Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@02:27:18 GMT

۵۵۰ هزار بازدید از غرفه پاکستان در اکسپو + عکس

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۸۷۶۲۶

۵۵۰ هزار بازدید از غرفه پاکستان در اکسپو + عکس

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از گلف‌نیوز، برگزارکنندگان غرفه پاکستان در نمایشگاه اکسپو دبی اعلام کرده‌اند که تا کنون بیش از ۵۵۰ هزار نفر ازبازدید کرده‌اند و با مناظر زیبای این کشور، گردشگری آن و همچنین فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری آشنا شده‌اند.

آنها گفته‌اند: اکثر بازدیدکنندگان غرفه پاکستان را مهاجران پاکستانی مقیم امارات و همچنین بازدیدکنندگانی از جامعه بین‌الملل تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف غرفه پاکستان، اطلاع رسانی، الهام‌بخشیدن و ترغیب برای گفت‌وگوهای بیشتر پیرامون «گنجینه‌های پنهان» این کشور است.

طی ماه جاری، غرفه پاکستان کمپین گردشگری جدیدی را از طریق یک صفحه تعاملی هوش مصنوعی برای بازدیدکنندگان علاقه‌مند راه‌اندازی کرد تا با اپراتورهای گردشگری در پاکستان ارتباط برقرار کنند و برای بازدیدهای خود را از این کشور برنامه بریزند.

 

 

* برنامه‌ریزی پاکستانی‌ها برای گردشگری

برگزارکنندگان تاکید کردند: با تمرکز دولت بر توسعه زیرساخت‌های گردشگری در پاکستان و تلاش‌های تبلیغاتی اکسپو ۲۰۲۰ دبی، انتظار می‌رود تعداد گردشگران خارجی طی سال‌های آینده به میزان قابل توجهی در پاکستان افزایش یابد.

عمران خان نخست وزیر پاکستان هنگام افتتاح فرودگاه اسکاردو خاطرنشان کرده بود که این فرودگاه می‌تواند حداقل ۳۰ تا ۴۰ میلیارد دلار از طریق گردشگری را فقط در منطقه توریستی گیلگیت-بالتستان جذب کند.

 

 

غرفه پاکستان در ۱۸ روز نخست برپایی اکسپو دبی از مرز ۱۰۰ هزار بازدیدکننده عبور کرد. نمای بیرونی رنگارنگ این غرفه در روز اول بیش از ۸ هزار بازدیدکننده را به خود جلب کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اکسپو دبی غرفه پاکستان پاویون ایران اکسپو 2020 عمران خان نخست وزیر پاکستان غرفه پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۷۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر کشور در غرفه کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، در این بازدید که معاون اقتصادی و جمعی از مدیران وزارت کشور هم حضور داشتند، معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه، توضیحاتی از ظرفیت‌های متعدد اقتصادی استان به دکتر وحیدی ارائه کرد و از برنامه ریزی، آمادگی و تلاش کرمانشاه برای جذب سرمایه گذاران خبر داد.

همچنین با حضور معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو، رایزنی‌هایی با مقامات کشوری و سرمایه گذاران داخلی و خارجی صورت گرفت و چندین تفاهم نامه در حوزه‌های گردشگری، صنایع غذایی و مواد معدنی بین طرفین منعقد شد.
ششمین دوره نمایشگاه ایران اکسپو از سوی سازمان توسعه تجارت جمهوری اسلامی ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از روز ۸ اردیبهشت آغاز شده و تا ۱۲ اردیبهشت ادامه دارد.
این نمایشگاه میزبان بیش از ۲ هزار بازرگان، سرمایه‌گذار و تاجر خارجی از ۱۲۰ کشور جهان خواهد بود.
این نمایشگاه در ۱۷ سالن نمایشگاهی با حضور ۸۰۰ شرکت ایرانی در حالی آغاز به کار خواهد کرد که پیش‌بینی می‌شود در آن سه هزار و ۵۰۰ جلسه بی تو بی با حضور ۵۰ هیات عالی رتبه برگزار شود.

دیگر خبرها

  • معرفی فراورده‌های صادراتی در غرفه چهارمحال و بختیاری
  • استان یزد، غرفه برتر نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • وزیر جهاد کشاورزی از غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو بازدید کرد
  • استقبال بازدیدکنندگان داخلی و خارجی از غرفه صنایع‌دستی فارس در نمایشگاه ایران اکسپو
  • هنرمندان صنایع دستی در اکسپو ۲۰۲۴/ حضور فارس با بسته‌های گردشگری
  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • رونمایی از سامانه ساربانیار در غرفه استان یزد نمایشگاه ایران اکسپو
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان اردبیل در نمایشگاه اکسپو
  • بازدید و رایزنی تجاری ۱۲ هیات خارجی از غرفه گلستان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • حضور وزیر کشور در غرفه کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو