Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@02:27:53 GMT

بازپیرایی فضای سبز میادین شهر زرند

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۸۶۱۰۳

بازپیرایی فضای سبز میادین شهر زرند

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری زرند از اجرای عملیات بهسازی وبازپیرایی میادین شهر خبر داد و گفت: این طرح با هدف ارتقای سطح کیفی فضای سبز شهر و زیباسازی مناظر شهری حال اجرا است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری زرند، احمد عبدالله زاده با اشاره به تأثیر عمیق زیبایی سیمای شهر در کیفیت زندگی شهری، حفظ هویت و انسجام شهر، اظهار کرد: طرح کوددهی و خاک‌ریزی فضاهای سبز شهری از ابتدای دی‌ماه آغاز و همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه یکی از دغدغه‌های اصلی مدیریت شهری مشکلات موجود فضای سبز شهری است و تاکید زیادی بر ایجاد تنوع و ارتقا سیمای بصری شهر و حفظ و توسعه فضای سبز شهر دارند، افزود: سعی داریم با کاشت گونه‌های متنوع گیاهی نشاط و شادابی را به شهروندان هدیه نمائیم.

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری زرند خواستار توجه بیشتر شهروندان به حفظ و نگهداری از فضای سبز سطح شهر و میادین و بلوارها شد و تصریح کرد: ایجاد شور و نشاط، طراوت و سرزندگی برای شهروندان از وظایف مهم مدیریت شهری است که ایجاد و توسعه فضای سبز زیبا از مهمترین عوامل در این زمینه محسوب می‌شود.

کد خبر 544345

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهر پیرایش شهری پروژه هاي عمراني پروژه های شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فضای سبز شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۶۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ایست‌کار، گامی در راستای حفظ شان و منزلت کارگران

مدیرعامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: ایجاد ایست‌کارها در راستای حفظ شأن و منزلت کارگران و ساماندهی آنان انجام شده است.

حسن کلیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌رضوی اظهار کرد: یکی از اقدامات شاخص معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد در این زمینه ایجاد ایست‌کارها در راستای حفظ شأن و منزلت کارگران و ساماندهی آنان است.

وی افزود: پس از ایجاد ایست‌کارها، رفاهیات کارگران نیز در اولویت قرار گرفت و در اولین قدم در بسیاری از شهرهای بزرگ و توریستی مانند شیراز، اصفهان و قشم سوییت‌ها و مهمانسراهایی برای آنان در نظر گرفته شده است تا با کمترین هزینه در آنها اقامت داشته باشند.

مدیرعامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: همچنین بسیاری از خدمات رفاهی در سازمان‌ها و فروشگاه‌های مختلف با تخفیفات ویژه‌ای برای آنان درنظر گرفته شده است.

کد خبر 749614

دیگر خبرها

  • فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروندان هدیه می‌دهد
  • انتخاب شورای شهر محمدیه به‌عنوان شورای برتر استان قزوین
  • ایجاد ایست‌کار، گامی در راستای حفظ شان و منزلت کارگران
  • خطر ۷ نوع آفت در کمین درختان تهران | نحوه مبارزه شهرداری با این خطرات
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم
  • تضمین حیات شهری با افزایش درختان
  • ایجاد ۱۰۴ بوستان در پایتخت/ اکوپارک فرحزاد خرداد افتتاح می‌شود