Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید علی احمد زاده روز شنبه  در آیین تنفیذ شهردار یاسوج افزود: یاسوج به عنوان پیشانی استان در معرض معرفی به کشور و دنیا است و باید ظاهر ، زیباسازی، مبلمان شهری و ساخت و سازها در این شهر اصولی و برازنده مرکز کهگیلویه و بویراحمد باشد.
وی با اشاره به طلب ۸۰ میلیارد تومانی شهرداری از ادارات و دستگاه‌ها گفت: ادارات باید هر چه سریعتر بدهی خود به شهرداری را پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار تاکید کرد: شهرداری برای کار به وصول مطالبات دستگاه ها نیاز دارد چرا که درآمد شهرداری جوابگوی نیازهای شهر یاسوج نیست.
احمدزاده یادآوری کرد: ورودی‌های شهر یاسوج از سمت فرودگاه و همچنین ورودی از سمت شیراز_ گچساران_ ممسنی شرایط مناسبی ندارد که  باید در این نقاط سرمایه‌گذاری شود.

وی ادامه داد: اگر شورای شهر به شهرداری کمک کند مجموعه دولت نیز  از شورا و شهردار حمایت خواهد کرد.

استاندار گریزی به مشکلات شورای دوره ششم و تاخیر سه ماهه در تایید برخی اعضای آن زد و گفت: جلسات شورا به دلیل مشکلات  پیش آمده در آن بازه زمانی برگزار نشد اما شهردار مسائل مربوط به شهر را انجام می‌داد و خوشبختانه فرصت کاری را تا مشخص شدن وضعیت شورای شهر یاسوج از دست ندادیم.
احمدزاده  گفت: اعضای شورا با نظر مردم انتخاب شده اند و دولت نیز به نظر شورا و مردم احترام می‌گذارد و از" نستهن مقدم" شهردار یاسوج حمایت می‌کند.

وی با اشاره به رد برخی از شهرداران پیشنهادی شهرهای استان گفت: اعضای شورای شهر از طرف مردم انتخاب شده اند تا برای مردم کار کنند و کار باید مبتنی بر قانون باشد اما افرادی به عنوان شهردار انتخاب شدند که فاقد یک سری شرایط بودند.
وی با اشاره به دو ملاک صلاحیت عام و شخصی و صلاحیت فنی در انتخاب شهرداران گفت: باید مسیر احراز صلاحیت شهرداران کامل طی شود،با این حال رد افراد معرفی شده به عنوان رد صلاحیت آنها نیست.
استاندار  کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه برخی‌ها به دنبال بهره‌برداری سیاسی در مساله شهرداران هستند، گفت: دنبال کار قانونی هستیم اما عده‌ای می‌خواهند  مجموعه مدیریتی را زیر سوال ببرند .

احمد زاده یاداوری کرد: اگر فرد بدون تخصصی به عنوان شهردار به کار گرفته شود هم خودش گرفتار می‌شود هم بودجه و اعتبارات حیف و میل می‌شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بدون شک هر شهری  نیازمند شهردار قوی، توانمند و پای کار است، به همه کسانی که منصف و دلسوز استان هستند توصیه می‌کنم اجازه دهند کار در بستری آرام انجام گیرد.
وی با بیان اینکه زمان حرف‌های انتخاباتی تمام شده است، گفت: برخی‌ها هنوزدنبال مسائل انتخاباتی و رای جمع کردن هستند.


در پایان مراسم تنفیذ شهردار یاسوج برگزار شد.

برچسب‌ها سید علی احمدزاده کهگیلویه و بویراحمد شهرداری یاسوج یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید علی احمدزاده کهگیلویه و بویراحمد شهرداری یاسوج سید علی احمدزاده کهگیلویه و بویراحمد شهرداری یاسوج یاسوج کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۶۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: حضور و حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان در کنار بخش کشاورزی موجب تحول و جهش تولید در این بخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده عصر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در دیدار با رئیس سازمان جهاد کشاورزی و اعضای صندوق توسعه بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر حمایت جدی از توسعه بخش کشاورزی استان، اظهار کرد: استعدادهای حوزه کشاورزی باید با انجام مطالعات شناسایی و شرکت‌های دانش‌بنیان بیشترین نقش‌آفرینی را در این بخش داشته باشند.

وی با بیان اینکه تعاونی‌های بخش کشاورزی باید توسعه یابند و فعال‌تر شوند، افزود: حمایت از این صندوق از طریق اختصاص اعتبارات با هدف حمایت از تمام کشاورزان و سهامداران استان مدنظر باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وجود ۱۶۱ تعاونی و تشکل بخش کشاورزی، گفت: در راستای مردمی‌سازی دولت و تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم زمینه مشارکت کشاورزانی که عضو این صندوق هستند برای جهش در بخش کشاورزی فراهم شود.

وی تصریح کرد: گیاهان دارویی و سایر بخش‌های حوزه کشاورزی فرصت مناسبی برای مشارکت مردم است و بخش کشاورزی زمینه ساز حضور مردم در این بخش باشد.

احمدزاده خاطرنشان کرد: وجود آب فراوان، زمین‌های مستعد و اراضی کشاورزی باید توسعه اشتغال و تحول در این بخش را فراهم کند.

کد خبر 747964

دیگر خبرها

  • میدان‌داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • میدان داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • میدان داری مردم و دولت پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • شبکه‌های توزیع آب ایلام فرسوده است
  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان