Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان گفت: از امروز چهارم دی ماه به مدت دو هفته تردد مسافری از مرزهای زمینی و دریایی خوزستان به جز برای گروه های هفتگانه متوقف می شود.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، صادق خلیلیان در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز شنبه چهارم دی‌ماه 1400 در محل استانداری خوزستان برگزار شد، ضمن تاکید بر آمادگی بیشتر برای مقابله با سویه امیکرون اظهار کرد: رعایت دستورالعمل های بهداشتی حتی بیش از واکسیناسیون در این زمینه تاثیرگذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه تزریق دوز سوم واکسن می‌تواند تا ۹۰ درصد در برابر سویه اُمیکرون مصونیت ایجاد کند، گفت: باید علاوه بر تداوم واکسیناسیون در نوبت اول و دوم، همه افراد بالای ۱۸ سال که سه ماه از تزریق نوبت دوم واکسن‌شان گذشته برای تزریق دوز سوم اقدام کنند.

استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه مسوولان نباید به صِرف ارجاع نامه یا بخش‌نامه کار کنند، افزود: فرمانداران باید با جدیت اقدام هایی مانند تشکیل ستاد قرارگاه واکسیناسیون و دیگر اقدام ها مورد نیاز برای توسعه واکسیناسیون و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در ابعاد مختلف، پیگیری و به انجام برسانند.

خلیلیان تصریح کرد: فرمانداران باید با جدیت بخش‌های ضعیف خود را برطرف کنند زیرا این موضوع در ارزیابی مدیران لحاظ می‌شود.

نماینده عالی دولت در خوزستان با بیان اینکه ورود از مرزهای هوایی همچنان آزاد است، اضافه کرد: البته شرط ورود نیز تزریق دو دوز واکسن و داشتن تست PCR منفی است.

استاندار خوزستان بیان کرد: همچنین به مدت دو هفته در مرزهای زمینی و دریایی نیز محدودیت اعمال شده و تنها گروه‌های هفت‌گانه اجازه تردد دارند.

رییس ستاد استانی مقابله با کرونا خوزستان در پایان با تاکید بر جلوگیری از برگزاری تجمع ها، افزود: باید جدیت بیشتری برای کنترل و محدودیت برگزاری مراسم عزا و عروسی انجام شود. همچنین دستورالعمل های بهداشتی و محدودیت‌ها در مراکز عمومی به ویژه رستوران‌ها و پاساژها نیز باید به خوبی رعایت شود./انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا امیکرون واکسیناسیون واکسیناسیون واکسیناسیون دولت تست مراسم واکسیناسیون استانداری خوزستان برنا خوزستان امیکرون مرزهای زمینی و دریایی خوزستان استاندار خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۶۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت ترافیکی محورهای مواصلاتی این استان در صورت تردد ترافیکی سنگین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، یدالله جهان‌تاب ظهر امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی استان در جمع خبرنگاران از تردد عادی و روان خودروها در راه‌های مازندران خبر داد و اظهار کرد: باتوجه به پایان هفته و ورود مسافران در جاده‌های شمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال در حال اجرا است.

وی افزود: پیش‌بینی می‌کنیم که طی ساعات آینده بر حجم ترافیک در محورهای هراز و کندوان افزوده شود.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه در اجرای طرح ممنوعیت محدودیت در جاده‌ها طبق برنامه پایان هفته تردد تریلر، کامیون و کامیونت‌ها از ساعت ۱۴ امروز آزادراه تهران- شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرورهای به مقصد چالوس انجام می‌شود، عنوان کرد: همچنین از ساعت ۱۵ ابتدای پل زنگوله به‌صورت کامل مسدود و از ساعت ۱۷ از مرزن‌آباد به سمت تهران محدودیت یک‌طرفه اجرا می‌شود.

جهان‌تاب ادامه داد: از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دو طرفه می‌شود؛ همچنین تردد از مسیر جاده قدیم تا محدوده پل زنگوله برای ساکنان و افراد محلی آزاد است.

وی تردد از مسیر جاده قدیم کرج - چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنان و افراد محلی را آزاد مطرح کرد و گفت: تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۲ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: تردد تمامی تریلی در محور هراز نیز ممنوع است و برای کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه امسال از محور هراز ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه اعمال محدودیت‌های ترافیکی در این محور هراز مقطعی است و در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأموران پلیس راه محدودیت یک‌طرفه به‌صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس انجام می‌شود.

کد خبر 748086

دیگر خبرها

  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • محدودیت‌ها به تدریج اعمال می‌شود/ برخی دستگاه‌ها فناوری مطلوبی ندارند