Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@20:11:16 GMT

یک روز عزای عمومی در شهرستان شادگان

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۸۶۷۴۴

یک روز عزای عمومی در شهرستان شادگان

آفتاب‌‌نیوز :

سرپرست فرمانداری شادگان روز شنبه در پیامی ضمن تسلیت به عموم مردم ولایتمدار شهرستان شادگان و ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار حادثه تصادف رانندگی در جاده خرمشهر - اهواز نوشت: به مناسبت درگذشت شماری از همشهریانمان در این حادثه ناگوار که همه شهروندان محترم شهرستان شادگان را داغدار کرد فردا یکشنبه پنجم دی ۱۴۰۰ در این شهرستان عزای عمومی اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید صبری پور در این پیام آورده است: زمان و مکان تشییع کشته شدگان این حادثه در بخش دارخوین اطلاع رسانی خواهد شد.

رییس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت:مصدومان حادثه جاده خرمشهر - اهواز در سه بیمارستان خوزستان زیر درمان قرار دارند.

دکتر سید نادر نقیبی افزود: ۹ نفر از مصدومان در بیمارستان ولیعصر (عج) خرمشهر، یک نفر در بیمارستان شهید بهشتی آبادان و ۲ نفر در بیمارستان آیت ا... کرمی بستری هستند.

وی با بیان اینکه هیچ یک از مصدومان در بیمارستان فوت نکرده‌اند ادامه داد: یک نفر از حادثه دیدگان از ناحیه مچ پا دچار جراحت شدید است که امیدواریم با جراحی و اقدام لازم بهبود یابد.

صبح روز شنبه بر اثر یک تصادف زنجیره‌ای در جاده قدیم خرمشهر - اهواز بین پنج دستگاه خودرو، به گفته پلیس راه خوزستان، ۱۰ نفر از سرنشینان خودرو‌ها جان خود را از دست دادند.

بر اساس اعام مرکز اورژانس خوزستان در این حادثه ۱۳ نفر مصدوم شدند که حال ۲ نفر وخیم است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تصادف جاده ای شادگان خرمشهر تصادف زنجیره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۶۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری مخل نظم عمومی و عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین شادگان توسط ماموران پلیس خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سرهنگ سید قاسم موسوی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر اینکه فردی با سلاح شکاری اقدام به برهم زدن نظم و امنیت عمومی و قدرت نمایی در درمانگاه قدیم شهر دارخوین کرده، بلافاصله ماموران پلیس به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور به‌موقع و واکنش سریع ماموران پلیس، فردی که اقدام به درگیری، قدرت‌نمایی و اخلال در نظم عمومی کرده بود، دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری به‌همراه 10 عدد فشنگ مربوطه از او کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی، خاطرنشان کرد: پلیس برابر قانون با مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی قاطعانه برخورد می‌کند.

دارخوین از توابع شهرستان شادگان در استان خوزستان است. شادگان زیر نظر خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان قرار دارد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پراید چپ کرد (+ عکس)
  • هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • مرگ دو کارمند سازمان آب و برق در حادثه سقوط مینی‌بوس به دره
  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله
  • رفع نقاط حادثه خیز ارزان تر است یا هزینه درمان مصدومان؟
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود