Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت استان سمنان اظهار کرد: پس از مدیریت مقابله با بیماری کرونا، مؤلفه اقتصاد از دیگر اولویت‌های جدی ما در این استان است.

وی گفت: دستگاه‌های اجرایی استان سمنان مکلف هستند تا نسبت به مجوزهای صادرشده تحت مدیریت خود نظارت داشته باشند و در خصوص استعلام‌ها، از بروکراسی‌های غیرنیاز اجتناب کرده و با تسهیل در این خصوص، زمان را تسریع بخشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روند استعلام گیری از دستگاه‌های اجرایی متولی صدور مجوز برای سرمایه‌گذاران، مورد نظارت و بررسی قرار خواهد گرفت و در صورت کوتاهی در این حوزه و تعلل در پاسخ استعلام و صدور مجوز در مهلت مقرر تعیین شده، با مدیر مربوطه برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

هاشمی ادامه داد: با توجه به تعیین رشد ۸.۶ درصدی اقتصادی برای استان در سال آینده، در راستای تحقق این مهم، لازم است تا از ظرفیت و پتانسیل بسیار خوب صاحبان صنایع و سرمایه‌گذاران استان به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

استاندار سمنان گفت: اولویت برنامه کاری ما در استان حفظ وضعیت موجود، افزایش ظرفیت واحدهای صنعتی و فعال کردن واحدهای راکد و پس از آن استقبال از سرمایه‌گذار جدید در استان است.

وی خاطرنشان کرد: تدوین تقویم زمان‌بندی برگزاری جلسات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با موضوع مشخص و موردی در خصوص رفع مشکلات موجود تا پایان سال، از دیگر ضروریات در این حوزه است.

استاندار سمنان گفت: دستگاه‌های نظارتی استان حامی تولید و صاحبان صنایع بوده و در راستای انجام اقدامات در خصوص رفع مشکلات موجود و حمایت از تولید و سرمایه‌گذاران، پیشرو و پیشگام هستند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: سرمایه گذاری بخش خصوصی واحدهای صنعتی راکد استاندار سمنان سیدمحمدرضا هاشمی شورای گفت وگوی بخش خصوصی و دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۶۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد حمایت مدیریت استان قم هستند

استاندار قم گفت: سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در صورتی که قم را هدف فعالیت اقتصادی خود قرار دهند، مورد حمایت مدیریت استان بوده و می‌توانند از بسته‌های تشویقی بهره‌مند شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سید محمدآقامیری در اولین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی در سال جاری گفت: گشایش اقتصادی، تسریع چرخه اقتصادی کشور، حمایت از بخش تولید جزو مسائل مهم و اهداف دولت سیزدهم بوده که در طول این مدت محقق شده است.‌ 

وی افزود: سرمایه‌گذار و تولیدکننده افسران جنگ اقتصادی کشور هستند که در این وضعیت با وجود تحریم‌های ظالمانه مستکبرین همه سرمایه و زندگی خود را پای تولید آورده‌اند. 

آقامیری تصریح کرد: حمایت از تولیدکننده و تسهیل مسیر سرمایه‌گذاری جزو برنامه‌های اصلی ما در مدیریت استان بوده است؛ لذا در این راستا جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید جزو جلساتی بوده که هر هفته به صورت مرتب به ریاست بنده از ابتدای حضورم در استان برگزار شده‌ است.

استاندار قم گفت: بخش خصوصی توانمندی‌ بالایی در مسائل اقتصادی دارد و بنده به این توانایی اعتقاد ویژه‌ای داشته و حمایت از آنان را جزو برنامه‌های خود می‌دانم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آزادسازی زمین های راکد در شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • آزادسازی زمین‌های راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • فراهم شدن شرایط جدید برای فروش برج‌های دو قلو شهرکرد
  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • سایت بازیافت در انتظار سرمایه‌گذار/اختصاص ۸ هکتار زمین برای رفع مشکل آرامستان
  • سایت بازیافت شهرداری در انتظار سرمایه‌گذار/اختصاص ۸ هکتار زمین برای رفع مشکل آرامستان شهر
  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم
  • سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد حمایت مدیریت استان قم هستند
  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان‌غربی