Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، رضایی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: طی نه ماهه امسال نیرو‌های هلال احمر استان به ۴ هزار و ۵۲۰ حادثه دیده امدادرسانی کرده اند که این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۵ درصد رشد داشته است.

وی گفت: در این مدت ۷۴۴ مورد حادثه در استان تحت پوشش خدمات امدادی هلال احمر قرار گرفته است و از این تعداد ۵۴۵ مورد حادثه جاده‌ای، ۱۱۵ مورد حادثه شهری، ۱۸ مورد حادثه کوهستان، ۱۶ مورد سیل و آبگرفتگی، دو مورد غرق شدگی، شش مورد زلزله و ۴۲ مورد از دیگر حوادث بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی گفت: در این مدت ۳۹۴ نفر توسط نیرو‌های امدادی نجات یافته اند که از مجموع این افراد تعداد ۳۴۳ نفر انتقالی و ۵۱ نفر به صورت سرپایی خدمات گرفته اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در مجموع حوادث به تعداد ۱۵۳ نفر اسکان داده شده است و ۵۲  مفقودی در ۳۲ ماموریت جستجو ونجات با سلامت کامل پیدا و به مکان امن انتقال یافتند.

وی گفت: دو هزار و ۷۰۲ نیروی عملیاتی در قالب هزار و ۱۱۶ تیم به این حوادث امدادرسانی داشته اند، و همچنین یک هزار و ۸۵ خودروی امدادی شامل ۶۵۱ دستگاه آمبولانس و ۴۳۴ دستگاه خودرو نجات در این حوادث به کارگیری شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در سوانح ترافیکی ۹۸ مورد عملیات فنی رهاسازی انجام شده است که دو سورتی پرواز به طبس جهت انتقال فرد گرفتار در کوه از طریق امداد هوایی نیز انجام شده است.

رضایی گفت: تعداد ۱۴۵ مورد تجهیزات عملیاتی شامل ست سبک نجات، ست هیدرولیک نجات، ست کوهستان، ست غواصی، ست زنده یاب، آنست، موتور پمپ و لجن کش در این حوادث به کارگیری شده است.

وی گفت: شهرستان‌های قاین با ۱۱۰ فقره حادثه، شهرستان نهبندان با ۹۲ مورد حادثه و شهرستان سربیشه با ۸۸ مورد حادثه بیشترین وقوع حوادث طی این مدت را داشته اند.

انتهای پیام / ط ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر خراسان جنوبی حادثه رانندگی امداد رسانی مورد حادثه هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۵۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش سقف واحد مسکونی در آباده و حضور امدادگران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس جمعیت هلال احمر آباده گفت: در تماس تلفنی با این سازمان مبنی بر ریزش سقف یک منزل مسکونی در بارندگی اخیر در محله سیدان آباده، نجاتگران به محل حادثه اعزام شدند.
علی سعادتمند افزود: سه نجاتگر هلال احمر پس از ارزیابی و ایمن سازی صحنه، نسبت به آوار برداری و توزیع اقلام زیستی و امدادی اقدام کردند.

وی افزود: این حادثه خسارت جانی نداشت.
شهرستان آباده در شمال فارس و در فاصله ۲۷۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت
  • طبیعت‌گرد ۵۸ ساله اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • نجات طبیعت‌گرد ۵۸ ساله از مرگ حتمی در اشنویه
  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره
  • هلال احمر سمنان در توزیع اعتبارات و مولدسازی دارایی‌ها دیده شود
  • ریزش سقف واحد مسکونی در آباده و حضور امدادگران