Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت صنایع فراساحل توضیحاتی را در مورد خبر «طرح «ان‌جی‌ال» خارگ در هشت سال گذشته ۳ درصد پیشرفت داشته است» که در خبرگزاری مهر منتشر شده بود، ارائه کرد.

در توضیحات این شرکت آمده است: طرح جمع‌آوری گازهای همراه نفت دریایی و تفکیک سازی آن در نیمه دوم دهه هشتاد توسط پیمانکار معتبری به کارفرمایی شرکت نفت فلات قاره شروع و حدود ۴۰ درصد پیشرفت داشته است و پس از تغییر در سیاست‌های وزارت نفت مبنی بر ادامه اجرای طرح‌های نیمه تمام توسط بخش خصوصی در سال ۱۳۹۷ بخش‌هایی از طرح تدریجاً در اختیار شرکت سرمایه‌گذار یعنی شرکت صنایع فراساحل قرار گرفت و تاکنون بالغ بر ۶۳ درصد پیشرفت داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا ذکر مطلبی که طرح در هشت سال گذشته سه درصد و جمعاً از ابتدا ۳۸ درصد پیشرفت داشته است، صحیح نیست. امکان بازدید و مشاهده پیشرفت پروژه و تهیه گزارش منطبق بر واقع نیز فراهم شود.

خبر منتشر شده در خبرگزاری مهر، گزارشی از صحبت‌های احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر در جمع خبرنگاران بود. استاندار بوشهر گفته بود: طرح ان. جی. ال در جزیره خارگ برای استحصال گازها از سال ۱۳۹۱ آغاز شد و اجرای این طرح که دارای ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی تا دولت گذشته بود تا پایان هشت سال این دولت به ۳۸ درصد رسید و تنها ۳ درصد اجرا شد.

کد خبر 5383954

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت نفت فلات قاره بوشهر استاندار بوشهر جزیره خارگ ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه بارش برف آمار کرونا کرمانشاه گرگان قاسم سلیمانی شب یلدا آتش سوزی واکسن کرونا بارش باران شیوع کرونا عکس استانها درصد پیشرفت داشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۶۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست جدید آمریکا برای مهار پیشرفت هواوی

تحلیل‌های مستقل نشان داد که جدیدترین گوشی‌های هوشمند هواوی، مجهز به مدلی از پردازنده پیشرفته ساخت چین هستند که سال گذشته رونمایی شد و توانایی این شرکت چینی برای حفظ تولید تراشه جنجالی را منعکس کرد.

به گزارش ایسنا، سری پورا ۷۰ (Pura ۷۰) که هفته گذشته توسط هواوی معرفی شد، مجهز به پردازنده Kirin ۹۰۱۰ است که در بررسی این دستگاه توسط شرکت مشاوره تِک اینسایتس، مشاهده شد. این یک نسخه جدیدتر از محصول Kirin ۹۰۰۰s است که توسط شرکت تراشه سازی SMIC برای گوشی «میت ۶۰ پرو» ساخته شد و باعث نگرانی مقامات آمریکایی شد که از نظر آنها، تراشه هفت نانومتری، فراتر از توانمندیهای چین است.

هواوی از زمان معرفی مدل «میت» در اوت سال گذشته، حیات دوباره را تجربه کرده و سوار بر موج ستایش از توانایی این شرکت برای تحقق نیمه رسانای پیشرفته با وجود تشدید محدودیتهای صادرات فناوری آمریکا شده است.

طبق آمار بازار که توسط تحلیلگران جفریز بررسی شده است، سری پورا ۷۰، در مدت دو روز از آغاز عرضه، به فروش رسید. مقامات آمریکایی اکنون سرگرم ارزیابی تحریم‌های بیشتر برای مهار این شرکت و بلندپروازیهای چین در عرصه ساخت نیمه رساناها هستند.

شرکت تِک اینسایتس اعلام کرد کاملا مطمئن است مدل پورا، حاوی پردازنده Kirin ۹۰۱۰ هواوی است که با فناوری پیشرفته تر از فرآیند تولید هفت نانومتری مرسوم شرکت SMIC تولید شده است.

لاین «پورا» که سابق بر این به عنوان «سری پی» شناخته می شد، معمولا به دلیل قابلیتهای قدرتمند دوربین، پرفروش بوده اند. فراهم کردن یک گزینه جدید برای کاربران چینی، فشار بیشتری بر فروش آیفون می آورد که تا سپتامبر، خبری از مدل جدید آن نیست. بانک جفریز اعلام کرد هواوی احتمالا سهم بازار بیشتری را در آستانه جشنواره فروش ۱۸ ژوئن، کسب خواهد کرد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، برای هواوی، این گام دیگری به سوی بازسازی کسب و کار مصرف کننده است که با تحریم‌های دوران ترامپ، نابود شد. این شرکت از نظر سهم بازار چین در سه ماهه اول امسال، با اپل برابری کرد که نشان دهنده ضعیف شدن سهم سازنده آیفون در این بازار طی ماههای اخیر بوده است.

دیگر خبرها

  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • پیشرفت ۸۵ درصد طرح نور در مازندران
  • شکست جدید آمریکا برای مهار پیشرفت هواوی
  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب
  • ساماندهی لندفیل سراوان ۸۴ درصد پیشرفت دارد/ضرورت مدیریت زباله تر خانگی