسائل قانونی باشگاه حل نمی‌شود، به همین خاطر مدیر باشگاه نمی‌تواند مشکلات را به تنهایی حل کند.

کفاشیان درباره اینکه آیا در زمان ریاست او هم قوانین دور زده می‌شد و اینکه چرا باشگاه‌ها مجبور به رعایت الزامات حرفه‌ای‌سازی نشدند بیان داشت: زمان ما هم این مسائل وجود داشت، اما ما تلاش کردیم این کار را انجام بدهیم و ابتدای کار با مدیران باشگاه‌ها جلسه می‌گذاشتیم، اما آن مدیران یا برکنار می‌شدند و یا درگیر باشگاه‌ها بودند. سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال باید فشار بگذارند، زیرا باشگاه‌های ما مسائل حاشیه‌ای زیادی دارند. به نظر من باید زور بالای سر ما باشد و تنها در این صورت به سمت حل مسائل می‌رویم.

احتمال تعلیق فوتبال ایران وجود دارد
رئیس سابق فدراسیون فوتبال درباره اینکه چند درصد کارها با دور زدن انجام می‌شود نیز گفت: در فدراسیون ما مشکلات زیادی داشتیم که مجبور بودیم کار را به شکل دیگری انجام دهیم. فدراسیون فوتبال نهادی مستقل و غیردولتی است، اما وزارت ورزش یکی از موانع کارها است و برخی هنوز می‌گویند فدراسیون فوتبال دولتی است. به همین دلیل باشگاه‌ها نیز با همین مشکلات رو به رو هستند. ممکن است مهلت یک ساله فیفا بابت اصلاح اساسنامه به پایان برسد و فوتبال ما تعلیق شود و نتوانیم به جام جهانی برویم.

کفاشیان درباره حل مشکلات استقلال و پرسپولیس در صورت حذف از لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: این ۲ باشگاه باید درست شوند. کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدگاه ویژه‌ای نسبت به استقلال و پرسپولیس دارد و آن‌ها در بسیاری از بخش‌ها اول هستند. AFC دوست ندارد شاگردهای خوب و ممتازش از صحنه حذف شوند، اما برخی مسائل وجود دارد که از مدیریت باشگاه خارج است. به هر حال مسئولان باید موضوع را جدی بگیرند و اگر ۶ ماه هم مهلت بدهند، مطمئن باشید باز هم کار را پشت گوش می‌اندازیم.

کد خبر 645585 برچسب‌ها خبر مهم لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس فدراسیون فوتبال فوتبال ایران باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۵۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی

مدیر روابط بین الملل فدراسیون دوومیدانی از ثبت تقویم مسابقات قهرمانی کشوری ایران در فدراسیون جهانی دوومیدانی خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی طهایی درباره ثبت مسابقات قهرمانی کشوری دوومیدانی ایران در تقویم فدراسیون جهانی اظهار داشت: برای کسب امتیاز باید تقویم سالیانه ایران را در فدراسیون جهانی ثبت می‌کردیم تا مسابقات ما رسمیت داشته باشد. سیستم تقویم جهانی به این صورت است که هر ورزشکاری یک امتیاز دارد و نتایج را معمولا براساس 5 مسابقه و بالاترین رتبه‌ای که در طول سال کسب کرده است، محاسبه می‌کنند. این امتیاز بر مبنای رنکینگی است که در مسابقه به دست می‌آورند و در آن مسابقه شرکت کرده‌اند.

حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران

 

وی افزود: این رنکینگ‌ها به این صورت است که از بالاترین رده یعنی او W که شامل مسابقات قهرمانی جهان و المپیک است، آغاز می‌شود و 370 امتیاز دارد و بعد از آن مسابقات لیگ الماس و آسیایی و منطقه‌ای در رده های DF، GF و ABCDEF برگزار می شود.

مدیر روابط بین الملل عنوان کرد: مسابقات F، دارا 15 امتیاز است و قهرمانی کشورها در رده ب قرار می گیرد و 100 امتیاز دارد. این سیستم رده بندی به این صورت است که از اول ژانویه سال 2023 فدراسیون جهانی اعلام کرد اگر مسابقه ای در تقویم جهانی ثبت نشود به تبع آن هیچکدام از نتایج ورزشکاران را نمی تواند ثبت کنند و این نتایج در نظر گرفته نمی شوند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه 6 ورزشکار شانس کسب سهمیه المپیک دارند و مدت زمان محدودی تا المپیک در پیش داریم، این ورزشکاران مجبور بودند تا در مسابقات مختلف شرکت کنند و امتیاز خود را ارتقاء دهند. برای شخص مطیعی سرپرست فدراسیون و معتمدی دبیر کل فدراسیون این موضوع به دغدغه تبدیل شده بود که چرا  مسابقات قهرمانی کشور ایران 100 امتیاز  دارد و با شروع سال میلادی که زمان ثبت آن بود در تقویم جهانی ثبت نشده است اما با پیگیری‌های فدراسیون وقت و رایزنی با فدراسیون جهانی، مسابقات قهرمانی کشور زنان که در 27 و 28 خرداد و مردان که در 7 و 8 تیر برگزار می‌شود، در تقویم فدراسیون جهانی ثبت شد.

طهایی گفت: خدا را شکر این موضوع مورد تایید فدراسیون جهانی قرار گرفته‌ است تا بتوانیم در مدت زمان مقتضی مسابقات را برگزار کنیم و رکورد این رقابت ها را ثبت و امتیاز آن برای کسب سهمیه استفاده شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ذوالفقارنسب: لیگ برتر با هزینه‌های نجومی، از نظر فنی ضعیف است
  • داوران بازی تیم ملی فوتبال معرفی شدند
  • اعلام اسامی داوران بازی هنگ‌کنگ - ایران
  • داور بازی ایران و هنگ کنگ معرفی شد
  • داور بازی ایران و هنگ‌کنگ معرفی شد
  • اقدام ترکیه در تعلیق روابط تجاری با رژیم صهیونیستی بر دیگر کشورهای اسلامی تاثیرگذار است؟
  • خط و نشان فدراسیون فوتبال برای باشگاه‌ها/ احتمال تعویق لیگ آینده
  • احتمال تعوق مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی 
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی