Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد، هورمون‌درمانی بیماران مبتلا به سرطان پروستات، می‌تواند خطر مرگ آن‌ها را به نصف کاهش دهد.

براساس این پژوهش که توسط محققان انگلیسی صورت گرفته مصرف داروی «abiraterone»، در درمان زودتر سرطان پروستات موثر است؛ این دارو با توقف تولید تستوسترون به کنترل بیماری کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مطالعه که در مجله لنست منتشر شده، بخشی از آزمایشی است که بیماران را طی یک دوره شش ساله تحت نظر قرار داده و توسط تیمی از دانشگاه کالج لندن و موسسه تحقیقات سرطان هدایت شده است.

دانشمندان می‌گویند این نتایج نشان می‌دهد، استفاده از آبیراترون برای درمان سرطان پروستات در مراحل اولیه می‌تواند طول عمر را افزایش دهد و از گسترش سرطان جلوگیری کند.

محققان امیدوارند، ناظر انستیتوی ملی سلامت و تعالی مراقبت انگلیس (NICE) به زودی دستورالعمل‌های به روز شده را بر اساس یافته‌های خود منتشر کند.

به گزارش انجمن سرطان آمریکا (ACS) سرطان پروستات دومین سرطان شایع در مردان و دومین عامل مرگ و میر ناشی از سرطان است. گرچه میانگین سنی ابتلا بیش از ۶۰ سال است؛ ولی بروز آن در سنین قبل از ۴۰ سالگی نیز دیده شده است؛ بنابراین پزشکان معتقدند که مردان بالای ۴۰ سال باید سالی دوبار تحت غربالگری سرطان قرار گیرند.

منبع:  دیلی‌میل

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تحقیقات سرطان سرطان پروستات سرطان پروستات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۶۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سه بازیکن آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی هاکی سالنی مردان

چهارمین اردوی انتخابی و آماده سازی تیم ملی هاکی سالنی مردان تا ۱۶ اردیبهشت در شهر همدان برگزار می‌شود و سجاد ممی زاده، رضا زاد محمد و مهدی شاهرخی در این اردو حضور دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • داروی مهم بیماران قلبی بالاخره توزیع شد
  • کاهش فروش آیفون در چین و افت درآمد سالانه اپل
  • سازمان غذا و دارو: بیماران قلبی نگران وارفارین نباشند
  • پایان کار نماینده ایران در تپانچه ۱۰ متر مردان
  • رژیم غذایی سالم برای جلوگیری از انواع سرطان
  • حضور سه بازیکن آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی هاکی سالنی مردان
  • ین ژاپن بالا رفت
  • فواید باور نکردنی مصرف روزانه پیاز
  • ایران جزء ۱۰ کشور اول دنیا در درمان بیماری‌های اورولوژی
  • پیش‌بینی‌های ناامیدکننده فروش آیفون در چین