Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، استاندار سمنان، نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، سرخه و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران دستاه‌های اجرایی در بازدید از محله‌های جنوب سمنان، مشکلات بافت‌های فرسوده، نیاز‌های فرهنگی و لزوم افزایش نشاط اجتماعی در محله اسلامی سرداران شهید سمنان را بررسی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان، آرامش و امنیت اجتماعی را یکی از نیاز‌های اصلی و حقوق شهروندی دانست و افزود:با همکاری پایگاه‌های بسیج در طرح رضویون و افزایش گشت‌های نیروی انتظامی، معتادین متجاهر و متخلفان جمع آوری و تا بهبودی در اقامتگاه نگهداری می‌شوند.

وی نشاط اجتماعی را سبب پویایی محیط‌های خانوادگی دانست و افزود: به منظور رفاه حال بانوان و افزایش نشاط اجتماعی یک سالن ورزشی به بانوان محله‌های جنوب سمنان اختصاص یافته است.

استاندار سمنان با اشاره به رونق اقتصادی با ایجاد کارگاه‌های کوچک و بستر سازی مشاغل خانگی گفت: با همکاری آموزش و پرورش در تخصیص ملک و بهزیستی در نوسازی و بهسازی آن،۷ باب منزل به کارگاه و بازارچه در این محل تبدیل خواهند شد.

عباس گلرو نماینده سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس بر لزوم تدوین نقشه راه برای ساماندهی مشکلات مناطق جنوب سمنان تاکید کرد و افزود: طرح جهش تولید مسکن در این مناطق را می‌توان با همکاری بنیاد برکت و دستگاه‌های اجرایی در تخریب بافت‌های فرسوده و بهسازی خانه‌های قدیمی اجرا کرد تا علاوه بر تامین مسکن، معماری و اصول زیبا سازی شهری هم حفظ شود.

انتهای پیام / ن 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغالزایی بهزیستی جنوب سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۷۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان

سرپرست مدیریت بافت تاریخی شهرداری سمنان از بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان خبر داد.

محمودرضا دارایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در سمنان اظهار کرد: بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان توسط عوامل مدیریت بافت تاریخی شهرداری سمنان آغازشده است.

وی افزود: شهرداری سمنان تسهیلات و مشوق‌های ویژه‌ای برای بازآفرینی با تاکید بر بازسازی، بهسازی، نوسازی و مقاوم‌سازی بافت‌های فرسوده شهری و خانه‌های قدیمی و تاریخی ارائه می‌دهد.

مدیر بافت تاریخی شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: در شهر سمنان ۵۷۳ هکتار بافت فرسوده و ناکارآمد میانی وجود دارد.

سرپرست مدیریت بافت تاریخی شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران در بازآفرینی شهری، باعث رشد و ارتقای سطح کیفی سیما و منظر شهری خصوصاً در محدوده بافت تاریخی می‌شود.

کد خبر 750843

دیگر خبرها

  • عدم استفاده بهینه از منابع موجب کاهش بهره وری در دانشگاه‌ها می‌شود
  • افزایش ۹ برابری توزیع عوارض بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان یزد
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان
  • دانشگاهها در راستای رفع مشکلات توسعه ای مازندران پای کار بیایند
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • جاری شدن سیل در بیش از ۴۰ نقطه در بستر رودخانه‌های شهرستان بردسکن
  • ۱۱۶۰ پروژه در سبد پروژه‌های سالانه شهر اصفهان است/ هیچ پروژه‌ای نباید معطل طراحی بماند
  • جزئیات جدید از تشکیل استان‌های غربی و شرقی تهران
  • برآورد ۲۱۸ میلیارد تومانی برای تونل بلوار شهید کبیری