Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@03:15:45 GMT

لوکاکو گفت فرصتش باشد به دنبال جدایی است

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۸۶۲۵۶

لوکاکو گفت فرصتش باشد به دنبال جدایی است

میلان اشکرینیار، مدافع اسلواک اینتر به تفاوت‌های بین آنتونیو کونته و سیمونه اینزاگی، سرمربیان سابق و فعلی این تیم اشاره کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، میلان اشکرینیار در چهار سال اخیر عملکرد درخشانی در ترکیب اینتر داشته و به یکی از بهترین مدافعان دنیای فوتبال تبدیل شده است. میلان اشکرینیار در مصاحبه ای در مورد احتمال جدایی از این باشگاه صحبت کرده و البته فاش کرد روملو لوکاکو، ستاره جدید چلسی خواهان جدایی از اینتر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

میلان اشکرینیار گفت: "تجربه جدید در خارج از کشور هرگز اتفاق بدی نیست، اما من از بازی در اینتر و زندگی در میلان بسیار خوشحالم و به رفتن فکر نمی کنم. هر چند شما هرگز نمی دانید چه اتفاقی ممکن است در آینده رخ دهد. ما هنوز در مورد تمدید صحبت نکرده ایم، زیرا قرارداد من در سال 2023 تمام می شود.

 

 

علیرغم روزهای سخت اینتر در سال 2017، می‌دانستم که به باشگاهی با تاریخچه‌ غنی می‌آیم. تغییر سبک بازی از دفاع چهار نفره به سه نفر دشوار بود، زیرا در گذشته هرگز این کار را انجام نداده بودم و این یک مبارزه سخت برای من بود. اما آنتونیو کونته با من جلسه گذاشته و حرکات را با استفاده از ویدئو برایم توضیح داد. کونته به طور مداوم بازیکنانش را مورد انتقاد قرار داده و این رفتار ذهنیت برنده در آنها ایجاد می کند.

 

ما نیز حتی اگر بخواهیم مقاومت کنیم در نهایت چاره ای جز پذیرش نداریم. اما سیمونه اینزاگی مانند یکی از هم تیمی من است. او ما را درک کرده، با بازیکنان صحبت کرده، می خندد و شوخی می کند. البته ما با کونته شوخی کردیم، اما اغلب زمانی که دیگر قطعا فاتح اسکودتو شده بودیم.

 

جدایی بازیکنان بزرگ اینتر در تابستان؟ اشرف حکیمی حتی هرگز تمرینات پیش فصل هم شرکت نکرد و روملو لوکاکو نیز به ما می‌گفت که اگر فرصتش را داشته باشد، از اینتر جدا می شود."

اینتر میلان میلان اشکرینار تاتنهام آنتونیو کونته

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اینتر میلان میلان اشکرینار تاتنهام آنتونیو کونته میلان اشکرینیار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۶۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«جدایی قنبر از صنم» هفته آخر اردیبهشت اکران می شود

به گزارش قدس آنلاین، رضا مقصودی به خبرنگار ما گفت: قسمت دوم «خجالت نکش» با عنوان «جدایی قنبر از صنم» به ماجراهایی طنزی درباره این دوشخصیت می پردازد.

به گفته او شبنم مقدمی و احمد مهرانفر مانند قسمت قبل بازیگران اصلی این فیلم هستند و بهاره کیان افشار، بهرنگ علوی، محمد معتضدی، سعید امیرسلیمانی، مجید شهریاری و میثاق جمشیدی از دیگر بازیگران این کمدی هستند.

قسمت اول فیلم «خجالت نکش» با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد و ادامه آن در قسمت دوم با داستانی جذاب درباره دو شخصیت اصلی به زودی روی پرده سینماهای سراسر کشور می رود.

زهره کهندل

دیگر خبرها

  • انتقاد میثاقی از صحبت های نکونام پس از جدایی خطیر از استقلال / فیلم
  • برچسب قیمتی چلسی روی روملو لوکاکو
  • علی دایی در نوکمپ؛ فرگوسن در جام جهانی
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • ۸ کاری که افراد موفق هرگز صبح‌ها انجام نمی‌دهند
  • (ویدئو) گل اول رم به یوونتوس توسط لوکاکو در دقیقه ۱۵
  • گل روملو لوکاکو به یوونتوس (آاس رم 1-0 یوونتوس)
  • «جدایی قنبر از صنم» هفته آخر اردیبهشت اکران می شود
  • احتمال انتقال ویکتور اوسیمن به چلسی در ازای پول نقد و روملو لوکاکو
  • شاعران در استقبال از غزل رهبری سرودند