Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که به نظر می رسد حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا قطعی شده، فدراسیون فوتبال در تلاش است خودش را از این ماجرا بیرون بکشد.

به گزارش طرفداری، داریوش مصطفوی روز گذشته برای آن که شهاب عزیزی خادم را از این بن بست خودساخته نجات بدهد، تمام تقصیرات را به گردن دولت انداخت و در حالی که اهالی فوتبال بر این باورند که حرف های ضد و نقیض کمیته های بدوی و استیناف باعث حساسیت کنفدراسیون فوتبال آسیا شده و بی تفاوتی فدراسیون و دو باشگاه به قواعد مدنظر کنفدراسیون حذف سرخابی ها از لیگ قهرمانان را به دنبال داشته، در اظهارنظری عجیب مدعی شد دولت رییسی باید پاسخگوی حذف سرخابی ها باشد و البته امروز برای آن که اظهارنظر عجیب خود را تلطیف کند، در تلویزیون مدعی شد منظورش دولت قبلی بوده است! شهاب دانش بنیان، داریوش را تنها گذاشت

با این همه شهاب عزیزی خادم پای خودش را از این داستان بیرون کشید و امروز جریان رسانه ای حامی او مدعی شد؛ «رئیس فدراسیون فوتبال از حرف های مصطفوی تعجب کرده چون پیگیری امور مربوط به صدور مجوز حرفه‌ای برای استقلال و پرسپولیس را خارج از حوزه کاری خود دانسته و برای اینکه با جریمه AFC مبنی بر دخالت در امور کمیته مستقل صدور مجوز حرفه ای روبرو نشود تمام امور مربوطه را به مصطفوی سپرده!» عزیزی خادم امروز مطابق آنچه اندک حامیان رسانه ای اش مدعی شدند پشت داریوش مصطفوی را خالی کرد تا شاید مصطفوی در ۷۹ سالگی یاد بگیرد اینگونه بی پروا برای حمایت از شهاب دانش بنیان به دولت حمله ور نشود اما اجازه بدهید ما فریب بازی رسانه ای حامیان اندک شهاب عزیزی خادم را نخوریم… فدراسیون فوتبال نهم آبان ماه تعطیل بود؟

روز نهم آبان ماه، هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با تشکر از شهاب عزیزی خادم، ادعا کردند مجوز حرفه ای دریافت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا باشگاه پرسپولیس ساعت ۱۳ روز نهم آبان خبر داد مجوز گرفته است؛ باشگاه پرسپولیس: مجوز حرفه ای ما صادر شد!

سپس باشگاه استقلال برای آن که از پرسپولیس عقب نماند، حوالی ساعت ۱۴:۳۰ اعلام کرد مجوز آنها هم تایید شده است؛ باشگاه استقلال: مجوز حرفه‌ ای ما صادر شد!

یعنی یکشنبه نهم آبان ماه، فدراسیون فوتبال تعطیل بود؟ رییس فدراسیون فوتبال و همکارانش این بیانیه ها را ندیدند؟ سجادی متشکریم، عزیزی خادم متشکریم!

واژه های مشترک در هر دو بیانیه سرخابی ها قدردانی از شهاب عزیزی خادم و حمید سجادی با استفاده از پیشوند دکتر بود. هم استقلال و هم پرسپولیس از عزیزی خادم و جناب وزیر بابت حمایت هایش قدردانی کردند. یعنی تشکرها متعلق به وزیر ورزش و رییس فدراسیون بود اما الان که معلوم شده تمام ادعاهای مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال در این زمینه کذب بوده، اهانت ها برای دولت است و داریوش مصطفوی پای وزیر ورزش و رییس فدراسیون را از این فاجعه بیرون می کشد.

بد نیست خودتان بیانیه ها را مرور کنید. در بیانیه استقلال آمده است؛

خوشبختانه با حمایت دکتر حمید سجادی، وزیر محترم ورزش و جوانان و آقای عزیزی خادم و جناب آقای بهاروند، مجوز حرفه‌ای استقلال جهت حضور در لیگ قهرمانان آسیا توسط کمیته استیناف صادر شد.

در بیانیه پرسپولیس هم می خوانید؛

 با توجه به پیگیری‌ها و تلاش صورت گرفته از سوی دکتر حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و دکتر عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال و اقدامات و رایزنی‌های انجام شده، مجوز حرفه‌ای پرسپولیس صادر شد. مواردی که در حال حاضر در مسیر دریافت مجوز حرفه‌ای وجود داشت در دوره‌های گذشته نیز وجود داشته است ولی با حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال اقدامات این موانع برطرف شد. هواداران نگران نباشند، مجوز صادر شد و تمام اقدامات داخلی انجام شده است و تمام مدارک درخواستی نیز برای AFC ارسال می‌شود. وزیر ورزش و رییس فدراسیون فوتبال به احترام هواداران شرایط لازم برای صدور مجوز حرفه ایی را فراهم کردند. فدراسیون دکتر، دکتر گویان را ندید و نشنید؟

 چرا آن روز فدراسیون فوتبال بیانیه های استقلال و پرسپولیس را تکذیب نکرد و نگفت ما هیچ ربطی به پروسه صدور مجوز نداریم. چرا رییس فدراسیون فوتبال آن زمان که کنار داریوش مصطفوی نشست و سر استقلال و پرسپولیس منت گذاشت مجوز را گرفته تا آجورلو و صدری مقابل دوربین ها دکتر، دکتر گویان از لطف او قدردانی کنند، یادش نبود بگوید فدراسیون فوتبال دخالتی در فعالیت کمیته های بدوی و استیناف صدور مجوز حرفه ای ندارد؟ و به قول اندک حامیان رسانه ای شهاب دانش بنیان «با جریمه AFC مبنی بر دخالت در امور کمیته مستقل صدور مجوز حرفه ای روبرو می شود!» اخلاق و انضباطی مستقل نیستند، بدوی و استیناف مستقل هستند؟

جالب اینجاست که فدراسیون فوتبال در کار کمیته های انضباطی و اخلاق که باید مستقل باشند و رکن قضایی و مستقل فدراسیون هستند، دخالت می کند اما وقتی به این بن بست خودساخته می رسد مدعی می شود کمیته های بدوی و استیناف صدور مجوز حرفه ای حوزه کاری اش نیست! مدارک و مستنداتی وجود دارد که اثبات می کند رییس و دبیرکل فدراسیون به کمیته اخلاق دستور برخورد با افشاگران فساد را می دهند و غلامرضا رفیعی مشاور حقوقی فدراسیون به خودش اجازه می دهد برای کمیته انضباطی دستور صادر کند پای کارمندان فدراسیون از پرونده گل گهر بیرون کشیده شود، آن وقت وقتی پای حذف استقلال و پرسپولیس وسط می آید، فدراسیونی که تا دیروز مدعی حفظ این دو تیم در آسیا بوده، اینگونه خود را کنار می کشد.

 

حتما بخوانید:

باشگاه پرسپولیس: مجوز حرفه ای ما صادر شد!

باشگاه استقلال: مجوز حرفه‌ ای ما صادر شد!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رییس فدراسیون فوتبال استقلال و پرسپولیس صدور مجوز حرفه ای شهاب عزیزی خادم باشگاه استقلال بدوی و استیناف داریوش مصطفوی ما صادر شد وزیر ورزش نهم آبان رسانه ای مدعی شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۶۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد

به گزارش صدای ایران از ایسنا، ۷ دیدار از رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور امروز (جمعه) برگزار شد تا تکلیف تیم‌های راه یافته به دور یک چهارم نهایی مشخص شود.


روز گذشته تقابل بین تیم‌های مس رفسنجان و پیکان در این مرحله انجام شده بود که تیم تحت هدایت محرم نویدکیا در ضربات پنالتی پیکان را شکست داد و به دور بعدی راه پیدا کرد.


در یکی از مهمترین بازی‌ها پرسپولیس در ضربات پنالتی مقابل آلومینیوم شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. همچنین در دیگر بازی حساس هم سپاهان در وقت‌های اضافه استقلال ملاثانی را از پیش رو برداشت تا راهی یک چهارم نهایی شود.


نتایج نهایی رقابت‌های امروز را در ادامه مشاهده می‌کنید:


مس کرمان یک (۳) - (۵) چادرملو اردکان یک (نتیجه نهایی در ضربات پنالتی)


گل‌ها: علی وزیری پناه در دقیقه ۸۱ برای مس - ابراهیم رضا زاده در دقیقه ۹۰ برای چادرملو


فجر سپاسی صفر - گل گهرسیرجان ۳ (نتیجه نهایی)


گل‌ها: سعید سحرخیزان در دقیقه ۲۷، روبرتو تورس در دقیقه

 ۷۸ و مسعود زائر کاظمینی دقیقه ۸۷ برای گل گهر


هوادار ۳ - مس سونگون یک (نتیجه نهایی)


گل‌ها: داریوش شجاعیان در دقیقه ۱۳، بابک مرادی دقیقه ۲۰ و محمد علی عبداللهی در دقیقه ۷۶ برای هوادار - صائب محبی (گل به خودی) در دقیقه ۳۰ برای مس سونگون


آلومینیوم اراک ۴ (۶) - (۵) پرسپولیس ۴ (نتیجه نهایی در ضربات پنالتی)


گل‌ها: استون اورونوف در دقیقه ۱۱، عیسی آل کثیر در دقیقه ۲۵، سینا اسدبیگی ۹۴ و عیسی آل کثیر در دقیقه ۱۰۶ برای پرسپولیس - مهدی لیموچی در دقیقه ۸۵، شروین بزرگ در دقیقه ۵+۹۰ و ۱۱۱ و علیرضا نقی زاده در دقیقه ۱۲۰ برای آلومینیوم


تراکتور یک (۳) - (۱) ذوب آهن یک (نتیجه نهایی در ضربات پنالتی)


گل‌ها: مهدی هاشمی نژاد در دقیقه ۴۶ برای تراکتور - محمد حسین اسلامی در دقیقه ۶۱ برای ذوب آهن


ملوان ۲ - سایپا یک (نتیجه نهایی)


گل‌ها: محمد عمری در دقیقه ۶۷ و حسین صادقی در دقیقه ۱۱۹ برای ملوان - محمد حسین خسروی در دقیقه ۶۹ برای سایپا


استقلال آبی پوش ملاثانی یک - سپاهان ۲ (نتیجه نهایی)


گل‌ها: کاوه رضایی در دقیقه ۴۰ و شهریار مغانلو در دقیقه ۱۱۷ برای سپاهان - میلاد پاک پرور در دقیقه ۲+۹۰ برای استقلال ملاثانی

دیگر خبرها

  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • عیسی در روز تلخ بهترین گلزن فصل پرسپولیس شد
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • مورایس: استقلال ملاثانی باعث افتخار جام حذفی بود
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم