Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، رسیدگی به پرونده قتل مادر 70 ساله یک مرد معلول،ساکن منطقه ولنجک تهران ساعت 11 شب پنجشنبه 2 دی، با اعلام گزارش از سوی همسر مرد معلول در جریان کار مأموران کلانتری 163 ولنجک قرار گرفت.زن جوان در اولین تماس با ماموران پلیس از کشف جسد مادرشوهرش داخل کمد دیواری خبر داد.

با اعلام خبر وقوع جنایت، بازپرس مصطفی واحدی و تیم جنایی راهی محل حادثه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جسد زن 70 ساله در حالی که دست و پاهایش بسته بود و آثار کبودی روی گلویش دیده می‌شد داخل کمد پیدا شد و حکایت از یک جنایت دارد.

فاش شدن راز قتل در رد خون جاری از کمد دیواری

زن جوان در اولین اظهارات خود گفت: همسرم معلولیت دارد و به دلیل اینکه ناتوانی حرکت دارد از مدتی قبل برای او پرستار آقا به نام علی گرفته بودیم که در خانه مادرشوهرم از شوهرم پرستاری می کرد.چند روزی بود به خانه مادرم رفته بودم که همسرم با من تماس گرفت و گفت مادرش از روز قبل به خانه نیامده و علی ادعا کرده مادرشوهرم با خودرو خود به سفر رفته است.من که خیلی بعید می دانستم مادرشوهرم، همسرم را بی خبر تنها بگذارد،راهی خانه آنها شدم و در بررسی خانه دیدم که خونابه ای از کمد دیواری جاری شده است.وقتی در کمد دیواری را باز کردم با جسد مادرشوهرم مواجه شدم.»

تحقیقات پلیسی و جنایی برای یافتن ردی از پرستار خانگی آغاز شد و ماموران پلیس همسر علی را شناسایی و دستگیر کردند و زن جوان تحت تحقیقات قرار گرفت.

بنا بر این گزارش بازپرس شعبه 11 دادسرای امور جنایی پایتخت دستور بازداشت پرستار خانگی را هم صادر کرده است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قتل ولنجک جسد کمد دیواری جسد اخبار حوادث پرستار همسر بازداشت مرد معلول سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت بازار آزاد فال ریحانه پارسا اینستاگرام ریحانه پارسا برهنه ریحانه پارسا کمد دیواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۷۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ردپای یحیی در آخرین صفرصفر تراکتور استقلال در تبریز

به گزارش ورزش سه، با توجه به نتایج اخیر دو تیم تراکتور و استقلال بنظر می رسد این بازی هم جذاب دیدنی و البته همراه با گل خواهد بود. این دو تیم از بازی برگشت لیگ نوزدهم تا کنون هرگز به تساوی بدون گل نرسیده اند و جالب آنکه آخرین تساوی شان در تبریز نیز به بهمن ماه 1396 بر می گردد.

جایی که شاگردان وینفرد شفر و یحیی گل محمدی در هوای سرد تبریز به مصاف هم رفتند و در پایان با تساوی بدون گل به کار خود پایان دادند. سیدحسین حسینی ستاره اول آن دیدار بود و چندین موقعیت گل را از بازیکنان تراکتور مهار کرد. در پایان آن فصل استقلال سوم شدو تراکتور در رتبه سیزدهم قرار گرفت.

از آن بازی تاکنون دو تیم پنج مرتبه در تبریز به مصاف هم رفتند که نتایج ذیل رقم خورده است:

تراکتور 1-0 استقلال (1397)
تراکتور 2-4 استقلال (1398)
تراکتور 1-3 استقلال (1399)
تراکتور 0-1 استقلال (1400)
تراکتور 2-0 استقلال (1401)

دیگر خبرها

  • ردپای یحیی در آخرین صفرصفر تراکتور استقلال در تبریز
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان
  • تقلب ناشیانه BBC از CNN در ماجرای فوت نیکا شاکرمی
  • ماجرای استفاده اسرائیل از سلاح گرمافشاری
  • ماجرای قتل غزاله و اعدام آرمان؛ رابطه‌ای بی فرجام
  • گزارش صداوسیما درباره نکوهش قرآنی ذخیره طلا و دلار در خانه که دوباره وایرال شد + فیلم | به جای احتکار خانگی طلا و ارز چه کنیم؟
  • افشای راز زن دوم مرد میانسال بعد از مرگش
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • مرگ اسرار آمیز دو جوان در تهران!
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!